![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eipä nuo Vanetet näköjään kauhean kalliita ole. Ite olen pysynyt kuiteski erossa halvimmista pakuista kun niitä on vähän ikävä korjata huonoissa remonttiolosuhteissa. Sensijaan Hiluxia on helpohko korjata kun siinä on moottori selkeästi tavoitettavissa ja konepellin alla ei liian täyttä. Alle pääsee ihmettelemään helposti koska se on tarpeeksi korkea.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tiedä sitten kuinka paikkaansa pitää, mutta itse pysyn niistä ainakin kaukana ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Koitin lukea koko topicin läpi, koska itse olen vähän samankaltaisessa tilanteessa nyt.
Ostin Patrollin, jossa on 2kk vanha leima. Leiman jälkeen auto on kolaroitu ja tämän jälkeen ostin sen itselleni. Olen kyljen elvyttänyt suht ajokelpoiseksi ja pintasiistiksi siitä mitä se oli. Mietin asiaa samalla että pitäiskö korin ruosteista ottaa puhetta viranomaisten kanssa. No asia jäi vaivaamaan ja tänään kävin paikallisella konttorilla näyttämässä autoa. He ohjasivat, et selvä tapaus; Ota kuvia ja lähetä katsastuskonttorille, kuka on sen leimannut joulukuun alussa 2012. Otin kuvat ja pistin menemään "terveisten" mukana sähköpostilla. Meni pari tuntia, niin auton MYYJÄ soitti minulle! Konttori ei ottanut millään lailla yhteyttä, ei puhelimella eikä sähköpostilla. Myyjä soitti, että konttorilta ottivat yhteyttä. Halutako perua kaupan vai mitäkö hä? Lupasi pienen keskustelun jälkeen tulla rahallisesti vastaankin, eli siis palauttaa osan myyntisummasta. En luvannut mitään vielä. Sanoin, että palataan asiaan vklopun jälkeen. Minua ei niinkään kiinnosta, että onko myyjä tiennyt mitä myy tai onko se jättänyt osan totuudesta kertomatta, koska myyntihinta ei ole kuitenkaan mikään kummoinen. Minua kiinnostaa enemmänkin se kuka sen on leimannut ja millä se on voideltu, koska ko.kolarissa auton korikorvat ei kaikki repeä irti sillälailla kuin ne nyt on + ne reiät mitä rungossa on. Pelkillä rungon rei´illä tulis jo hylsy. Myyjä väitti, että hän ei ole sitä käyttänyt konttorilla ja koitti pistää korin ruosteita kolarin piikkiin. Ja olen semmoisen käsityksenkin saanut, että myyjä ja konttorin heppu on kavereita, koska konttori otti yhteyden myyjään, eikä minuun. Tiedän, että minä olen niin hullu, että voisin tuon hitsata nippuun ja niin jo suunnittelin tekevänikin, kunnes päätin ottaa asian esille, kun kauppa on vielä tuore.
__________________
-rust fetish- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
polta pois vaan mokoma "ammattilainen"...
joku polttimovika tai käsijarruvaijerin säätö viel mahtuu omiin moraaleihin, mutta tuommosta ei voi mitenkään ymmärtää... henGenvaarallista hommoo päästää liikenteeseen noilla vaurioilla !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Katsastus ei ole tasapuolista esim tuulilasien hylyt ja hylkäämättömyydet näissä vinha ero kuka tuo leimattavaksi. (liike /yksityinen) |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tua noinaa... Ei kumminkaan kannattane valittaa jokaisesta homeisesta datsunista tai toyotasta trafiin. Tulee nimittäin taatusti kusemaan omaan nilkkaan ja mielummin ennemmin kuin myöhemmin. Tuo Vanette homma ny on selvää pässin(hevosen)lihaa mutta jos ostaa 30 vuotta vanhan maasturin ja edes kuvittelee sen olevan ruosteetom tutkimatta sitä läpikotaisin ITSE niin turha on muita syyttää omasta mokasta.
Ja loppupelissä vastuu ajoneuvosta on aina omistajalla oli se leimattu missä hyvänsä. Jos laite on laho niin sillä ajetaan ja sillä vedetään sen mukaan huoltoseisokkia odotellessa. Jos näiden itkujen ansiosta tänne saadaan juurrutetuksi saksalainen katsastuskulttuuri niin se tarkoittaa harmia aika monelle perseaukiselle offarille kuten myös kenelle tahansa kuka tarvitsee maasturia tai nelikko pikkistä ihan jonkun syyn takia. Semmonen kaveri joka ei tarvi sitä tai muuten vaan harrastukset voi valita selviää vaan sillä että hakee kaupasta uuden Dacian. Ei varmaan montaa itkukirjettä tarvi tuonne trafiin kirjoittaa kun siellä tulkitaan että ongelma on olemassa ja konttoreita ohjataan olemaan tarkempia maastureiden osalta.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Juuri näin. Oon kyl sitä mieltä et kyllähän vaarallisiin puutteisiin pitää puuttua, mutta ihmisiä ne katsuritkin on. Sit ku miettii mitä kaikkee ite turaa nuihin autoihin et kun vaan leima tulis, nii ei aina oo mahdollistakaan huomata.
