![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllähän torseni on paras mahdollinen lukko käytettävyydeltään niin kauan kuin tassut on maassa ja erityisesti katukäytössä. Olen pohtinut samaa asiaa omaan autoonkin ja tällähetkellä olen päätymässä siihen että taakse palalukko detroit locker ja eteen torseni detroit truetrac. Ja pelkästään ristiriipunnan takia se palalukko taakse. Kytkettävät olis tietysti myös hyvät ja kalliit.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jarrulla huijaamalla torseni edelleenkin tarjoaa menoa edistävää vedon välitystä paremmin pitävälle renkaalle. Ei tietenkään ole yhtä hyvä kuin 100% lukko, mutta ei sillä ihan helposti pitäisi jääädä edes ristiriipunnassa jumiin.
Mikäs murikka chevyn risukeulassa on? Joku 10- pulttisesta johdettu, vai jolu Danan tuotos? Luulisi noihin löytyvän lukkoa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä uskon tuon että tuolle torseenille pystyy jarrulla sen verran vastusta antamaan että pyörä tavottaa taas johonkin, sen verran olen detroittilaisella palalukolla ajanut että talvi käyttöön en ota siviili autoon on aika jyrkkä käytöksinen irrottaa pidon liukkaalla helposti, itse kallistun tuohon torseeniin jos tohon sais tuota tupla ristitapillista tiukkautuvaa levylukkoa niin sit ottaisin sen chevyn perä rakenteen takia se ei ole mahdollinen, etu perään olen koittanut googlata et saisko siihen lukkoa mut sen verran puuteelinen on meikäläisen ulkomaankieli et en ole päässyt tolkkuun millä nimellä tuota etu murikkaa kutsuvat eli onko Danan vai chevyn tekele.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Truetrac
torsen Truetracille ääni. Racers Placesta kannattaa kysyä
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Chevyn 9.25" IFS-murkulaan saa ARB:n lukon (RD51) sekä Eatonin E-Lockerin (EAT19622)(2500/3500-alustat).
8.25" murikkaan ei saa lukkoa, ja syystäkin; alumiinikuori ei yksinkertaisesti kestä. Jossain vaiheessa joku tekikin lukkoa siihen, mutta se lopetettiin e.m syystä.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 28.02.2013 08:50 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia etuperä tiedoista, eli jos siihen lukon haluaisi ensin pitää sovittaa 2500 runkosen perä tuohon, niitä kyllä sillon tällön on purussa samalla saisi tiheemmät välitykset niissä monissa mainostavat 4.10 välityksiä nyt tuossa on 3.42 lähinnä asvaltila häiritsee kun vasta 100 km/h jälkeen jaksaa kulkea suurimmalla vaihteella ilman et joka nyppylään potkii pienempää
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja jos niitä akseleita meinaa ruveta vaihtelemaan niin multahan saattais löytyä IFS-akselisto mallia isompi ja taakse FF 14-bolt akseli G80 lukolla joka toimii hyvin. Välitys 3.73. Tai sitten mahdollisesti vois olla myös samat akselit 4.10 välityksillä, tosin takaperä ilman lukkoa. Lisää infoa Yv:nä.
Eteen jos meinaa lukkoa laitella niin kyllä mä sen ARB:n sinne sovittelisin, syyt siihen on jo aikasemmin mainittu ja vieläpä monessa topikissa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Minkä vehkeen ostan ?? | Temex | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 07.03.2011 21:49 |
Myydään Chevyyn valorauta | jallu80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.01.2011 08:48 |
Ostetaan Hydraalipumppu Chevyyn | villev51 | O/M/V Muut | 0 | 31.08.2008 19:29 |
chevyyn dana ?? | hevyc | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.05.2007 21:18 |
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko | Big-Willys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.12.2006 07:16 |