![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hämmästyttävän tipatonta porukkaa.. Oli se itsellekin aluks vähän outoa kun lopetti juopottelun.. Tuli joskus nääs otettua silleen enemminkin, ei varmasti ongelmaksi asti. Mutta silleen että rupes jo itseä mietityttämään. Nyt olen ollut puoltoistavuotta, suurin piirtein, vähäviinaisella ravinnolla. Tosin ei mieteskää tiukasti, kun otin ruuan kanssa pari kaljaa, eka kertaa, puoleen vuoteen. Ja kyllä se näin on kuitenkin parempi. Mä vihaan krapulapäiviä! Huikattua aikaa elämässä..
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla on sama juttua havaittavissa ...voin ottaa edelleen miehekkäästi ehtoolla alkoa , MUTTA seuraava päivä menee täysin vaakatasossa ,pimeässä
![]() Tulee nykyjään aivan jumalaton kanuuna ...kanuunanpelko taas vähentää automaattisesti tuota juomista ![]() Eli jatketaan helmikuukin iliman ... |
|
|
||||
|
||||
|
Ei oo tipattomia tullu pijettyä. Kirkasta ei tuu otettua ku kerta pari vuoteen.
Olutta ny menee mut känniin asti viitti lipittää. Kaamee kohmelo heti ku kännit vetää.
|
|||
|
|||
|
Sopanotto on välillä ollu kuukausiakin tauolla mutta se ei ole johtunut juomien sisältämästä alkoholista vaan energiasta
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vikingtreffen Norjassa 27-29 tammikuuta | Byrocrat | Tapahtumat | 0 | 16.12.2011 23:40 |
| Oletko pakolaisten tai mamujen jälkeläinen,tai oletko itse mamu??? | Bj Andy | Chit-Chat | 32 | 14.04.2011 23:14 |
| Oletko merkkifanaatikko? | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 67 | 13.09.2005 17:46 |
| Oletko??? | HEKULIINI | Chit-Chat | 7 | 28.02.2005 15:45 |
| Oletko Sinappimiehiä? | KariSalmelainen | Cooking & Food | 0 | 01.04.2002 19:34 |