![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eikä maksaminenkaan ole ongelma tonne jenkkilään vaikka luottokorttia ei olisikaan. Avaa Paypal-tilin ja rahat sinne tilisiirtona, aikaa menee pari päivää.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Onkohan muutosta tullut tuohon? |
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, tuotapa en tiedä. Ei mulla nykyään ole visa edes käytössä, Paypallissa on vanhaks menneen kortin numero. Pitääkin kokeilla notta saako sen päivitettyä pois sieltä.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
||||
|
||||
![]()
Olen tuota jenkeistä tilaamista kyselly tutuilta niin kaikki tyrmääsen noin painavan esineen takia tulee kuulemma niin paljon rahtimaksua et halvemmalla saa kun ottaa jonkun suuren välittäjän kautta jolla hyvät rahti sopimukset, kyllä miekin olen katsellu lukkoa juuri summitilta ja rock autosta maksaa noin 440$ mut en ole osannut etsiä et miten saisi rahdin hinnan näkyviin, alv:een ja tulli % siihe kyllä osaan laskea olen just sen verran vanha kuppe et miun aikaa koulussa oppinut kun lintsaamaan niin toi englanti ei taivu kun kossupullon voimalla
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä minusta nykyään voi payball-tilin tehä ilman luottista. Ite tein noin vuosi sitten. Liitin kortin vasta jälkeen päin kun ei löytynyt mistään sitä tilisiirtoa sinne, tai olin vain kädetön.
Yks vaihtoehtohan on tuottaa jollain huolijalla, esim benzboy, kontissa Suomeen painavat osat. Meneehän siinä aikaa enemmän mutta ei se rahtikaan maksa yhtä paljon kuin lentona. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
edit/ Rahtia Detroitille tulee noin satanen, yht. 641€, siihen tulli ja alvi (4,5% ja 24%) niin 830€ kotiovelle ku ite tullaa netissä.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 03.03.2013 12:05 |
|
||||
|
||||
![]()
kiitos 4x4 76 avusta, tänään juuri tutkin tota rock auton tarjontaa niin tota torsenia niilä ei olekkaan vaan se on pala lukko mitä tarjoavat ja summitillakin näyttäs olevan toimistus aika hutikuulla mikäli oikein ymmärsin et tällä hetkellä voi olla tiukkaa kesäksi saada ehjä lukko mikäli ei ota levy versiota sitä saa suomesta 400-500€ hintaan eri versioita mut koitan vielä löytää tuon torsenin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jatketaan vanhaa aihetta...
Saako käkikellon tilalle muuta lukkoa, vai pitääkö olla avoin murikka? Kyseessä 14bolt ja 3.73 välitys.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Minkä vehkeen ostan ?? | Temex | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 07.03.2011 21:49 |
Myydään Chevyyn valorauta | jallu80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.01.2011 08:48 |
Ostetaan Hydraalipumppu Chevyyn | villev51 | O/M/V Muut | 0 | 31.08.2008 19:29 |
chevyyn dana ?? | hevyc | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.05.2007 21:18 |
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko | Big-Willys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.12.2006 07:16 |