Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.03.2013, 22:53
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Question

Päivittänevät nettisivut kunhan ehtivät

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambula Näytä viesti
... mutta mistä aloittaja löysi ton tekstinpätkän? Ei mun tykkäämältä Offivarusteen sivulta löydy juttua ku viime lokakuulta..

Tämä 4x4 maailman fasebook-sivulta. Uudet omistajat eivät varmaankaan ole vielä ehtineet firman nettisivuja päivittelemään, mutta osoite on muuttunut kuten tuolla ylempänä kerrotaan.

Firman vanhat tilat ovat oletettavasti kaupan joten KooPeelle vaan soittoja jos kohtuu tilavaa kimppatallia etsiskelette. Kellarissa on ihan käypänen saunakin

17. helmikuuta
Offivaruste, pitkään offialalla toiminut firma on nyt sitten myyty. Ostaja on ainakin rekisteritietojen mukaan Vaihia Seppo, Röykästä, Nurmijärveltä. Yksityisen elinkeinoharjoittajan toimialaksi on määritelty rekisteriin yhdistetty kasvinviljely ja kotieläintaloius. Offivarusteen tilat Kehä III varrella Askistossa on ainakin tyhjät. Vielä ei ole tiedossa mitä uusi omistaja aikoo jatkossa tehdä. Kunhan jotain faktaa huhujen sijasta ilmenee niin palaamme asiaan. Nyt on vain paljon kysymyksiä. Offivarusteen verkkokauppa näyttää olevan pystyssä entisellään, eikä sinne ole päivitetty mitään tietoa yrityskaupasta.

ja tämä tuolla jo esiintyneessä Nettivaraosan linkistä:

Offivaruste
Maastureihin ja nelivetoautoihin varusteet, tarvikkeet, asennukset ja huollot
Offivaruste on keskittynyt maastorenkaiden, maastureiden vinssien ja Off Road tarvikkeiden myyntiin ja asennuksiin. Yrityksemme valikoimissa ei ole ns. koristeosia, vaan kaikki mitä me myymme tai asennamme on tarkoitettu maastokäyttöön ja on henkilökuntamme vaativissa käyttöolosuhteissa itse testaamaa. Suurimpia asiakkaitamme ovat mm. puolustusvoimat, rajavartiolaitos sekä kaivosyhtiöt.

Meillä on vankka kokemus maastoautojen rakenteen muutoksista, offroad harrastuksesta- ja kilpailuista. Olemme myös valtuutettu Superwinch ja Warn vinssien huoltokorjaamo.

Asiasanat
auton renkaat, ajovarusteet, alustasarjat, renkaat, ajovalot, autotarvikkeet, rengasliike, kesärenkaat, korinosat, akut, alkuperäisosat, auton varustelu, lisävarusteet, startit, iskunvaimentimet, vetokoukut

Offivaruste
Haimoontie 31
05100 Röykkä
info@offivaruste.com
Puhelin: 020 74 90876
Palveluntarjoajan kotisivulle
Jätä yhteydenottopyyntö

Viimeksi muokannut Byrocrat : 08.03.2013 23:30
Vastaa lainaten
Vanha 08.03.2013, 23:23
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Mielenkiintoista?

Siis: Jos minä olisin ollut ostamassa k.o puulaakia, niin olisin vaatinut myyjää pikkasen avittamaan siirtymisriiteissä:
Siis olisi leivottu tiedote, missä edellinen yrittäjä olisi kertonut, että kun sopiva UUSIomistaja ilmaantui, niin hän pääsee keskittymään enemmän toiseen, pitkään mielessä olleeseen projektiin, Ja uusi omistaja olisi kehunut edellisen omistajan tietämystä, suhteita ja ammattitaitoa, ja kutsunut hänet mukaan hallitustyöskentelyyn....

Todellisuudessa kauppakirjassa olisi sakko, mikäli edellinen omistaja ei ilmoittaisi "Tämä uusi projekti työllistää niin paljon, että voinko harkita yön yli.., ja sitten uusi tiedote: En pysty täysipainoisesti osallistumaan.... joten on pakko kieltäytyä tarjouksesta...."

No, tuo salamyhkäisyys varmaan selviää jossain vaiheessa, mutta ihmetyttää tälläisen marginaali ryhmän unohtaminen (Offipalsta)

Mutta kaikki ei ole kuin minä,,, Onneksi!
Vastaa lainaten
Vanha 08.03.2013, 23:44
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

Nyt tulee puhdasta humalaisen jossittelua aiheesta mutta jotenkin tunnostaa, että tää uus kaveri ei ole ottanut "uuden offivarusteen" markkinoinnissa huomioon tätä nettikansaa.

Sääli sinänsä kun likimain kaikki maastossa ajamista lukuunottamatta tapahtuu tällä foorumilla.
Välillä toki tunnosta, että se ajaminenkin on siirretty tänne

Kaapista ulostuloa odotellessa...
Vanha 09.03.2013, 09:18
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo Näytä viesti
Nyt tulee puhdasta humalaisen jossittelua aiheesta mutta jotenkin tunnostaa, että tää uus kaveri ei ole ottanut "uuden offivarusteen" markkinoinnissa huomioon tätä nettikansaa.

