![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Bjn mek vinssi jatkoi saman suuntaan vaikka suunta vaihdettiin vivusta. Onks jotain vialla vai johtuukose kylmästä ölpästä?
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ Viimeksi muokannut Pafo : 26.12.2012 18:10 Perustelu: android rocks... ...not! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Miks GR lähtee kotona pakkasesta käymään omalla akulla mut metässä jos se sammuu ni ei jaksa pyörittää vaan tarvii lisävirtaa jolla lähtee hyvin?
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Sähkön vähyyttä starttimoottorilla, tai sitten startista toinen hiilipari loppu, olisi ensimmäiset veikkaukset.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#7
|
||||
|
||||
|
mikäs ois hyvää pesuainetta tollaseen pesu kaappiin jossa kama tulee letkusta ja letku toises kädes ja pensseli toisessa kädessä. löpöö on nyt ja haisee ja täytyy kuitenkin pestä koneen osista pois sitten esim jarrucleanerilla.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Miten pitkään normaalisti HJ:n hehkut kestää? Merkistäkin se kai riippuu, mut noin suunnilleen...
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Vaan mikä perhana aiheuttaa sen että kun Bertassa on aura keulalla niin aina random ajan välein edic sammuttaa koneen hetkeksi. Ei väliä onko aura ylhäällä vai alhaalla. Riittää että se keulilla. Kaikki maahommat ym on katottu ja tätä on jatkunu jo montavuotta...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Olisko tuo sinun gr joku älykkäämpi versio? siis ei halua sinulle kotiin? Mutta asiaan: Noista nissaneista suurin kokemus LD-28 dieselistä, ja 80 luvun etuvetolaatikoiden horoskooppivaihdekepin jämöttämisestä. Mutta voisko olla mahdollista, että; Kun lähtee käyntiin, niin moottori viileä, ja samoiten ruiskupumppu? ja moottori seisonut hetken? siis oletetaan että startti olisi nyt hiilivammainen, ja jaksaa pyorittää tuota moottoria vaikka 150rpm, ja pumppu alkaa työntämään viileänä dsl:iä pikkuisen jokaisen ruiskauksen lopussa tulikuumalle hehkutulpalle, palaa myöhässä, mutta seuraavalla työtahdilla sekunnin myöhemmin jo aikaisemmin,koska saatiin tehoa./kierroksia.. ja seuraavalla jo käy. No sitten metsässä ei lähde käyntiin: kuuma kone, kuuma pumppu, kuuma dsl-> kuumassa koneessa puristukset paremmat, ei jaksa pyörittää kuin 145 rpm, ja pumppu kun väljä niin ei jaksa työntää yhtää kuumaa dsl:iä edellisten suihkujen läpi-> Ei herää ennen kuin saadaan lisäsähköä, koska tuommoinen hiiliinvalidi startti toimii helvetin huonolla hyötysuhteella. Mutta tämä vaan maallikon arvailua, kun toisessa topiikissa keskusteltiin ammattilaisten kanssa, niin kaikki oletukset meni kuulemma metsään... |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Juu. Oli vapaalla keskiasennossa...
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Mystistä, eihän vaan samalla vaihtunut ykkönen pakkiin, taikka päinvastoin?
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Samaa pohdin eilen illalla (räjäytyskuvien kanssa), näin on pakko olla vaikka sanoisin ei... Kokeillaan uudestaan ettei muhi takaraivossa...
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Miksi maksalaatikko poksuu mikrossa pitkin kupua ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Se on se riisi mikä siellä räjähtelee, mulla lensi kerran kanankoipi lautaselta kun riisikeko räjähti alla.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#16
|
||||
|
||||
|
eikös se oo niin että nelikossa täytyy olla sama välitys edessä ja takana? muute hajoo paikat?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |