![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itse en noista ohjelmista maksaisi yhtään mitään
|
||||
|
||||
|
Hyvin toimii ohjelmat.
|
|||
|
|||
|
170 evo ollut käytössä kolmatta päivää nytten, hyvältä tuntuu.
Itse en nähnyt tarpeelliseksi hankkia tuota kalliimpaa mallia, varsinkin kun automaattiohjelma arpoo levyn paksuudella säätönsä kohdalleen.. Eli koitin tuolla 170 hitsata ohjekirjan arvojen mukaan, niin eihän se sattunut sinnepäinkään. Paremmat arvot käsikopelolla tuli nopeammin. Toisin sanoen parasta 200-mallissa on se että automaattiohjelmat pystyy kytkemään poispäältä Kannattaneeko siitä sitten kolmea sataa maksaa, jää jokaisen päätettäväksi..Niin ja se hinta, konepakettina eli hitsauskone+unisyl seoskaasupullo+kaasumittarit+5kg lankakerä hinnat pyöri kolmesta liikkeestä kysyttynä aika tarkalleen siinä 1300 euron kieppeillä. |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ainakin ne ohjelmat auttaa ihan hyvin tämmöistä ei ammattilaista harrastelijahitsaria. Minulla tosin se vanhempi 180A malli. Siihen ollut ihan tyytyväinen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Nii, en tiijä minkälaista on hitsuutella vaikka rosteria 170:llä, se ku ei Kempin mukaan siihen sovellu. 180:llä onnistuu amatööriltäkin hienosti, kaveri hitsaili mun koneella ekaa kertaa alumiinivenettäkin menestyksellä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Juttelin erään ammattilaisen kanssa tuosta, ja hiän äity jopa kehumaan, että tuolla 200 evolla palaa ihan nätisti alumiini. Noh, sehän nähdään että miten amatöörin käy.. Edullisin kone löytyi taas kerran vähemmän yllättävästi briteistä: http://www.rapidwelding.com/dynamic/...=61008200&zl=1 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jännä homma että Kemppi kannattaa ekaks lähettää Lahdesta sumusaarille ja sieltä raiata tänne. Joku nyhtää täälläpäin välistä liikaa. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| kemppi, minarc |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Kemppi mig | allu-85 | O/M/V Muut | 0 | 10.01.2009 18:54 |
| kokemuksia minarcmig 180:stä?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.12.2008 22:34 |
| Myyty Kemppi mig | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 08.10.2008 20:08 |
| Myydään Kemppi Mig | Hehkutulppa -98 | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2008 10:33 |
| Mistä halpa pakoputki? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 31.03.2005 21:51 |