![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() no noi 2.8 on tunnettuja kansivioista ne tahtoo halkeilla .esim jäähdytysneste menee palotilaan . mul on itsellä 3.3d (vapari)vm.88 pitkä patrolli ja sillä on ajettu 490000 km eikä koneeseen ole tehty mitään muuta kuin öljyt vaihdettu ja venttiilit säädetty . laturi tosin hajos 1000 km sitten diodi kosahti.kyllä tarvis jossain vaihees tehdä suutinremontti ja tark/vaihtaa laakerit , myös kansi olis hyvä käydä läpi. mut kun kone toimii niin mitä sitä turhaan. 4 vaihteinen vaihdelaatikko on kestävämpi kuin 5 lovinen mikä on yleistä japanilaisissa maastureissa . koriltaan vanhat vm.82-84 on yleensä parempia kuin esim vm.88 kun noi vanhemmat on uutena ruostesuojattu. tietenkin hyvä kuntoisia löytyy mut ne on tosi harvassa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
12h-t moottori? | Pexi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.09.2007 14:48 |
gaz 66:n moottori | Rane_69 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.03.2006 21:35 |
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. | hj | O/M/V Muut | 10 | 24.11.2005 22:30 |
o :patrollin turbo moottori | tiipe | O/M/V Muut | 0 | 25.12.2003 19:49 |