![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Pakko mainita semmonen konsti ku mulle sattu kohdalle yhdessä mersussa eli nurkasta kiinni ja roima nykäsy,liimat lähti mukana ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Saippuavedellä asennetut kalvot lähtee myös paineilmalla. Kun on kunnon kompura takana, ja pistoolilla kun puhaltaa niin ilmassa senkun lentelee silppua !
|
|
||||
|
||||
![]()
Vähän ot mut saako jostain sitä lankaa, että vois tehdä ite lämpölasin
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
Eräs kalvojen asentaja sanoi että hyvä kalvo lähtee yhtenä palasena vielä 10vuoden jälkeen,kun taas halvat kalvot hajoaa. Myöskin asennuksesta kulunut aika ratkaisee aikapaljon miten kalvo irtoaa.
|
||||
|
||||
![]()
onko kukaan poistanut kalvoista koiran kuolaa sellaista vuosia kerääntynyttä ja kuivunutta vähän näyttää niinku kalvo olisi kulunut piloille mutta lähtee kovalla hankaamisella irtoamaan mikään lasin pesu liuotin bräkleeneri ei auta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
olen kokeillu, ei siihen auta kuin se sama millä se on tullukin, eli nuoleminen... ![]() ... ei vaan, lähtee se, kun aikansa liuottelee, ihan taas Fairyvedellä
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
Lavakaaren poisto | Matias. | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2010 19:20 |
kylkiteippauksien poisto.. | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 30.11.2006 12:30 |
Helinän poisto | tanet | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 20.10.2006 10:15 |
Ilmapumpun poisto | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 14 | 31.12.2004 08:38 |