![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() on tällekkin tapahtunut jotain. kori maalattu sisältä, etu lokasuojat oli niin helvetin isolla pakkeli ja kotelomassa määrällä korjattu että tilasin uudet, moottori otettu irti ja perus huolto käynnissä (tiivisteitä, jakopää, vesipumppu jne.), öljypohjan roppu siirretty erikohtaan ja muutenkin modattu ja maalattu. siinäpäs ne tärkeimmät.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mitä? Menikö sut joku päästämään omien romujen kimppuun välillä?
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
no meni perkeles.. miten sinulla suzuki?? hyvinkö eilen asennettu lukko pelittää?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän se hyvin pelas, välityksiä huutas ihan tosissaan ku ei jaksa hangessa painaa pikkukakkoseen
![]() -Nakkasin mää kuitenki siihen ksylitolivalot katolle varulta kun olivat niin kätevästi siinä anssin rangen perässä jouten ja minun oma sarja sen tallissa ilman umpioita josta toinen ballasti siellä sen äitin mersun keulilla... Viimeksi muokannut Visa : 12.01.2013 23:47 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
eilen tuli uudet etulokasuojat ja niitä piti päästä heti mallaileen. pikkusen pitää reikiä sorvata että saa keulan istumaan halutulla tavalla. lokasuojat ovat tarvike mallia ja kun auto on muutenkin elänyt pikkuisen tuossa korin mätähommien kautta niin saattaa olla ettei niitä ihan justiin saakkaan mutta ainakin tarpeeksi lähelle.
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
moottorin sain aika hyvälle mallille tänään. turbon öljyn paluu putkea/letkua rupesin epäilemään. vanha putki oli noin 10mm sisä halkaisijalla ja niin on kyllä tämä minunkin versio mutta jotenkin tuntuu ettei virtaus riitä tuossa putkessa. voihan se olla että kun lueskelin noita juttuja missä on 19-20mm noi putket ja tosin paljon suuremmat turbotkin niin jäi tuonne pää koppaan vaan sellanen tieto että putken on oltava ISO.
![]() Viimeksi muokannut nuti-90 : 15.01.2013 22:45 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nyt vaan vähän maalia konehuoneeseen ja kone sisään.... eikä muuta ku konttorille
![]()
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
niin ja onhan tuohon tullut jo aikaisemmin tuurattua kompuran säiliö ja kompuran telinekkin. myös pakoputki on jo valmiina ensisavuja varten. pakoputki piti viedä tulipellin ja moottorin välistä. pitänee asentaa jonkin moista lämpösuojaa letkuille ja johdoille.
![]() Viimeksi muokannut nuti-90 : 12.01.2013 23:44 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
vielä yks kuvatus
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.02.2008 16:17 | |
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2007 16:09 |