![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Viipurin jälkeen ensimmäinen leiri. Yöllä leiriin saapuessamme oli perillä 4 autoa, yön aikana oli ilmestynyt näin monta. Aamulla pelastettin vielä muutama tulouralle juuttunut. Tuolloin kalusto oli melko vakioo, mullakin 4-5mm pintaa mutiaisissa jäljellä. Seuraavassa leirissä yhytettiin PÄHÄMA:n porukat, tuolloin oli 19 maasturia matkassa. Olinkin jo unohtanut ton liukumallisen taka pleksin?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Remo jatkuu.
Jäähdytin on jo jonkunaikaa hukannut vettä, ei se ole oikeastaan vuotanut, vaan keskeltä kennoa suotanut.
Olishan se ollut helppo vaihtaa tekniikan vaihdon yhteydessä, mutta silloin alkuperäinen näytti niin ehjältä. Aika usein on marmoritiskin hintoja täälläkin ihmetelty, vaan taas kävi normaalisti: HJ - 60 jäähdyttimen hintoja Tampereella: - Varaosamaailma ..... 470€ - Motonet ............... 350€ - Toyota alkuperäinen.300€ Alkuperäisessä oli letkulähdöt erilailla, jonka takia joutu tekeen tollasen putkihässäkän (lattialla), joka rajoitti joustojakin: Lokarit uusitaan samalla putkimallisiksi, taivutuskone käynnissä: Samalla kun toi keula on auki, niin siitä on helppo vaihtaa uudet kiilahihnat ja vinssinkardaaniin ristikot. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Uusi jäähdyttäjä tuli, joutu vähän muotoileen alkuperäisen kehikkoa, jäljelle jäi vain pohja vanhasta:
Samalla tuli vähän vahvistettua sisälokareiden reunoja yms. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Uusi jäähdyttäjä paikallaan
Ahdasta on keulilla, mutta kyllä se sinne sijoittui, tosin toiseen laitaan ohjaustehostimen takia:
Ylemmäs ei voinu nostaa, muutenkin joutu vääntään ja kääntään, tarvike letkua ei hyvää löytynyt, joten taas marmoritiskille: Toi haitariletku joutuu pelastautumis sarjaan. Innostuin kikaileen kuvia (valollamaalaus): Enempi kikkailukuvia profiilissa. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Vuorossa lokarit
Edessä on ollut pitkään muoviset roiskesuojat ja takana ruuvikiinnitteiset nojailuraudat jotka oli liian heppoiset.
Uusien reunamateriaali on ½" putkea ja 2mm sähkösinkittyä levyä: |
#6
|
|||
|
|||
![]() Valmista tuli ja Boggerista talvirengas
Lokarit valmiina ja nastat renkaassa:
Kuskin puoli: |
#7
|
|||
|
|||
![]() BJ lumitöissä
Viikon mökillä, lunta polveen asti, lapionlevyinen ura saunalle, piha jyrättiin BJ:llä.
Loman jälkeen, heti tänään, askartelin puuttuvan tuulitunnelin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40 käyttöentisöinti/ikuisuusprojekti | HJ60 | Maasturiprojektit | 1 | 13.02.2012 06:37 |
Ostetaan Hilux takaperä/ 41-hammasratas | Greenday | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 31.01.2010 21:25 |
Myyty Ikuisuusprojekti.nyt 2 kuvaa 2000€/tarjous | Kentsu | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 09.01.2009 12:39 |
Ostetaan bertta 40-41 brojektiksi | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.07.2008 11:43 |
UAZ RAL1011 ikuisuusprojekti | Revolver | Maasturiprojektit | 7 | 24.01.2007 21:55 |