![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mitäs vasten noin lussussa vehkeessä pitäs hirveitä ahtoja olla, esim. Toyota 2LT2 kone turbon kanssa on itellä vakiona 90 heppanen ja sillä pääsee nopeusrajoitusten mukaan heittämällä ja menee vitosella sen verta kuin tarvii. Vaihdan neloselle säästääkseni vaihteistoa. Kyllä toi pitäs saada matalilla ahdoilla kulkee ihan hyvin vitosella kun renkaatkin noin kesyt eikä siihen varmaan kukaan mitään aavikkoperää ole asentanut.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä toi pitäs saada matalilla ahdoilla kulkee ihan hyvin vitosella kun renkaatkin noin kesyt eikä siihen varmaan kukaan mitään aavikkoperää ole asentanut.
niin siis enhän minä ole mitään kiihdytys kampetta vaillakaan vaan olen haluamassa sellaisen vehkeen jossa olis ajossa paremmat ns. alueet väännössä ym ym.. kun tuntuu että ei ole voimaa.. mutta nyt tänään hieman autoa selatessa läpi olin tyytyväinen aikaan saannoksiini ahdot on 0,9 ja nyt jaksaa mielestäni mennä sen mitä tarvitsee eli ei tunnut sellaiselta laiskalta ja vääntämättömältä mitsulta vaan nätisti kehrää menemään isompaankin mäkeen ettei tarvitse jo laatikosta tuutata 3:sta päälle ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ennakkoo ku lisäisit niin menis pintakaasulla maantiellä, ahdot ja kulutus tippus. Pedaalia painaessa peuhais kuitenkin vielä paremmin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sitten kun on tarpeeks kaikkea ruuveja veivattu, niin alkaa erottamaan lumihangessa missä kohtaa on vaihtanu vaihdetta. Vetoja saa vakio-osilla irti mun mielestä ihan sen verran mitä tuolta koneelta kannattaa odottaa, eli ei mopolla mahottomia.
![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kuvasti huhu kulkee että ainakin Hilkuksin kone ei tykkää jos ennakko on aikaisella, vai vaikuttaako se jos pumppua on muutenkin rukattu? |
|
||||
|
||||
![]()
ei tietenkään liian aikaiselle sovi laittaa, kyllähän sillä varmaan saa joka koneesta kampuran katki, mutta sopiva lisäys ennakkoa kyllä piristää.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuuntele. Sit ku käynti muuttuu turhan karkeeks niin siitä vähän takaisin. Pumppua koneeseen päin pari ehkä pari-kolme milliä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Myydään / Vaihdetaan mitsu l200 2.5td | timbe | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 19.01.2013 09:03 |
Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td | _kauppinen_ | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 21.12.2012 20:02 |
Ostetaan Mitsubishi l200 88' maski, etupuskuri ja vilkunviiksi | alkku_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 20.09.2012 21:16 |
MITSUBISHI 2,5D ja 2,5TD kannet | Reetu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2005 11:54 |