![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Sain nyt pajeroon pyöränlaakerin ja sitä tässä tuumaillut. Kuuluukos siihen vetoakselille sinne laakerinkoolin ja olakkeen väliin semmonen abaut 3-4mm paksu prikka/rinkula? Otin sen poikes sieltä ja lähti ihan helposti. Onneks oli se vetarin mutteri ehjä kun laakerisarjassa ei sitä tullu. Lukituslevy täytyy jostain keksiä kun se oli tuusan paskana kun keräsin hiluja pois.
|
|
|||
|
|||
![]()
Loppu kesästä iski paha maasturi kuume, kun ostettiin vihdoin talo autotalleineen
![]() ![]() Vinssin (comeup 9500) sain joulun jälkeen paikalleen ja pääsi heti testaan.. ![]() Taustakuvan sain myös samalta reissulta :P ![]() Pistetääns vielä kuva vähän oston jälkeen http://shell.jkry.org/~noxi/kuvat/Pajero-001.jpg Tuninkia sisällä :P http://shell.jkry.org/~noxi/kuvat/Pajero-062.jpg Vielä on kaikenlaista listalla.. palkkihelmaa, takapuskuria (nyt laikattu runkoakin takaa lyhemmäksi), panssaria yms.. Viimeksi muokannut Noxi : 03.01.2013 20:53 |
|
|||
|
|||
![]()
mulla on kolmen tojotan jälkeen... pajero
|
|
|||
|
|||
![]()
oikein.?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Meinasin sanoo et ne ei lue tätä mut varmaan jokainen lukee salaa ja kohta repee!!!!
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hep
Täälläkin ois tämmönen
|
|
|||
|
|||
![]()
Tarvis vähän valintaan jeesiä.. Ensimäistä maasturia olen ostamassa joka tulis työ/2.autoksi. Kiinnostus keskittynyt lähinnä pajeroihin. Eli kysymys olis seuraavanlainen:
Kumpa on "parempi"/todennäköisesti kestävämpi/vähä vikaisempi/ei niin herkkä lahoamaan käsiin? Gen1 -90 2.5tdic pitkä aj.396tkm, manuaali, 7.paikkainen valmiina koriakorotettu + 33x12,5x15 rattaat, keulassa vinssi.. vai Gen2 -91 3,0 V6 automaatti aj.387tkm orkkis kuntoinen. Hinta sama.. Onko automaatissa jotain huonoa maastossa? Automaatilla itse tykkään ajaa kun on tuo pyhä autokin. Vanhempi pajero pitäis katsastaa huoltoautoksi, kun ei viitsi kahta kiisseli veroa maksaa. Sen takia taasen olis parempi tuo bensa, kun voi sitten kuskailla sakkia tarpeen mukaan.. Viimeksi muokannut BrahesoundS : 06.05.2013 12:24 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerot -92-> | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 01.07.2009 08:50 |
Psychobillyn ystävät tänne | T.T.T | Chit-Chat | 35 | 25.11.2007 02:02 |
Mitä painaan teijän pajerot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2006 07:01 |
Tänne kuvia! | Linkit | 1 | 25.10.2004 18:21 |