![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Noihin edellisiin vastausta:
Nuotiopaikka oli luvallinen ja metsästysoikeus ei tässä asiassa vaikuta mitenkään, kun en edes metsällä ollut. Seutu oli täysin outoa minulle ja kartan mukaan mentiin, jossa tuo näkyi tienä (kyseinen tie on toiminut kulkureittinä salolla olevaan taloon jo ennen autoja). Tämä "tie" meni kahden eri yhtiön maiden halki joista toinen teki ilmoituksen ja toinen ei ottanut mitään kantaa, tai ainakaan minulle asti tietoa ole tullut. Mielestäni olisi ollut kohtuullista että sinne olisi laitettu kieltomerkki jos kerta ajaminen on niin haitallista, että sitä täytyy kameroin kuvata ja vahtia. Jos kieltomerkki olisi ollut ja silti olisin ajanut, olisin voinut syyttää itseäni. Silloin kun päätin oikaista makkaranpaistoon ko uraa pitkin, ei tullut mieleeni ollenkaan että tämä voisi olla jotenkin laitonta.. Jos vähänkin olisin edes epäillyt olisin jättänyt ajamatta, koska olen tietoinen alueella liikkuvista kyylistä. Valvojan käytös jäi nyppimään todella paljon ja se viittaus offimiehiin "tiedät kyllä ketkä täällä ajelevat".. Katkera tyyppi tuntui olevan ja luulepa että törmään siihen vielä tulevaisuudessakin, kun alueella tulen liikkumaan edelleen. Kannattaa siis olla tarkkana, minne autolla ajaa tai minne sen parkkiin ajaa, koska vahingossa auton voi parkeerata maastoon ja päiväsakkoja napsahtaa.. Kuulemma pohjoisessa näitä on sattunut, kun auto on ajettu "epäviralliselle" levikkeelle parkkiin.
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Oulun ajelut | Nuhapumppu | Tapahtumat | 22 | 08.02.2013 19:49 |
Maasturistien ajelut... | simppa | Tapahtumat | 8 | 28.12.2008 21:49 |
Tikinmaan ajelut? | Punanenä | Tapahtumat | 0 | 08.09.2007 10:20 |
5.5 ajelut iittalassa. | pötkö | Tapahtumat | 33 | 13.05.2007 21:56 |
Tapaninpäivän ajelut Kuhmalahdella | Käyttäjä | Tapahtumat | 16 | 05.01.2005 21:16 |