![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() omasta kokemuksesta voi suositella tuommoisen työkalun hommaamista jos aiot pelehtiä cdi mersujen kanssa!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=0DJveNPPmoY eikä pääse bmw/rangerover kuskitkaan helpommalla http://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tee se itse henkistä Bimmerin pajotusta ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos/kun suutin lähtee ihmisiksi irti, niin itse pohja tiivisteen vaihdossa menee reilu puoli tuntia jos ei lasketa työkalujen etsimistä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ei hitto mitä ongelmia tuossakin pelissä. Noita vikamääriä kun katsoi niin luuli että kyseessä on joku italialainen tai ranskalainen menopeli, mut eih. Aito mersu. Kaikkee paskaa ne ihmisetkin ostaa. Noissa käytetyissä mersuissa on joku kummallinen mersu lisä. Sama koskee esim. Vitoja. Ducato on varmaan parempi ostos kuin Vito. Mut kait noissa on jotain kikkeli lisää. Vehje kasvaa pari senttiä kun ajaa mersulla.
Onneksi ajan niin halvalla ranskalaisella ihmeellä että jos siihen tulee suuria vikoja sen voi viedä suoraan paaliin. Mut toistaiseksi 10tkm ajettu ilman vikoja. Mikä onkin varmaan maailman ennätys? |
|
|||
|
|||
![]() MB cdi "tsif" ongelma..... myös ML
Siis ei liene salaisuus, että nuo jotkin (suurin osa jostain ikäluokasta), kärsii tuosta suihkujen alapään tiivisteen pettämisestä!
Ja nuo tiivisteen pettämiset vaihtelee juuri siitä, milloin kuski on heränny.... itse olen väsytellyt "silkkihansikkanin" sitä konekatetta irti 5 minuuttia, ja on onnistunut? Muuten tuo tilanne näyttää huonolta.... Mutta jos nuo CDI mersut "tsif"-ääntää, niin suihkun alapää vuotaa..., helpoimmillaan vain pohjatiiviste, (ja pohjan koneistus??)..... Niin tuo ongelma ei ole sika kallis.... |
|
||||
|
||||
![]()
Ei pitäisi olla kallis tai vaikea homma... Irroittaa suuttimen, vaihtaa tiivisteen ja kalvaimella puhdistaa pohjan
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Mikä kosahti Mersusta? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.10.2011 19:01 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |