Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2013, 09:33
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Eiku karvoomaan kaikkia vastaantulevia ykslahkeisia, kyllä sielä joku on tarpeeks humalassa

__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.03.2013, 10:02
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Kait sitä pitää tämäkin kortti kokeilla ja pistää itsensä "listalle" esille.


Kaitsu
Hämeenkyrö
racingrabbit@saunalahti.fi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.03.2013, 14:52
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

No joko te tuon 'tirlittan' in saitte pelästytettyä ???
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2013, 08:15
Tirlittan Tirlittan ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.13
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 33
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
No joko te tuon 'tirlittan' in saitte pelästytettyä ???
Mä kyllä luulen, että mä pelästytin kaikki ujot offarit, kun vallan kaksi on lähestynyt viestitse. Mutta itse asiassa mulle kävi niin, että ihan tuolta tosielämän puolelta löytyi yksi varteenotettava ehdokas, jonka kanssa nyt katsellaan, mihin asti päästään. Eli uloskirjoitan itseni tältä palstalta alnakin toistaiseksi.

Onnea teille emännän metsästykseen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.03.2013, 21:43
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Niin ei se kai ihan niin toimi pojat, että tässä langassa vaan listataan HEP ja sitten joku heppatyttö raahaa poninhännällään ovelle hevoskärrin ja pyytää hinaamaan kotitallille...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.03.2013, 21:59
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Mitä offari sanoo tehdäkseen vaikutuksen heppatyttöön baaritiskillä/tanssilavalla ??

-Noo-o?

"Miulla on Toyotassa kolmen ja puolen tonnin koukku."
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.03.2013, 22:43
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Mitä offari sanoo tehdäkseen vaikutuksen heppatyttöön baaritiskillä/tanssilavalla ??

-Noo-o?

"Miulla on Toyotassa kolmen ja puolen tonnin koukku."

Reps
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.03.2013, 23:08
mettäsika:n Avatar
mettäsika mettäsika ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: lahnaniemi hirvensalmi, Finland.
Viestit: 878
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Mitä offari sanoo tehdäkseen vaikutuksen heppatyttöön baaritiskillä/tanssilavalla ??

-Noo-o?

"Miulla on Toyotassa kolmen ja puolen tonnin koukku."

ei saakeli ei meinannu naurusta tulla loppua
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.05.2013, 17:17
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Niin ei se kai ihan niin toimi pojat, että tässä langassa vaan listataan HEP ja sitten joku heppatyttö raahaa poninhännällään ovelle hevoskärrin ja pyytää hinaamaan kotitallille...
Mulla on muuten tallikin hepalle........mutta ei oo kyllä heppaa eikä heppatyttöö,mutta ei se nyt tarvii olla edes heppatyttö kunhan olis joku kauniimman sukupuolen edustaja kainalossa.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/

Viimeksi muokannut elhapero : 17.05.2013 17:19
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 17.05.2013, 20:23
mettäsika:n Avatar
mettäsika mettäsika ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: lahnaniemi hirvensalmi, Finland.
Viestit: 878
Perusasetus

pakkaa riikka kamppeet kasaan ja hyppäät meikäläisen patun jousille ja suunnataan viikoksi venäjälle ... patussa on hyvää tilaa nukkua vaikka kahdestaan
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? Jukkis Chit-Chat 19 19.08.2005 17:45
O: peltoauto tulevalle offarille Kentsu O/M/V Muut 3 21.07.2005 18:29


Sivu luotu: 12:50 (GMT +2).