![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mä ajoin patrollilla viimetalven työmatkaa uusilla bfg:n at renkailla 31*10.5 koossa. onhan ne tosi lipsut,takavedolla en kyl kehannu ees ajaa. muutaman kerran kokeilin mut lähinnä pelotti ajaa, liian jäykkä perä ja suht hyvin vetoja niin pito irtos tosi helposti.. nelikko päällä niillä pärjäs. samat renkaat siinä vieläkin on alla.mut sen käyttö on tosi satunnaista, trailerin veturina se lähinnä on. tuossa käytössä nuo kumit toimii ihan ok ja voi ajaa vähän auraamatontakin tietä. jos sillä töihin pitäs ajaa niin jotku nastapyörät hommaisin. onneksi on tuo punto, syksyllä siihen uudet nokian 5:t ostin ja hyvin pitää. huomattavasti näppärämpi ja halvempi ajaa työmatkat kuin datsunilla.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
tuli varaosaliikkeestä otettua huvikseen mukaan hankook rengasmainos...
maasturin alla olisi mielenkiintoista kokeilla seuraavaa regasta: hankook dynapro i*cept rw08 rengasta mielenkiintoinen rengaskuvio on, ainaski painavimpien alla menisi varmasti jos paljon ajaa asvalttiteillä.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
![]() |
| Luokat |
| mutarengas, stron, talvirengas |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lunastus vai ei | battis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.02.2008 12:52 |
| Takuuseen vai ei? | Nerd-O | Chit-Chat | 33 | 31.10.2007 20:55 |
| ohjausiskari vai ei?? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.06.2005 10:49 | |
| Astinlauta vai ei | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.03.2004 19:38 |
| Vetokoukku vai ei? | Modified | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 08.02.2004 11:06 |