Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Offivaruste uudet tilat? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=108196)

-Laine- 08.03.2013 14:57

Offivaruste uudet tilat?

Mitä helvettiä???

Sattui silmään seuraava teksti tuolla naamakirjassa:

niin ja kaikille tiedoksi offivaruste toimii uusissa tiloissa ja nyt työn alla ehkä jopa ajorata mahdollisuus käydä kokeilemassa muutois töitä rata ei vielä valmis mutta työn alla talkoo porukkaa voitaisiin ehkä tarvita ja eiköhän makkarat silti tarjolla ole tykkää kommentista niin saadaan homma toimii... :D
Tykkää · · tiistai kello 23:52

No niinhän tuo näkyi muuttuneen osoite 5 helmikuuta Nurmijärvelle Haimoontielle...
Eli meidän kylälle, ja melkein naapuriin, jossa ei kyllä eilen vielä ollut yhtään offivarustetta:D:D

Mä olen varmaan missannut jotain, niin löytyiskö asiasta lisätietoa??

H&K 08.03.2013 15:03

...niin ja tiettävästi myös offivarusteen omistaja olisi vaihtunut...

Kaitsu67 08.03.2013 16:28

Siis häh? Ai ihan tänne Nurkille muuttanu? Pitääpäs googlata....

IironSika 08.03.2013 16:34

http://www.nettivaraosa.com/palvelu/...e/466?ord=DESC

Kaitsu67 08.03.2013 16:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja IironSika (Viesti 980432)

Kun tosta ilmosta klikkaa kotisivuille niin siellä on vielä vanha osoite yhteystiedoissa (?):

Offivaruste Oy
Timmermalmintie 19
01680 Vantaa

Sivut vissiin päivittyy vähän hitaammin....

JiiPee 08.03.2013 20:42

Yhteystiedot on päivitetty PRH:n yritystietojärjestelmän mukaan helmikuuun viides päivä tänä vuonna, siis mm. Haimoontie 31, 05100 RÖYKKÄ.

HV 08.03.2013 21:35

Ompas tyylikkäästi hoidettu tämäkin kun kukaan ei tiedä mitään paitti itte jumala ja sekään ei kerro. Offivarusteen nettisivu/verkkokauppakin on toimivuudeltaan lähinnä hyvä vitsi.

baxxter 08.03.2013 21:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HV (Viesti 980599)
Ompas tyylikkäästi hoidettu tämäkin kun kukaan ei tiedä mitään paitti itte jumala ja sekään ei kerro. Offivarusteen nettisivu/verkkokauppakin on toimivuudeltaan lähinnä hyvä vitsi.

Ei tietenkään, offipiireissä toimitaan niin että mitä salaisempi, sitä parempi!
Syksyllä lupailivat arvontoja, kukakohan voitti?

Ambula 08.03.2013 22:32

Kävin tuossa jokin aika sitten noutamassa tilaamani roinat tuolta uudesta paikasta. Hyvät on uudella omistajalla suunnitelmat, toivotaan, että onnistuu :)

Kaitsu67 08.03.2013 22:36

Täytyypä käydä joku päivä paikanpäällä zekkaamassa mestat kun melkein vieressä on...

-MaTTi- 08.03.2013 22:37

Ei ole KooPeekaan lajia kokonaan jättämässä, tuntu olevan uusia suunnitelmia.

Ambula 08.03.2013 22:39

... mutta mistä aloittaja löysi ton tekstinpätkän? Ei mun tykkäämältä Offivarusteen sivulta löydy juttua ku viime lokakuulta..

Byrocrat 08.03.2013 22:53

Päivittänevät nettisivut kunhan ehtivät

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ambula (Viesti 980647)
... mutta mistä aloittaja löysi ton tekstinpätkän? Ei mun tykkäämältä Offivarusteen sivulta löydy juttua ku viime lokakuulta..

Tämä 4x4 maailman fasebook-sivulta. Uudet omistajat eivät varmaankaan ole vielä ehtineet firman nettisivuja päivittelemään, mutta osoite on muuttunut kuten tuolla ylempänä kerrotaan.

