Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 01.02.2013, 21:49
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.453
Perusasetus

Onko tässä nyt tilanne että ratti kääntyy normaalimäärän keskiasennosta reunasta reunaan, vai että rattikaan ei käänny koko matkaa toiseen suuntaan? Puhuit apusimpukasta, kaikesta päätellen siis risukeula kun eihän jäykkäakselisissa sellaisia ole.. Selkeästihän tuossa on vikaa joko ohjausgeometriassa, tai sitten kuten jo yllä mainittiin niin sektorivarsi on väärässä asennossa. Noh, ohjausgeometriaan sekin jossain määrin liittyy

Tässä saattaisi auttaa pari kuvaa keulasta missä näkyy ohjaushilppeet.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin vika SAMURAI SUSUKI Tekniikka & Jutustelu 13 25.07.2012 20:34
patrollin sähkö vika? Jape_R Tekniikka & Jutustelu 1 03.07.2011 12:13
Patrollin pauke jatkuu missä vika??? tessu Tekniikka & Jutustelu 3 19.06.2010 11:32
Patrollin kansipahvi vika?!? Rolpatti Tekniikka & Jutustelu 2 27.03.2009 17:41
patrollin outo kytkin vika mikkoimp Tekniikka & Jutustelu 8 13.07.2007 15:59


Sivu luotu: 01:07 (GMT +2).