![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Itse noihin käyttänyt kuumailmapuhallinta, veistä ja vitutusta. Lopulta putsannut asetonilla koko ikkunan. On se niin ihanaa hommaa että ei mielellään jaksa tehdä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Noita lahonneita takaluukkuja varmaan löytyy harrastajien ja romuttamojen nurkista. Jos löydät ,niin kokeile vastusmittarilla onko vastukset kunnossa ja sitten vaihda koko takalasi. Pääset vähemmällä vaivalla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos kaikille vinkeistä!
Toimivin tapa oli minulle lämmittää kuumailmapuhaltimella 300 asteen asetuksella ensin kalvon reunasta ja nostaa se sen verran veitsen kärjellä ylös kalvoa että siitä sai kiinni. Sen jälkeen hyvin varovainen veto kalvosta ja lisää lämpöä koko ajan siihen mistä kalvo on nousemassa irti lasista. Tällä tavalla irtosi melko suurina paloina. Sen jälkeen pesin liiman pois Teknosolvilla. Sitten seuraava kysymys. Kalvon liiman mukana lähti myös vastuslankojen musta suojapinta - onko langat nyt tuhoon tuomittuja? Muutama lanka oli myös poikki - onko jostain vielä saatavissa lämpölangan sähköä johtavaa korjauslakkaa?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tollanen purkki on ollut jemmassa jo jonkin aikaa, maksanut aikoinaan 14 €. En oo vielä koskaan tullut kokeilleeksi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Muutama lanka oli myös poikki - onko jostain vielä saatavissa lämpölangan sähköä johtavaa korjauslakkaa?
5min googlettamisen jälkeen löytyi tällainen tuote:https://www.elfaelektroniikka.fi/elf...item=80-801-37 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Itellä ei aikoinaan ollu muuta tuohon kalvon liimanpoistoon just sillä hetkellä hyllyssä ku jarrunestettä, no ei muuta ku pullosta loraus rättiin ja hankaamaan. Lähti liimat silläkin
![]() Ja lakalla tummennetut takavalot putsasin 98silla. Ei ainakaan nissanin takavalot haalistunu/kärsiny mitenkää.. |
|
|||
|
|||
![]()
Vaan laskeppas paljonko sillä 3g:lla vetää n. 2mm leveää raitaa lasiin...ei tuu paha metrihinta verrattuna uuteen takalasiin. Tai käytettyyn ehjään kuljetuksineen ym...
|
|
||||
|
||||
![]()
Pakko mainita semmonen konsti ku mulle sattu kohdalle yhdessä mersussa eli nurkasta kiinni ja roima nykäsy,liimat lähti mukana
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Samaa tavaraa löytyy Kemo merkkisenä Bebekillä ja maksaa 3g 6€ - otin varmuuden vuoksi kaksi kappaletta mutta kyllä yksi riitti vaikka aika monta paikattavaa lankakatkosta oli...
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin motonetin hyllyssä oli. Luultavasti muillakin.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
Lavakaaren poisto | Matias. | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2010 19:20 |
kylkiteippauksien poisto.. | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 30.11.2006 12:30 |
Helinän poisto | tanet | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 20.10.2006 10:15 |
Ilmapumpun poisto | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 14 | 31.12.2004 08:38 |