![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kaikilla ei oo 52-tähtilaseja päässä, vaan silmissä kiiluu nouseva aurinko. Mielenkiinnolla seurataan mitä tästä tulee, joka tapauksessa aika uniikki laitos.
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 03.01.2013 12:52 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Niin ja Mersun akselit Jeepissä on ok, mut Toyotan ei
![]() Eihän tommosen Willyksen vakiotekniikalla ole miltään osalta paskankaan virkaa jos meinaa tolla autolla oikeesti vielä ajaa tuolla nykyliikenteen seassa eikä vain hautoa sitä tallissa. Ja jos jotain nykytekniikkaa tonne pitäis laittaa ei sitä vakio Jeepeistä ainakaan löydy tilalle... Ja sitäpaitsi ennakkoluulottomalla rakentamisella saa aina hieman enemmän huomiota kuin vanhan romun muuttamisella uutta vastaavaksi vanhaksi romuksi. Viimeksi muokannut bj45lava : 03.01.2013 13:03 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jarrut kun on hierottu oikeen hyviksi niin niiltä osin jopa parempi kuin monet uudet vehkeet Mut kyl noi tehostimien puuttumiset ja pieni yleiskankeus, bensankulutus, ja järjetön meteli saa miettimään tuoreempaa palikkaa siihenkin. Toki Hdj tuntuu aina uudelta tolla ajelun jälkeen. Ite aioin kyl entisöidä ton omani, mut kylhän kunnon aihion raiskaus aina museosuunnitelmat voittaa ![]() Ulkonäöltäänhän toi vankkuri on ihan helvetin hieno ja kyl tossa kohtaa täytyy vaan itsekin todeta Toyotan olevan vaan halpa kopio. Viimeksi muokannut bj45lava : 03.01.2013 20:43 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ei minulla tähtilaseja ole päässä, kyse on siitä että tuollaisen varsin harvinaisen, vanhemman auton soisin pidettävän mahdollisimman orkkiksena - tai edes uskollisena lähdemaahansa. En minä alkaisi 50- luvun japsiautoon ruuvaamaan jenkkiosia enempää kuin mitä autossa mahdolliseati on jo alunperin ollut
![]() Pari miljoonaa kappaletta valmistettu 90- luvun xj on vähän eri juttu kuin 50- luvun willys ![]() Lainaus:
![]() Mutta kuten totesin, jokainen tyylillään. Ainakin ulkokuori on hieno!
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 03.01.2013 13:11 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Toiha o samanlainen korimalli kuin Grave Diggerin pojalla eli Son Uva Diggerillä!
Isoo lohkoo, isoo pokkerii ja isoo akselii toi vaatis! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mites tekniikaksi roverin tuoreempi ruiskukasi+ tomaatti??? 3,9-4,6 !!!
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ei näitä tartte entisöidä, sen verran komee vankkuri kun vähän pajottaa alustaa:
![]()
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
![]() Peukku tälle! |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Juu iso pensamylly tohon sopis mutta jos tykkää savustaa niin miks ei Nisukkaa sitten
Pakko laita pensa vs riisel pätkä: http://www.youtube.com/watch?v=rDx692z34DM
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Kaunis vanhus!Ei raaskis raiskata kun noin kokonainen!
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Tää pitää laittaa seurantaan.
__________________
HJ61 MMC |
|
#15
|
||||
|
||||
|
hieno!
mie en kyl mitää tojota akselia tuonne laittas, korkeintaa letukan 14bolt ja d60 eteen ja pensa 8... ikäänkuin amerikan serkkuja mukaillen . mut eniveis kyl tuollane pakuri on metka laite millä tekniikalla tahansa! :Ovähä kyl jokakerta ottaa eteen ku kuulee ahetun patrollin äänet..? ![]() jaha täst koht saahaa viteota? ![]() tai hei voitha sie tuua tuon raadon miulle ku on noi mätäkin??? eikä maksa mitään pääsee hyvään kotiin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Jos entisöinti ei kiinnosta niin ei sitä hommaa sitte kannata ees aloittaa.
On siinä oma hommansa etsiä osia vaikka eiköhän näihinkin niitä saa ihan uusio tuotantonakin. tommonen hillitty korotus ja renkaat vai onko suunnitelmissa rankempaa? tuleeko turbokone jos on diesel? kapeemmat akselithan antaa selvän etulyötiaseman niin voi laittaa leveemmät renkaat/vanteet ![]() Muutama motivaatio kuvia eli toivotetaan rakentelu intoa!! ![]() ![]() ![]()
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Onhan noita kuvia tullut katseltua aika reilusti. Kyllähän tuo Patukan kone vaatii sen solmun sinne pakopuolelle. Tuossa HJ:ssa arvoin sitä vuoden päivät ja sitten kun sen turbotin niin harmitellut siitä lähtien, että miks en tehnyt sitä heti kun laitteen hommasin.
Suunnitelmat olisi siis nuo edellämainitut akselit, Patrollin kone/laatikot, turbo. Ei mitään hirmuisen korkeeta, mutta sen verran, että 35" mahtuu pyörimään ja joustelemaan. Mää en ole ikinä oikein tota offia ajellut, semmoista lällymeininkiä se mulla on. Ei siis ole tarkoitus tätä minnekään kyljelleen viedä. 90% tiellä vähintään, mutta pitäähän tämmösen harrastepelin nyt näyttää siltä, että sillä voi metsään mennä jos niikseen tulee. Tekniikan suhteen luulin, että tästä tulisi isompikin sota. Museohommat olen tästä unohtanut jo alkuun. Appiukko on museotarkasta ja sitä kovasti toivoi, mutta vaatisi hermoja, malttia ja rahaakin aivan liikaa minun suunnitelmiin nähden. Lattiat sää tehdä kokonaan uusiksi. ja kyllä sinne sun tänne saa muuallekin peltiä uusia. Runko on todella hyvän näköinen, vaikkakin on pintaruosteessa kauttaaltaan. Takaluukun alaluukku on tottakai ihan haperoa, mutta tehdään pikku hiljaa ja kahtellaan mitä tästä tulee. Yks homma kerrallaan niin ei pääse epätoivo voitolle.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Willys Jeep CJ3B ´54 ja Willys kärri ´43 | Rambleristi | Maasturiprojektit | 5 | 09.01.2011 23:25 |
| Myyty Big-Willys | Big-Willys | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 12.01.2010 14:50 |
| Ostetaan Jeep Willys | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.06.2009 18:59 |
| Big Willys | Kentsu | Maasturiprojektit | 5 | 23.08.2007 21:35 |
| O:Willys Kansipahvi | J-4880 | O/M/V Muut | 2 | 06.07.2004 21:37 |