Menis katsastusremonttiin vähän reilummin aikaa jos konttorilla ei olis mitään eroa 80 ja 2000 luvun autojen katsastuksessa. Moni kuitenkin ymmärtää et näillä kuitenkaan pääsääntöisesti tiellä liikuta. Eikä osalla oo se ajo tieajo mitenkään mukavaa.. Lainaus:
__________________
Emmie tiiä |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mun puolesta joka ikisestä mädästä paskaläjästä pitäisi lyödä leimapaperiin sellaiset infot että korjataan, tai sitten paaliin. Jos ei ole varaa tai intoa korjata ruostepaskaa turvalliseen kuntoon, niin kandee sitten jättää autolla ajaminen ainakin yleisellä tiellä väliin. Jos sitä autoa ihan oikeasti tarvii, niin sitten varmaan ihan oikeasti pitäisi ajaa sellaisella autolla millä sen voi tehdä turvallisesti. Ei minua sinänsä kiinnosta jos joku välinpitämätön ruostepaskallaan rysäyttää autonsa puun ympärille ja kuolee pois, mutta vituttaa että sellaisten takia joku muu mahdollisesti menettää henkensä.. Ei noissa katsastuksissa tarvi minun mielestä joka pikkunippeliin puuttua, mutta nimenomaan turvallisuutta vaarantaviin puutteisiin/ vikoihin olisi syytä puuttua ihan kunnolla ja tarkasti.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mä ottaisin hillot myyjältä ja sen jälkeen ilmoittaisin Trafiin että autossa on melkoiset ruostevauriot. Sillä ole mitään merkitystä onko maasturi vai sporttiauto. Jos siellä on tuollaisia melko selkeitä ruostevaurioita mitkä olisi pitänyt huomaa katsastuksessa, mutta nyt vähän oikastu kun kaveri toi auton näytille niin tuollainen nilkki katsuri pitää kyllä käräyttää. Ja mikäs mieltä lämmittää sen enemmän kuin nilkki myyjä maksaa vähän hilloa vielä korvaukseksi
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos joku on vielä niin lapsenuskoinen muutaman kiukkuisen kirjeen jälkeen vielä löytyy kohtuutta niin onnea elämään. Kyllä se vastuu pitää kantaa itse ja olla itse perillä minkälaisella pommilla ajaa eikä syytellä siitä ketään muuta. Jos kaupassa on tullu kusetetuksi niin se on toinen juttu mutta aika kaukaa haettua on se että jokainen läpi menny mätävikainen maasturi on sen konttorin syytä. Joku huolella tehty "katsastus korjaus" menee kyllä läpi kuin väärä raha mutta rapisee pois jo muutamassa viikossa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos autosta on katsottu pikku vikoja läpi sormien ,valot, tuulilasi, liian leveät renkaat, joku pusla vähän väljä niin se ei tee vielä autosta hengen vaarallista (ehkä ![]() Mutta jos liikenteeseen päästetään tällaisia mätä paskoja anopin tappo vehkeitä ja tiedetään vielä että myyntiin menossa niin HOHHOUIJJAA!! Ja trafikin ymmärtää että vastuu autosta on omistajalla mutta vastuu auton katsastuksesta ja sen hyväksynnästä on katsurilla. Miksi osa katsureista voi sen työn tehdä kunnolla ja osa ei lainkaan? Eikä voi kyllä sanoa että hinnat on niin huoniot että ei voi tehdä kunnolla.
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!! |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kyytiä Vantaa- paratiisioffi | Killer-Wo | Chit-Chat | 0 | 13.05.2009 14:22 |
O: Takamoottori transporterin virtalukko /Vantaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.08.2007 21:19 | |
Offia Länsi-Vantaa pe 16/6 klo 20 | Tapahtumat | 4 | 17.06.2006 13:24 | |
offia itä vantaa 15.6-06 | Tapahtumat | 19 | 16.06.2006 08:18 | |
Offia itä-Vantaa | KössiKenguru | Tapahtumat | 9 | 21.03.2006 01:45 |