![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jep se kääntää ajotusta. Eli nyt käännät ajotuksen kohalleen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onkohan tuosta mitään haittaa vaikka pitäisin tuolla solenoidilla jatkuvasti virtaa ja nyt säädän ajoitukset kohdilleen? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
http://www.dieselkontor.de/product_i...22b1db45af8283 Siinä olis ajoitus työkalut. Hintaahan noilla on mutta parikertaa käytettynä haukkunut hintansa?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nostetaanpas tätäkin topicia, jos täältä vaikka löytyisi tietoa
![]() Eli viimeviikolla vaihdettiin kytkinpaketti tuohon penariin.. Vanha kytkin alkoi luistamaan kun laitoin ahdonalaisen syötön toimimaan, vanha omistaja kun oli vetänyt alipaineen pumpun kanteen ![]() Samalla vaihdettiin kampiakselin stefa ja silmälaakeri, eli vauhtipyöräkin oli pöydällä ihmeteltävänä, sen pinta oli ihan ok kunnossa ja välystä tuntui noin sentin verran (vissiin normaalia?).. MUTTA kytkin luistaa edelleen, mistä helvetistä tuo voi johtua? Vanhakaan levy ei ollut juuri kulunut, luultiin että asetelma olis väsyny ja siitä johtuis tuo luistaminen mutta nyt sekin uusi ![]() Luistaa silleen että pienillä kierroksilla kun runttaa kaasun pohjaan, nousee kierrokset jonku sata rpm ja sitten lähtee vetämään.. Testin vuoksi kokeilin myös että 70kmh vauhtia ja 5. vaihteella urku auki -> luisti niin paljon että kytkin ei "tarttunut" ollenkaan ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
onhan levy oikeen paksunen?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä siellä oikea levy on..
Miten tuo kaksoismassa, voiko johtua siitä tuo luistaminen? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Yleensä ei. Kaksoismassa hajotessaan rupee ravistamaan/kolisemaan. Onkos tuohon saatavassa myös kovaa vauhtipyörää? Jos on niin voisiko olla että kovassa vauhtipyörässä on erilainen asetelma? Eihän kytkin jostain syystä jää kantamaan? Muistittehan rasvat pyyhkiä uudesta asetelmasta ja vauhtipyörän pinnat pyyhkäistä karheella hiekkapaperilla?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan nyt varmasti yhteensopiva paletti; asetelma, levy ja vauhtis? Viittais että asetelma ei purista tarpeeksi tai jostain syystä jää kytkin kantamaan. Ilmaappa muuten varulta kytkimen sylkkä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dieselinkoneen käyntiongelma | farmforest | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.07.2012 09:40 |
Hj60 käyntiongelma | ToyotaHj60 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 15.02.2012 19:33 |
HJ:n Käyntiongelma. | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.02.2010 17:40 |
Uaz käyntiongelma | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.06.2005 20:49 |
Patrollin käyntiongelma | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 09.03.2005 16:49 |