Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2013, 16:12
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Kyllähän torseni on paras mahdollinen lukko käytettävyydeltään niin kauan kuin tassut on maassa ja erityisesti katukäytössä. Olen pohtinut samaa asiaa omaan autoonkin ja tällähetkellä olen päätymässä siihen että taakse palalukko detroit locker ja eteen torseni detroit truetrac.
Ja pelkästään ristiriipunnan takia se palalukko taakse.
Kytkettävät olis tietysti myös hyvät ja kalliit.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.02.2013, 18:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Jarrulla huijaamalla torseni edelleenkin tarjoaa menoa edistävää vedon välitystä paremmin pitävälle renkaalle. Ei tietenkään ole yhtä hyvä kuin 100% lukko, mutta ei sillä ihan helposti pitäisi jääädä edes ristiriipunnassa jumiin.

Mikäs murikka chevyn risukeulassa on? Joku 10- pulttisesta johdettu, vai jolu Danan tuotos? Luulisi noihin löytyvän lukkoa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.02.2013, 18:28
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Kyllä uskon tuon että tuolle torseenille pystyy jarrulla sen verran vastusta antamaan että pyörä tavottaa taas johonkin, sen verran olen detroittilaisella palalukolla ajanut että talvi käyttöön en ota siviili autoon on aika jyrkkä käytöksinen irrottaa pidon liukkaalla helposti, itse kallistun tuohon torseeniin jos tohon sais tuota tupla ristitapillista tiukkautuvaa levylukkoa niin sit ottaisin sen chevyn perä rakenteen takia se ei ole mahdollinen, etu perään olen koittanut googlata et saisko siihen lukkoa mut sen verran puuteelinen on meikäläisen ulkomaankieli et en ole päässyt tolkkuun millä nimellä tuota etu murikkaa kutsuvat eli onko Danan vai chevyn tekele.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.02.2013, 19:57
sisuli sisuli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.09.11
Sijainti: suomi
Viestit: 80
Perusasetus

Truetrac


torsen Truetracille ääni. Racers Placesta kannattaa kysyä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.02.2013, 20:19
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Chevyn 9.25" IFS-murkulaan saa ARB:n lukon (RD51) sekä Eatonin E-Lockerin (EAT19622)(2500/3500-alustat).
8.25" murikkaan ei saa lukkoa, ja syystäkin; alumiinikuori ei yksinkertaisesti kestä. Jossain vaiheessa joku tekikin lukkoa siihen, mutta se lopetettiin e.m syystä.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 28.02.2013 08:50
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.02.2013, 09:58
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Kiitoksia etuperä tiedoista, eli jos siihen lukon haluaisi ensin pitää sovittaa 2500 runkosen perä tuohon, niitä kyllä sillon tällön on purussa samalla saisi tiheemmät välitykset niissä monissa mainostavat 4.10 välityksiä nyt tuossa on 3.42 lähinnä asvaltila häiritsee kun vasta 100 km/h jälkeen jaksaa kulkea suurimmalla vaihteella ilman et joka nyppylään potkii pienempää
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.02.2013, 10:37
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Ja jos niitä akseleita meinaa ruveta vaihtelemaan niin multahan saattais löytyä IFS-akselisto mallia isompi ja taakse FF 14-bolt akseli G80 lukolla joka toimii hyvin. Välitys 3.73. Tai sitten mahdollisesti vois olla myös samat akselit 4.10 välityksillä, tosin takaperä ilman lukkoa. Lisää infoa Yv:nä.

Eteen jos meinaa lukkoa laitella niin kyllä mä sen ARB:n sinne sovittelisin, syyt siihen on jo aikasemmin mainittu ja vieläpä monessa topikissa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Minkä vehkeen ostan ?? Temex Tekniikka & Jutustelu 24 07.03.2011 21:49
Myydään Chevyyn valorauta jallu80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.01.2011 08:48
Ostetaan Hydraalipumppu Chevyyn villev51 O/M/V Muut 0 31.08.2008 19:29
chevyyn dana ?? hevyc Tekniikka & Jutustelu 1 01.05.2007 21:18
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko Big-Willys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.12.2006 07:16


Sivu luotu: 22:02 (GMT +2).