Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.08.2004, 22:43
NHOffroadTeam NHOffroadTeam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.04
Sijainti: Pöytyä, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

no noi 2.8 on tunnettuja kansivioista ne tahtoo halkeilla .esim jäähdytysneste menee palotilaan .

mul on itsellä 3.3d (vapari)vm.88 pitkä patrolli ja sillä on ajettu 490000 km eikä koneeseen ole tehty mitään muuta kuin öljyt vaihdettu ja venttiilit säädetty . laturi tosin hajos 1000 km sitten diodi kosahti.kyllä tarvis jossain vaihees tehdä suutinremontti ja tark/vaihtaa laakerit , myös kansi olis hyvä käydä läpi. mut kun kone toimii niin mitä sitä turhaan. 4 vaihteinen vaihdelaatikko on kestävämpi kuin 5 lovinen mikä on yleistä japanilaisissa maastureissa .

koriltaan vanhat vm.82-84 on yleensä parempia kuin esim vm.88 kun noi vanhemmat on uutena ruostesuojattu. tietenkin hyvä kuntoisia löytyy mut ne on tosi harvassa.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
12h-t moottori? Pexi Tekniikka & Jutustelu 1 18.09.2007 14:48
gaz 66:n moottori Rane_69 Tekniikka & Jutustelu 1 14.03.2006 21:35
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 30.12.2005 03:09
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. hj O/M/V Muut 10 24.11.2005 22:30
o :patrollin turbo moottori tiipe O/M/V Muut 0 25.12.2003 19:49


Sivu luotu: 23:00 (GMT +2).