![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jos ei itellä y tunnusta niin kait näppärintä hoitaa jonkinlaisena oravannahkakauppana, isäntää saa kuitenkin öljyistä, polttoaineista varaosista yms alvit pois ja saa vielä verotukseen vähennyksiin, verottajalla voi olla hiukka eri näkemys tommosen menettelyn kätevyydestä mutta se on sitten omantunnon kysymys :-)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitähän sitä tekis? | Nerd-O | Chit-Chat | 29 | 27.11.2005 22:08 |
| Mitähän mahtaa... | Latekki | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.10.2005 11:45 |
| Mitähän tuostakin tulee | Ex_inkkari | Chit-Chat | 19 | 17.04.2005 21:36 |
| Mitähän katsastussetä sanoisi tällaisesta... | Riku | Vuosimallit 1968-1982 | 4 | 08.09.2003 22:57 |
| Verottaja | Lars | This And That | 0 | 05.12.2002 12:17 |