![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kaikissa perissä ei välttämättä tasauspyörästö kestä kauaa???
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No taas on asiallista masinointia !!!!
Mihin tuo tulee?? Jos jarru ei pidä niin pistä siihen ihan joku kytkimen pääsylkky ja tarvittaessa joku vaikka Hj:n nelimäntänen satula. Voimaa tuossa tuskin on hemmetisti mutta vauhtia sitäkin enemmän. Ja videota kehiin kun alkaa puu liikkumaan. ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ja mersun nelivaihteinen laatikko tuohon eteen vielä, on ketteränkokoinen ja saa välitykset sopiviks (löytyy täältä jos tarviit eikä oo kallis)
millä muuten meinasit pyöritellä ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Zetoriin ois tulossa. Tosiaan pyörintä nopeus mietityttää.
Ja tuos kuvas on sitikan satula jossa vaijerilla käkkä. Epäilen että ei jaksa narua niin kovin vetää ku tarvis. Mutta toinen vaihtoehto ois laittaa joku jarrusylinteri ja siihen metrinen varsi johon naru päähän. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vanhaan aikaan noita tehtiin kuorma-autojen peristä, osasyynä välitys mutta pääsyynä kesto.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
![]()
pikkasen on tää jo edenny. tänää hitsattii kaverin kans akselin pätkää tuohon laippaan. kaveri kysy onko mulla heitto kelloa että sais sen suoraan.
no olihan mulla! siellähän se oli tallin lattialla ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Minkäkokosta puuta on tarkoitus juontaa? Tyvitukkia tuskin jaksaa kiskoa, ropsi saa kyllä yksittäin sen verran kyytiä, että kannattaa vähän kattoa missä seisoo.
Vaijerille jonkinmoinen ohjuri ja sopiva teräs rummun lähelle hollille, millä voi kelautumista passata, ettei tarvitse olla purkaantunutta vaijeria alvariinsa lyhentelemässä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hämeen Off-Road ry ajopäivän suunnittelua | elhapero | Tapahtumat | 22 | 25.04.2011 22:26 |
Tallin ja katoksen suunnittelua | osilpi | Chit-Chat | 0 | 16.11.2009 21:07 |
Puskimen suunnittelua...(Vinssin "kidan aukko"?) | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.04.2007 19:38 |
sytkän suunnittelua... | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.01.2007 14:04 |
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.09.2005 18:20 |