![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
kyllähän tääläkin eilen illalla rekat kolaroi lumipyryn takia http://www.savonsanomat.fi/uutiset/k...ajusti/1304434
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eiks tuo oo yks HEVONV**UN hailee mist on kotosin,jos ajelee ku pullopersesika kelissä ku kelissä.
Eikä ne hepsit ja pepsit ja apsit ja epsit oo mitään maailman pelastajii,mut hyviä apuja kuiteskii. Miettikää kui ajatte ja ajakaa sillein ku mietitte.
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Muuten ihan naulan kantaan!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joh, laittakaa joku vain nykyautolla ajanut talvikeliin vaikka vanhalla taunuksella... Mitäköhän siitäkin tulis...?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tietyissä olosuhteissa varmaan huudahdus Wou! ja leveä hymy. Liikenteessä ehkä ei...
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]()
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Eihän noilla uusilla uskalla ees ajaa kunnolla talvikelissä kun tekee ihme jarrutustemppuja ja luistonesto päällä ei saa edes runtua silloin kun sitä eniten tarttis.
Joutuu ajamaan aika varovasti kun auto tekee omia temppujaan mokomat ajohalintahiluvitkuttimet...toista se oli ennen kun takavetosella sai painaa menemään ja kuski käskytti, ei auto
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Ja varmaan suman aloittaja ajanut kortin autolla, missä on noit avustajia jne... Ja luotetaan niihin, sekä sit siihen et alla hyvät nastarenkaat...
Mut malttia ja järkee mukaan, jos pakkaslunta sataa ja pölyää. Ei tekis mieli ajaa ihan toisen kontissa, vaan reilusti taaempana selvemmässä välissä. Vaik ainahan siihen väliin joku Reikä-Eero tunkeekin. Mut antaa mennä, ja jättää väliä. Veli joutu tuos viiko sit firman Vitolla heittään 70km keikan ja sano takas tultua, että seuraavalla kerralla menee omalla. Kokoajan jotain raksutti vastaan ja ajo epämielusaa. Omassa autossa ei oo ku ABS:ja kummempia ja kitkat, kun frman taas luiston estooo jne ja renkaat nastat GY:t ku omassa Misukat. Eikä toi Vito oo muutenkan mikään ajonautintojen huippua, vaikka Mersu onkin. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Ei tohon tarvi ku sen 60km/h ajavan puolisokean Pentin tehdä perus oululainen kaistanvaihto rampin kohdalla, antaa siis tilaa rampista tuleville kaikkien sääntöjen vastaisesti ja vetästä 110km/h ohituskaistaa tulevan eteen. Johan rytisee saatana.
Ja nykyään ajellaan ihan huoletta paskakelissä vain ledikikkareet keulilla palaen. Sais muuttaa koko säännön että takavalot oltava aina ja takasumuvaloa käytettävä aina kun sataa/pöllyää jotain tavaraa. Aina. Kiitos.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Etelän ensi Rakeett:) | Rotta-Racing | Chit-Chat | 11 | 01.10.2009 07:08 |
| Ja taas talvi yllätti autoilijat.... | nana | Chit-Chat | 19 | 23.11.2008 22:31 |
| Mitkä ne nyt oli ne pitkät bj:n iskarit | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 16.06.2005 14:15 |
| Mihin ne rahat taas meni??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 25.06.2004 11:21 |
| Liukas keli yllätti TAAS autoilijat PK-seudulla! | tuska | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 30.04.2003 09:36 |