Sääli sinänsä kun likimain kaikki maastossa ajamista lukuunottamatta tapahtuu tällä foorumilla.
Välillä toki tunnosta, että se ajaminenkin on siirretty tänne

Kaapista ulostuloa odotellessa...
Taitaa suurin tulo tulla noilta yritysasiakkailta, että ne ensin. Markkinoivat sitten yksityisille kun kerkeevät/viitsivät.
Vanha 10.03.2013, 10:26
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Taitaa suurin tulo tulla noilta yritysasiakkailta, että ne ensin. Markkinoivat sitten yksityisille kun kerkeevät/viitsivät.
Valitettavasti asiat menee vaan niin, että ulkomailla kauppiaat kerkeevät/viitsivät tehdä kauppaa, niin sieltä ne yksityisasiakkaatkin ostaa..

Ylläpito vois reagoida tuohon nerdon arvailuun pikkuhiljaa, kuitenkin eri asia tehdä turhanpäiväisiä arvailuja tekniikkatopicceihin, kuin henkilöstä levittää juoruja. Oli sitten kyseessä yksityiselämän loukkaus tai kunnianloukkaus, ei noi jutut tälle palstalle mun mielestä kuulu.
Vanha 10.03.2013, 10:50
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

Jotenkin taas niin tyypillistä !

Olkaa huoleti, kyllä tää on seurannassa ...

Ja uuden omistajan / firman toimintaanhan ei asia nähdäkseni kuitenkaan liity.

Viimeksi muokannut pee : 10.03.2013 10:52
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2013, 11:37
-Laine-:n Avatar
-Laine- -Laine- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 24.04.05
Sijainti: Vihti, Finland.
Perusasetus

Joo pysytään alkuperäisessä aiheessa, eli niissä uusissa tiloissa ja yrityksen nykyisessä toiminnassa.

Yrityskaupat oli tiedossa, ja edellisen omistajan yksityisasioita ei ollut tarkoitus kaivella..
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2013, 08:40
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis: Jos minä olisin ollut ostamassa k.o puulaakia, niin olisin vaatinut myyjää pikkasen avittamaan siirtymisriiteissä:
Siirtymisriiteistä, kyllä vanha omistaja autteleepi uutta ja ainakin vaistailee vielä firman puhelimeenkin kun siihen soittelee...
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2013, 20:49
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Siirtymisriiteistä, kyllä vanha omistaja autteleepi uutta ja ainakin vaistailee vielä firman puhelimeenkin kun siihen soittelee...
Itse kuulin että vanha omistaja on innostunut kupittelusta hieman enemmän niin hommat on mennyt hieman persiilleen. Mutta tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2013, 21:35
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Itse kuulin että vanha omistaja on innostunut kupittelusta hieman enemmän niin hommat on mennyt hieman persiilleen. Mutta tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
Oisko fiksumpaa kysyä asianomaiselta itseltään asiaa tai odotella että se itse kertoo asiasta täällä jos kokee tarpeelliseksi?

Ennenkin mennyt neniä vinoon turhasta mustamaalaamisesta
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2013, 23:21
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Oisko fiksumpaa kysyä asianomaiselta itseltään asiaa tai odotella että se itse kertoo asiasta täällä jos kokee tarpeelliseksi?

Ennenkin mennyt neniä vinoon turhasta mustamaalaamisesta
Ilmeisesti on niin legendaarinen kaveri ettei tuollaista voinut sanoa Kyllä tuon melko varmasta lähteestä kuulin. Mutta mulle on ainakin ihan sama kupitteleeko joku vai ei. Firma on uudella omistajalla niin eipä tuolla väliä enää ole vaikka joisi kaikki rahansa mitä sai firmasta.
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2013, 09:04
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Ilmeisesti on niin legendaarinen kaveri ettei tuollaista voinut sanoa Kyllä tuon melko varmasta lähteestä kuulin. Mutta mulle on ainakin ihan sama kupitteleeko joku vai ei. Firma on uudella omistajalla niin eipä tuolla väliä enää ole vaikka joisi kaikki rahansa mitä sai firmasta.
Mitä kenenkään kupittelu oikeastaan tänne kuuluu? Jos sulle kerta ihan sama, niin kannattaako tollasta huhua yleensäkään ruveta levittelemään vai mikä tossa on motivaationa? Ootko saanu huonoa palvelua ko firmasta?

