Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.01.2013, 20:57
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Itellä oli nuorena niin huonokuntoinen Datsun diesel pickup, että se ei meinannut enää kasassa pysyä jos käsivoimin työnnettiin pois jumista. Myin sen kerran kaverille, joka halus sen silti ostaa, lyhyellä matkalla kaverin pihaan autoa siirtäessä polliisi otti kilvet pois ja antoi mulle sakot ajoneuvon huonosta kunnosta. Poliisin kirjoitukset ajoneuvon kunnosta oli hulvatonta luettavaa.

Kaupat peruuntui ja lopulta taisi olla joku reipas nuorimies Baltiasta, joka kyseisen hirvatuksen halusi ostaa kilvettömänäkin.

Mitenhän huonokuntoinen tuo tässä ketjussa puheena oleva auto on takapäästä kun se edestä on noinkin ruostunut?

Vastaa lainaten
Vanha 17.01.2013, 21:46
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Itellä oli nuorena niin huonokuntoinen Datsun diesel pickup, että se ei meinannut enää kasassa pysyä jos käsivoimin työnnettiin pois jumista. Myin sen kerran kaverille, joka halus sen silti ostaa, lyhyellä matkalla kaverin pihaan autoa siirtäessä polliisi otti kilvet pois ja antoi mulle sakot ajoneuvon huonosta kunnosta. Poliisin kirjoitukset ajoneuvon kunnosta oli hulvatonta luettavaa.

Kaupat peruuntui ja lopulta taisi olla joku reipas nuorimies Baltiasta, joka kyseisen hirvatuksen halusi ostaa kilvettömänäkin.

Mitenhän huonokuntoinen tuo tässä ketjussa puheena oleva auto on takapäästä kun se edestä on noinkin ruostunut?
Takapää "OLI" suht siisti ja sitä päätä ostaessa kattelin että ei paha aikä reikiä näy.
Nosturilla tutkittaessa se oliki sitten vähän eri näkönen ja kun trafi kävi tarkistaan ja vähän koputteli niin koko totuus paljastui.
Vanha 18.01.2013, 07:38
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Perusasetus

http://www.nettiauto.com/nissan/vanette/5338298 tuolla olis kova vanette taas kaupan
Vastaa lainaten
Vanha 18.01.2013, 10:46
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jari Näytä viesti
http://www.nettiauto.com/nissan/vanette/5338298 tuolla olis kova vanette taas kaupan

näköjää erikoistunu näihin yksilöihin. Lopetti varmaan Bemareitten jobbauksen Saksan maalta ku olivat niin lahoja

Ja hinta on aina sama!!

Pitäs pokkana hieroa vaihto kauppaa jostaki 2000e autosta ja täräyttä nismola Tuusulaan vaihtamaan sitä kalliimpaan. Ottaskohan vaihosa

Viimeksi muokannut Lars : 07.02.2014 12:52 Perustelu: ylläpito siistinyt
Vastaa lainaten
Vanha 18.01.2013, 12:27
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Eipä nuo Vanetet näköjään kauhean kalliita ole.

Ite olen pysynyt kuiteski erossa halvimmista pakuista kun niitä on vähän ikävä korjata huonoissa remonttiolosuhteissa.

Sensijaan Hiluxia on helpohko korjata kun siinä on moottori selkeästi tavoitettavissa ja konepellin alla ei liian täyttä. Alle pääsee ihmettelemään helposti koska se on tarpeeksi korkea.
Vastaa lainaten
Vanha 21.01.2013, 17:10
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Eipä nuo Vanetet näköjään kauhean kalliita ole.

Ite olen pysynyt kuiteski erossa halvimmista pakuista kun niitä on vähän ikävä korjata huonoissa remonttiolosuhteissa.
Mitä itse vielä tuollaisella Vanetella ajanut niin on se vaan kertakaikkiaan karmee laitos. Mihinkään se ei kulje edes tyhjällä kuormalla. Eikä ollut kyllä mikään maailman ihanin ajokokemus. Se kaveri miltä sitä lainasin haukkui koko auton maan rakoon. Kehui ettei päivääkään ilman vikaa ja tuulilasit kuulema kulutustavaraa. Se runko jotenkin elää siinä ja lasit halkee.

Tiedä sitten kuinka paikkaansa pitää, mutta itse pysyn niistä ainakin kaukana
Vastaa lainaten
Vanha 12.02.2013, 17:22
hammart:n Avatar
hammart hammart ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 31.10.06
Sijainti: Kaavi
Perusasetus

Koitin lukea koko topicin läpi, koska itse olen vähän samankaltaisessa tilanteessa nyt.

Ostin Patrollin, jossa on 2kk vanha leima. Leiman jälkeen auto on kolaroitu ja tämän jälkeen ostin sen itselleni. Olen kyljen elvyttänyt suht ajokelpoiseksi ja pintasiistiksi siitä mitä se oli.
Mietin asiaa samalla että pitäiskö korin ruosteista ottaa puhetta viranomaisten kanssa. No asia jäi vaivaamaan ja tänään kävin paikallisella konttorilla näyttämässä autoa. He ohjasivat, et selvä tapaus; Ota kuvia ja lähetä katsastuskonttorille, kuka on sen leimannut joulukuun alussa 2012.

Otin kuvat ja pistin menemään "terveisten" mukana sähköpostilla. Meni pari tuntia, niin auton MYYJÄ soitti minulle! Konttori ei ottanut millään lailla yhteyttä, ei puhelimella eikä sähköpostilla. Myyjä soitti, että konttorilta ottivat yhteyttä. Halutako perua kaupan vai mitäkö hä? Lupasi pienen keskustelun jälkeen tulla rahallisesti vastaankin, eli siis palauttaa osan myyntisummasta. En luvannut mitään vielä. Sanoin, että palataan asiaan vklopun jälkeen.

Minua ei niinkään kiinnosta, että onko myyjä tiennyt mitä myy tai onko se jättänyt osan totuudesta kertomatta, koska myyntihinta ei ole kuitenkaan mikään kummoinen. Minua kiinnostaa enemmänkin se kuka sen on leimannut ja millä se on voideltu, koska ko.kolarissa auton korikorvat ei kaikki repeä irti sillälailla kuin ne nyt on + ne reiät mitä rungossa on. Pelkillä rungon rei´illä tulis jo hylsy. Myyjä väitti, että hän ei ole sitä käyttänyt konttorilla ja koitti pistää korin ruosteita kolarin piikkiin.

Ja olen semmoisen käsityksenkin saanut, että myyjä ja konttorin heppu on kavereita, koska konttori otti yhteyden myyjään, eikä minuun.

Tiedän, että minä olen niin hullu, että voisin tuon hitsata nippuun ja niin jo suunnittelin tekevänikin, kunnes päätin ottaa asian esille, kun kauppa on vielä tuore.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kyytiä Vantaa- paratiisioffi Killer-Wo Chit-Chat 0 13.05.2009 14:22
O: Takamoottori transporterin virtalukko /Vantaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.08.2007 21:19
Offia Länsi-Vantaa pe 16/6 klo 20 Tapahtumat 4 17.06.2006 13:24
offia itä vantaa 15.6-06 Tapahtumat 19 16.06.2006 08:18
Offia itä-Vantaa KössiKenguru Tapahtumat 9 21.03.2006 01:45

Sivu luotu: 12:52 (GMT +2).