Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.02.2013, 22:13
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Mitenhän tuo toimisi ilman tuota vanteeseen hitsattua kynkkää ihan pannan ja vanteen puristusvoiman kitkalla?
Aika kovan puristuksen saa jos 10mm pulteilla vetää ääliöön....

Mutta tosi fiksun näköinen synnytys tämä...!

__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.02.2013, 08:31
PikkuF:n Avatar
PikkuF PikkuF ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.07.03
Sijainti: Porvoo,eteläsuami
Viestit: 559
Perusasetus

Ei ole mallisuojattu tai patentoitu mitenkään.Eli saa vapaasti kopioida ja esittää myös parannusehdotuksia.
Mikäli joku aikuistenoikeasti innostui asioista annan myös konsulttiapua muutamista käytännön pikku-pikku nikseistä liittyen aiheeseen.
Kannattaa mielummin soittaa 0400-494406.

Itsekkin suunnittelin aluksi pelkkää pantaa ilman kynkkää mutta jouduin päätymään kynkän kannalle eräästä syystä....
__________________
Minäkö muka tyhmä?
Nyt en ymmärrä mitään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.02.2013, 11:29
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuF Näytä viesti
Itsekkin suunnittelin aluksi pelkkää pantaa ilman kynkkää mutta jouduin päätymään kynkän kannalle eräästä syystä....
Aavistuksen viettää tuo vanne keskelle, joten saa olla aika kova puristus että se ilman kynkkää pysyy. Ja onhan se helpompi asentaa kohdalleen kun kynkkä hoitaa kohdistamisen.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.02.2013, 17:54
PikkuF:n Avatar
PikkuF PikkuF ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.07.03
Sijainti: Porvoo,eteläsuami
Viestit: 559
Perusasetus

Oikein arvattu...juuri molemmista syistä!!
__________________
Minäkö muka tyhmä?
Nyt en ymmärrä mitään.

Viimeksi muokannut PikkuF : 28.02.2013 17:57
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.04.2013, 18:33
PikkuF:n Avatar
PikkuF PikkuF ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.07.03
Sijainti: Porvoo,eteläsuami
Viestit: 559
Perusasetus

Koeajoja suoritettu maasto-olosuhteissa 0,4 baarin paineilla.Ainakin Boggerin pitokyky parani oleellisesti.
Pientä hionosäätöä pitää vielä kehitellä BL-kehän profiiliin koska yksi renkaista onnistui tyhjenemään kokonaan.
Tarkastelussa selvisi että kehä oli kuitenkin pysynyt paikallaan.Eli sovitus BL:n ja renkaan reunan välillä saisi olla vieläkin tiukempi.
Ongelmahan ei ole kovin suuri jos mukana kulkee ilmakompura.
Rengas tunkilla ylös,ilmat takaisin ja matka jatkuu...

Maantieajossa 1,5 baarin paineilla oli havaittavissa ennalta-odotetunlaista pikku woblausta tuossa 60km/h vauhdissa.
Mistään pitkänmatkan safarirenkaista ei siis ole enään puhe,vaan puhtaasti maastoajoon sopivasta tsydeemistä.
__________________
Minäkö muka tyhmä?
Nyt en ymmärrä mitään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu 16" beadlock kehät mallia"offivaruste" tapsa4x4 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 15.07.2010 07:49
SLCK sivusto nurin? Cental73 Chit-Chat 2 01.04.2007 08:44
SLCK:n uusi keskustelupalsta anttir Linkit 17 21.12.2006 20:27
Teiskon SLCK:n tapahtuma 3-4. 9.? Killman Tapahtumat 9 20.06.2005 19:12
SLCK goes Åland anttir Tekniikka & Jutustelu 4 10.05.2004 13:08


Sivu luotu: 01:43 (GMT +2).