![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tyhmä kysymys: Mitä toi muovi/vaneri auttaa renkaan sisällä?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Niinpä tietysti..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuossa siis vanne on halkaistu läheltä kiinnityspintaa ja hitsattu niihin puolikkaisiin kehät. Vanteen puolikkaat paikoilleen omilta puoliltaan ja pulteilla kiristys niin renkaan jalkaosa jää piukkaan molemmilta puolilta vannetta (vanteen ja tuon muovirinkulan väliin) eikä näinollen putoa vanteelta ulko- eikä sisäkehältä. Saman asian voi tehdä periaatteessa monimutkaisemmin/painavammin laittamalla beadlock kehät molemmin puolinvannetta. -Ymmärsiköhän tuosta nyt mitään
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Jos vaan sopii sisäpuolelle jarrujen ja kääntövarsien puolesta.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No juu anteeks vaan. Mulla ei ole hajuakaan painoerosta ei asian monimutkaisuudestakaan joten herra on hyvä ja selittää asian siten että ne kenellä ei ole kyseisestä systeemistä tietoa ymmärtävät miten tuo toimii.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi antaamani päin vittua olevaa tietoa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kivinen ei näihin tuu sisärenkaita ja mun renkaisiin sopii vaan halkaisijaltaan 16" vanteet.
15" vanteisiin sopi joku uponal putki, sentakia toi polyeteenilevy. Jos joku haaveilee samanlaisista muovirinkuloista niin maksoi muuten 110eskoa noihin 16x12 vanteisiin. Nii mitä meinasit tolla sisärengasjutulla?? Kiinnostaa
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Tähän koneeseen päätin tehdä saman jutun kun vanhaankin koneeseen joku 12 vuotta takaperin eli uudet keinuvipuakselit ja pronssihelat vanhoihin keinuvipuihin. Toi uudempi kone oli käynyt noilla paddokin keinuilla ja akseleilla ehkä 200 tuntia ja olivat paljon huonommassa kunnossa kun ne mun korjaamat.
Samalla paransin hiukan kalua jolla saa vipan sorviin kiinni. Siinä keskitettynä ja pari ruuvia vielä niin saa tuettua tosta mihin tulee työntötanko ja toinen siihen kohtaan mikä painaa venttiiliä. Siinä pidin valmiina ja kärki vedetty hiukan irti. Sorvattu reikä hiukan isommaks pronssihelaa varten. Poraistukalla jenkapakkaa apunakäyttäen helan paikoilleen painaminen kävi helposti. Siinä paikoillaan prässättynä. Siitä sorvilla semmoseen mittaan että on oikeen saakelin jämti akseliin ja viimeistely jarrusylinteri hoonilla. Aivan varmasti tulee paremmat kun paddokin valmiiks horoilla palikoilla koottuna.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Hieno koneistus oivallus kyllä ja tosiaan voittaa varmasti ne Paddokin bashat. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kompura? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 05.08.2013 09:20 |
| Myyty KOMPURA | turaaja | O/M/V Muut | 1 | 05.01.2012 20:55 |
| Myyty Kompura | H_Nietu | O/M/V Muut | 7 | 21.11.2009 18:58 |
| Myydään Kompura | Von Leka | O/M/V Muut | 8 | 23.01.2009 16:42 |
| O: Kompura | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 11.07.2007 18:55 |