![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() jäädään mielenkiinnolla odottamaan kattavaa tarinaa hyvien kuvien kera tästä operaatiosta !!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos hyvästä vastauksesta!
Mitä noita antamiasi vaihtoehtoja mietin, niin ehkäpä kivuttomin olisi vaihtaa koko paketti, B23e-moottori, sen kytkinkoppa ja suoraan kytkinkoppaan sopiva vaihteisto. Ei sitten tarvitsisi tehdä niin paljoa modaamista. Kuinka isoja fyysisiltä mitoiltaan nuo vaihteistot ovat? Sanoit, että M45 on lähelle M40:n pituinen, mutta mitenhän on M46:n tai M47:n mittojen laita? Mielessä käy ajatus Valpista nappivitosella. ![]() Viimeksi muokannut Mikkosetä : 25.01.2013 09:39 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
M46 on noin 20 cm ja M47 kymmenkunta senttiä M45:sta pidempi. Leveydessä ja korkeudessa ei ole suurta eroa M40:iin.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
noilla pituuksilla taitaa takakartaani mennä liika lyhkäseksi...loppuu nivelestä liikut ku kulmat menee ihan mettään. pitää muistaa että valpin akseliväli on vain 2100 mm ja jakis on aikalailla puolivälissä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
vinokoneen laatikot on takapäästään erilaiset kuin m40, eli ne ei käy suoraan sinne jakolaatikkoon, jos tuollaista swappia olisin tekemässä laittaisin sen koneen pystyyn,,,ei siellä yhtään liikaa tilaa ole kallistella, itsekin tuollaista suunnittelin omaan autoon tosin moottorina olisi F malli, eli sähköruisku, on tuo oma valppi vain 24V järjestelmällä niin tuo omat ongelmansa,
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tästä aiheesta on keskusteltu joskus aikaisemminkin tällä palstalla. Yhtäkaikki, vinokone pystyyn tilanahtauden takia, imusarjan muokkaus mallista riippuen ja öljypohjajutut kuten tuossa ylempänä listattiin.
K-jetin toiminta kallistuksissa voi olla ongelma - tai sitten ei. Liekkö käytössä G-mesen bensa malleissa? Roippeitten sijoitus aiheuttanee pähkäilyjä, sivusuunnassa tilan leveys on sama kuin runkoaisojen väli eli kapea. 24V sähkö ei ole iso ongelma, 24V ruiskupumppuja löytyy ja loput sähköistä riittävän järeän jännitteenalentimen kautta ruiskuboxille/suuttimille. Jos K-jetti niin se ei virtaa mahdottomasti syö. Syyläri pitää päivittää jäähdytystarvetta vastaavaksi, sijoitusta voi myös miettiä uusiksi. B20 kone menee hieman pienemmällä jumpalla, tosin häviää ominaisuuksissa vaikka olis tehty B22ksi. B18 -> B20 muutoskin vaikuttaa jo valtavasti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan volvoon ohjausvartsi | white brothers | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.08.2012 22:59 |
Myydään Volvoon | JAMANT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.08.2010 17:59 |
rangen moottori volvoon | ed | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 13.11.2006 16:44 |
VOLVOON renkat ??? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.04.2006 22:22 | |
Kahlaussarja volvoon | A45 | O/M/V Muut | 0 | 04.07.2005 12:05 |