![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Onko tässä nyt tilanne että ratti kääntyy normaalimäärän keskiasennosta reunasta reunaan, vai että rattikaan ei käänny koko matkaa toiseen suuntaan? Puhuit apusimpukasta, kaikesta päätellen siis risukeula kun eihän jäykkäakselisissa sellaisia ole.. Selkeästihän tuossa on vikaa joko ohjausgeometriassa, tai sitten kuten jo yllä mainittiin niin sektorivarsi on väärässä asennossa. Noh, ohjausgeometriaan sekin jossain määrin liittyy
![]() Tässä saattaisi auttaa pari kuvaa keulasta missä näkyy ohjaushilppeet.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| patrollin vika | SAMURAI SUSUKI | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.07.2012 20:34 |
| patrollin sähkö vika? | Jape_R | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.07.2011 12:13 |
| Patrollin pauke jatkuu missä vika??? | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.06.2010 11:32 |
| Patrollin kansipahvi vika?!? | Rolpatti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.03.2009 17:41 |
| patrollin outo kytkin vika | mikkoimp | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.07.2007 15:59 |