Firman vanhat tilat ovat oletettavasti kaupan joten KooPeelle vaan soittoja jos kohtuu tilavaa kimppatallia etsiskelette. Kellarissa on ihan käypänen saunakin :rolleyes:

17. helmikuuta
Offivaruste, pitkään offialalla toiminut firma on nyt sitten myyty. Ostaja on ainakin rekisteritietojen mukaan Vaihia Seppo, Röykästä, Nurmijärveltä. Yksityisen elinkeinoharjoittajan toimialaksi on määritelty rekisteriin yhdistetty kasvinviljely ja kotieläintaloius. Offivarusteen tilat Kehä III varrella Askistossa on ainakin tyhjät. Vielä ei ole tiedossa mitä uusi omistaja aikoo jatkossa tehdä. Kunhan jotain faktaa huhujen sijasta ilmenee niin palaamme asiaan. Nyt on vain paljon kysymyksiä. Offivarusteen verkkokauppa näyttää olevan pystyssä entisellään, eikä sinne ole päivitetty mitään tietoa yrityskaupasta.

ja tämä tuolla jo esiintyneessä Nettivaraosan linkistä:

Offivaruste
Maastureihin ja nelivetoautoihin varusteet, tarvikkeet, asennukset ja huollot
Offivaruste on keskittynyt maastorenkaiden, maastureiden vinssien ja Off Road tarvikkeiden myyntiin ja asennuksiin. Yrityksemme valikoimissa ei ole ns. koristeosia, vaan kaikki mitä me myymme tai asennamme on tarkoitettu maastokäyttöön ja on henkilökuntamme vaativissa käyttöolosuhteissa itse testaamaa. Suurimpia asiakkaitamme ovat mm. puolustusvoimat, rajavartiolaitos sekä kaivosyhtiöt.

Meillä on vankka kokemus maastoautojen rakenteen muutoksista, offroad harrastuksesta- ja kilpailuista. Olemme myös valtuutettu Superwinch ja Warn vinssien huoltokorjaamo.

Asiasanat
auton renkaat, ajovarusteet, alustasarjat, renkaat, ajovalot, autotarvikkeet, rengasliike, kesärenkaat, korinosat, akut, alkuperäisosat, auton varustelu, lisävarusteet, startit, iskunvaimentimet, vetokoukut

Offivaruste
Haimoontie 31
05100 Röykkä
info@offivaruste.com
Puhelin: 020 74 90876
Palveluntarjoajan kotisivulle
Jätä yhteydenottopyyntö

BJ-40/76 08.03.2013 23:23

Mielenkiintoista?

Siis: Jos minä olisin ollut ostamassa k.o puulaakia, niin olisin vaatinut myyjää pikkasen avittamaan siirtymisriiteissä:
Siis olisi leivottu tiedote, missä edellinen yrittäjä olisi kertonut, että kun sopiva UUSIomistaja ilmaantui, niin hän pääsee keskittymään enemmän toiseen, pitkään mielessä olleeseen projektiin, Ja uusi omistaja olisi kehunut edellisen omistajan tietämystä, suhteita ja ammattitaitoa, ja kutsunut hänet mukaan hallitustyöskentelyyn....

Todellisuudessa kauppakirjassa olisi sakko, mikäli edellinen omistaja ei ilmoittaisi "Tämä uusi projekti työllistää niin paljon, että voinko harkita yön yli.., ja sitten uusi tiedote: En pysty täysipainoisesti osallistumaan.... joten on pakko kieltäytyä tarjouksesta...."

No, tuo salamyhkäisyys varmaan selviää jossain vaiheessa, mutta ihmetyttää tälläisen marginaali ryhmän unohtaminen (Offipalsta)

Mutta kaikki ei ole kuin minä,,, Onneksi!

Eskimo 08.03.2013 23:44

Nyt tulee puhdasta humalaisen jossittelua aiheesta mutta jotenkin tunnostaa, että tää uus kaveri ei ole ottanut "uuden offivarusteen" markkinoinnissa huomioon tätä nettikansaa.

Sääli sinänsä kun likimain kaikki maastossa ajamista lukuunottamatta tapahtuu tällä foorumilla.
Välillä toki tunnosta, että se ajaminenkin on siirretty tänne :D

Kaapista ulostuloa odotellessa...

young n dum 09.03.2013 00:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja baxxter (Viesti 980612)
Ei tietenkään, offipiireissä toimitaan niin että mitä salaisempi, sitä parempi!
Syksyllä lupailivat arvontoja, kukakohan voitti?

elä hättäile! :) ens kesän tulee 2? vai peräti kolmas vuos aikaa ku 4x4 lehestä voitettii arvonnassa paidat eikä niitä oo näkyny:confused: joku salainen pimitys juttu vissii tääkin. ja vielä hymiö :)

H&K 09.03.2013 08:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 (Viesti 980671)
Siis: Jos minä olisin ollut ostamassa k.o puulaakia, niin olisin vaatinut myyjää pikkasen avittamaan siirtymisriiteissä:

Siirtymisriiteistä, kyllä vanha omistaja autteleepi uutta ja ainakin vaistailee vielä firman puhelimeenkin kun siihen soittelee...

Samsonite 09.03.2013 09:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo (Viesti 980683)
Nyt tulee puhdasta humalaisen jossittelua aiheesta mutta jotenkin tunnostaa, että tää uus kaveri ei ole ottanut "uuden offivarusteen" markkinoinnissa huomioon tätä nettikansaa.

Sääli sinänsä kun likimain kaikki maastossa ajamista lukuunottamatta tapahtuu tällä foorumilla.
Välillä toki tunnosta, että se ajaminenkin on siirretty tänne :D

Kaapista ulostuloa odotellessa...

Taitaa suurin tulo tulla noilta yritysasiakkailta, että ne ensin. Markkinoivat sitten yksityisille kun kerkeevät/viitsivät.

Nerd-O 09.03.2013 20:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 980740)
Siirtymisriiteistä, kyllä vanha omistaja autteleepi uutta ja ainakin vaistailee vielä firman puhelimeenkin kun siihen soittelee...

Itse kuulin että vanha omistaja on innostunut kupittelusta hieman enemmän niin hommat on mennyt hieman persiilleen. Mutta tiedä sitten pitääkö paikkaansa.

Late_ 09.03.2013 21:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O (Viesti 980978)
Itse kuulin että vanha omistaja on innostunut kupittelusta hieman enemmän niin hommat on mennyt hieman persiilleen. Mutta tiedä sitten pitääkö paikkaansa.

Oisko fiksumpaa kysyä asianomaiselta itseltään asiaa tai odotella että se itse kertoo asiasta täällä jos kokee tarpeelliseksi?

Ennenkin mennyt neniä vinoon turhasta mustamaalaamisesta :)

ranke 09.03.2013 21:36

huhuujaaa

Lainaus:

No pitäsköhän sun sitten ottaa selvä asiasta, ettei jää epäselvyyttä?

TEMÄHIK

Nerd-O 09.03.2013 23:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Late_ (Viesti 981005)
Oisko fiksumpaa kysyä asianomaiselta itseltään asiaa tai odotella että se itse kertoo asiasta täällä jos kokee tarpeelliseksi?

Ennenkin mennyt neniä vinoon turhasta mustamaalaamisesta :)

Ilmeisesti on niin legendaarinen kaveri ettei tuollaista voinut sanoa ;) Kyllä tuon melko varmasta lähteestä kuulin. Mutta mulle on ainakin ihan sama kupitteleeko joku vai ei. Firma on uudella omistajalla niin eipä tuolla väliä enää ole vaikka joisi kaikki rahansa mitä sai firmasta.

Kaitsu67 10.03.2013 09:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O (Viesti 981037)
Ilmeisesti on niin legendaarinen kaveri ettei tuollaista voinut sanoa ;) Kyllä tuon melko varmasta lähteestä kuulin. Mutta mulle on ainakin ihan sama kupitteleeko joku vai ei. Firma on uudella omistajalla niin eipä tuolla väliä enää ole vaikka joisi kaikki rahansa mitä sai firmasta.

Mitä kenenkään kupittelu oikeastaan tänne kuuluu? Jos sulle kerta ihan sama, niin kannattaako tollasta huhua yleensäkään ruveta levittelemään vai mikä tossa on motivaationa? Ootko saanu huonoa palvelua ko firmasta?

pahapaimen 10.03.2013 09:40

Lainaus:

MITÄ SITTEN? Mitä se kenellekään kuuluu mitä toiset tekee, parempi kun pitää oman pesän puhtaana ja lopettaa toisten asioiden selvittämiset!

baxxter 10.03.2013 10:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite (Viesti 980749)
Taitaa suurin tulo tulla noilta yritysasiakkailta, että ne ensin. Markkinoivat sitten yksityisille kun kerkeevät/viitsivät.

Valitettavasti asiat menee vaan niin, että ulkomailla kauppiaat kerkeevät/viitsivät tehdä kauppaa, niin sieltä ne yksityisasiakkaatkin ostaa..

Ylläpito vois reagoida tuohon nerdon arvailuun pikkuhiljaa, kuitenkin eri asia tehdä turhanpäiväisiä arvailuja tekniikkatopicceihin, kuin henkilöstä levittää juoruja. Oli sitten kyseessä yksityiselämän loukkaus tai kunnianloukkaus, ei noi jutut tälle palstalle mun mielestä kuulu.

Sivu luotu: 01:06 (GMT +2).