![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#2
|
|||
|
|||
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9jJHLlYgAIk
http://www.youtube.com/watch?v=TbUHl3S8a9o Tuon vertailun mukaan ajettavuus tiellä ja mukavuus, sisätilat selvästi japseja parempia. Toisaalta taas, nelivetotekniikka ja maastossa meno on japsissa parempaa mitä VW:ssä. Amarokissa on tarjolla jatkuva neliveto, tai perinteinen neliveto + alennusvaihde. Harmi etteivät laittaneet molempia samaan autoon. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
60t mittarissa ja ei ainakaa vielä ole hajonnu
![]() ![]() Kieltämättä mukava auto ajella ja tilaa riittää sisälläkin. edit: ainut miinus on talvikelissä perälaudan avaus. Jos ei muista puskurin päältä lumia puhdistaa ,avaa perälauadan ja hyppää lavalle niin alkaa kirosanoja lenteleen!
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!! Viimeksi muokannut mielipuoli : 04.04.2013 22:26 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
En ole näitä uusimpia pickuppeja kokeillu.
Oma suosikkini olisi kuitenkin yksinkertainen työkalumainen pickup, johon olisi laitettu pikemminkin isompi moottori kuin nykyisen muodin mukaan pieni, mutta kovasti turbotettu. Vähän kuin Dodgen Cumminssi, mieluiten ehkä vähäiselle venttiilimäärällä ja kaveriksi vaikka 6 vaihde manuaali ja alennusvaihteisto. Ihan hyvä ominaisuus on myös jos voi ajella pelkällä takavedolla. Koristemuovejen sijaan ottaisin varusteeksi mieluummin kunnon voimanulosoton tai edes todella jytkyn laturin. Ilmajouset vähintään takana olisi hyvät. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mihin näitä tarvitaan ja missä niitä käytetään ?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Autothan on yleensä ajoon tarkotettu
![]() ei oikeen nuo isolohko jenkit passaa meikäläisen ajoon. Yli 60tkm vuodessa kun höylää suomea edes takaisin niin alakaa tuo kulutuskin vaikuttaan auton valintaan. epäilen että 9.5 keskikulutuksella ei mene ne vehkeet.
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!! Viimeksi muokannut mielipuoli : 05.04.2013 16:50 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
no toiset ku ei kattele kulutusta... makso mitä makso.
tai ottaa pari autoa, matka ajoon 5L dieseliä ja muihin sitten vapaammin 5L---> ylöspäin.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin kaverin Rami 5,9cumpparilla,5v-manuaalilla ja 35" renkailla menee alta 9l/100 aika kevyestikkin matka-ajossa,olikohan jotain 8,5l/100 aikalailla keskimäärin. Ei ne mitään helvetillisiä syöppöjä ole ja kun sitä vääntöä on suhteessa paljon enemmän kuin pikku pickupeissa niin ei tarvitse vedättää joka ylämäkeen. Ja ylläpito(verot+vakuutukset) on halvemmat kuin esim. omassa pajerossa,ainut että vaatii C-kortin mutta sehän ei enää haittaa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Amarockistako nyt puhut?
Varmaan ihan siihen samaan kuin hailuksia tai jotain muuta japsilava- autoa, tai vastaavaa jenkkivermettä. Tavaran kuskaukseen, huvin vuoksi kruisailuun, matka- ajoon? Ihan mukavia nuo ainakin on ajaa, ja joissain versioissa on ihan toimivan oloiset nelivetosysteemit ja perästäkin löytyy kytkettävä lukko niin ei ihan pikkukiviin ja kantoihin jää kiinni.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Ite en ole omakohtasesti päässyt toteamaan, että dieselkoneiden pienentäminen oikeasti vähentäisi kulutusta.
Kulutusta vähentää jos saa auton kulkemaan kevyemmin. Haluaisin, että kehitettäisiin kunnollinen sähköpickup suurikapasiteettisella akustolla. Ilman omakohtaista kokemusta herää epäilys, että Toyota 3,0 D4d tai Fordin 3,2 TDCI vois olla raskaskulkuisessa autossa parempi konevaihtoehto? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
apua tarvitaan hilux:ista! | johannes23 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.03.2008 15:26 |
Quadratec.com ista tilaaminen | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.01.2008 11:44 | |
Ensikokemuksia uudesta Formula 1 -kanavasta | rami20 | Chit-Chat | 22 | 15.05.2007 18:53 |
? Blower:ista | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 18.01.2006 23:54 |
Huhuja uudesta offroad-kilpailulajista | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.01.2003 10:40 |