![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() minä en ainakaan ole saanut ilman täysmanuaali koneistoa pysymään valittua vaihdetta päällä.tupannut vaihtaan isommalle aina kun kierroksia tarpeeksi,turbiinilukkoa ei kyl kannata käyttää kun matka ajossa,jos kytketty katkaisijalle,normi turbiinit ei oikein tahdo kestää kovaa rääkkiä tuppaavat paisuun ja rikkoo pumpun laatikosta noin niinkun ekaks,paska turbiini aiheuttaa koneessa päittäis laakereiden kulumisenkin siinä sivussa,
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noita manuaali pöytiä on ainakin moparin laatikkoon sit jarruttavalla 1 vaihteella sekä vapaana rullaavana 1 vaihteella, saatta tässä lajissa olla merkitystä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Että menisi vielä enemmin sivuraiteille niin kukahan vääntäisi semmosen venttilikoneiston että pakilla saisi 2 - 3 vaihetta.
![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ihan täysin arvailua, mutta saattasi saada jostain sähkösolenoidi ohjatusta laatikosta. Olikohan niin, että pakki on ykkönen ja "reverse" rattaat kytkettynä samaan aikaan ainakin joissain laatikoissa. Miten lie sitten jonkun truck (+5000KG) kokoisen laatikko, lie sellaisesta löytyisi jo tehtaalta lähtien kaksi nopeuksista pakkia ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En mä kyllä keksi et mikä hyöty sillä saavutetaan että automaatissa on useampi peruutusvaihde? Kyllä sillä yhdelläkin pääsee jo melkosta vauhtia.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kuin paljon on ollu kierroksia että vaihtaa itellään? mulla oli th-350 ihan perus sift kitillä ja 7000rpm pysy vaihe tuvassa.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
viitisen tonnia kierroksia niin isompi pykälä tupaan.ja teki saman homman monellakin eri laatikolla. ja multa löytyy kyl parikin vaihteistoa missä tuppaa olemaan pari vaihdetta päällekkäin.yks oikein ongelmallinen 700:nen ilmeisesti kuorissa vika ,tai eipä muutakaan vaihtoehtoa ole kun kaikki muut osat vaihettu ja moneen kertaan. niin toi itellään vaihtaminen tuli vasta sitten kun tuli vähän puhdikkaampi kone.
Viimeksi muokannut Blazer42 : 05.03.2013 19:28 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Puoliautomaatti haulikko | spede80 | O/M/V Muut | 0 | 21.09.2011 10:04 |
Puoliautomaatti napalukot | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.02.2011 22:10 |
M/V: Saiga 308 Puoliautomaatti, Pimeätähtäin ym .. | nolimits | O/M/V Muut | 32 | 25.04.2008 23:18 |
ZF-automaatista | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.12.2007 20:39 |
m:puoliautomaatti haulikko ja kaksi hirvi pyssyä | kelkka700 | O/M/V Muut | 4 | 06.09.2007 21:41 |