3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vanha 02.09.2013, 01:50
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:

Niinpä... julkinen herjaaminen on aina hieman harmaalla alueella juridisesti ja se on vieläpä hyvin vaikeaa tehdä älykkäästi. Yleensähän siinä vain käy niin, että paljastaa itsensä idiootiksi... Rajahan menee siinä puhutaanko henkilöstä tai kansanjoukosta joka on selkeästi tunnistettavissa kirjoituksesta vai yleisesti vain tietyn tyypin ihmisistä...
Tässä tapauksessa on helppo hahmottaa ketä henkilöä tarkoitetaan kun puhutaan Offivarusteen entisestä omistajasta, vaikkakaan minä en ollut Offivarusteen ainoa omistaja.... ja huomioikaa ystävät että vaikka nyt lainasinkin nimimerkki Nerdon kirjoitusta, puhun idiooteista ryhmänä ja passiivissa, en tietenkään mitenkään osoita sormella Nerdoa...

.
.
Mutta pari juttua täytyy korjata: Väite rankasta dokaamisesta on epämielyttävää lukemista, varsinkin kun en ole pariin vuoteen jurria vetänyt. Yleensä vain ihmiset luulevat että kun viettää aikaa Venäjällä, on ainoa syy siihen halpa viina ja ettei siellä voi tehdä mitään muuta kun sekoilla kännissä...
Mutta ihan vain näin meidän kesken voin kertoa että on muitakin syitä oleskeluun Venäjällä, kuten yleinen kiinnostus maata kohtaan, työnteko, harrastukset, matkustelu tai vaikkapa tyttöystävä siellä puolen rajaa...
Ja yleensä luotettavastakin lähteestä saatu tieto perustuu vain olettamukseen, kuten on käynyt tässäkin tapauksessa...
.
.
Selvyydeksi ilmoitan, ettei minulla ole mitään osaa eikä arpaa Offivarusteeseen enään, ei siis minkäänlaista yhteyttä...
.
Offiivarusteesta sen verran, että henkilöillä jotka varusteen ostivat oli vakaa aikomus jatkaa ja kehittää yritystä paremmaksi ja isommaksi kuin mitä se oli, ja kavereilla oli ihan järkevät suunnitelmat sen toteuttamiseksi, mutta ilmeisesti kokemattomuus alasta veti maton jalkojen alta.
Minulle oli ihan selkeä rooli siirtymäkaudeksi opettaa ja auttaa kaverit alkuun, mutta alan vaikeus ja tarvittavan tiedon määrä yllätti ihmiset täysin ja mahdollisesti homma meni puihin sen takia...
Henkilökohtaisesti en pysty kertomaan asiaa julkisuudessa perusteellisemmin koska yrityskaupoista johtuneita asioita setvitään tällähetkellä hyvinkään käräjäoikeudessa ja koska en itse tiedä kaikkia asioita mitä Offivarusteessa on tapahtunut, en halua pelkkiä arveluita julkisesti ilmituoda... ollaan siis hyvin diplomaattisia, ainakin kunnes käräjäoikeuden päätös on lopullinen...
.
.
((( Offivarusteen nykytilasta en osaa sanoa, koska yritys on sittemmin myyty edelleen tahoille joista en tiedä. Tavaraa on varmaan vielä tulossa myyntiin, koska yleensä yritystoiminnassa on tarkoitus tehdä voittoa ja Offivarusteen varastossa oli tammikuussa melkein 150 tuhannella offitavaraa, renkaita, vanteita, vinssejä, alustan osia ja muuta mukavaa joka tulee varmaankin realisoitavaksi aikanaan jotain kautta... ja tämän voi kertoa koska varaston arvo on julkista tietoa osakeyhtiön tilinpäätösissä... )))

.
Allekirjoittanut ei itse ole lopettamassa offiharrastusta, se vain muuntuu hieman leppoisampaan suuntaan ilman jättisuuria velvoitteita Kannaksen Matkailu Ry:n kanssa järjestäen mukavia offireissuja naapuri- ja kotomaahan

.
-Lupasin itselleni neljätoista vuotta sitten kun perustin Offivarustetta, että jos joskus tulee aika että Off road rupeaa totaalisesti kyllästyttämään ja maistumaan paskalta, niin lopetan firman pyörittämisen enkä harrastusta- ja juuri näin tein tämän vuoden tammikuussa....
.
.

Viimeksi muokannut KooPee : 02.09.2013 02:41
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2013, 21:36
ranke:n Avatar
ranke ranke ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 13.11.03
Sijainti: HELSINKI, Finland.
Thumbs up

huhuujaaa

Lainaus:

No pitäsköhän sun sitten ottaa selvä asiasta, ettei jää epäselvyyttä?

TEMÄHIK
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2013, 09:40
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Lainaus:
MITÄ SITTEN? Mitä se kenellekään kuuluu mitä toiset tekee, parempi kun pitää oman pesän puhtaana ja lopettaa toisten asioiden selvittämiset!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offivaruste ei sponssaa enää KooPee Tekniikka & Jutustelu 31 04.06.2006 13:04
Offivaruste palanut? -juhani- Chit-Chat 21 23.03.2006 15:58
Offivaruste telkkarissa... jjjlaunonen Chit-Chat 5 01.11.2005 20:55
Onko offivaruste vielä olemassa? jappe Tekniikka & Jutustelu 10 29.05.2005 07:33
Offivaruste.com on auki! Tekniikka & Jutustelu 21 08.11.2003 19:33

Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).