![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mulla on ollut asiakkaana ainakin 7 vuotta sellainen korjaamo joka tekee ihan hitosti Volvoja, pääasiassa 850 ja V70 ja aina on myyty Boschin tulppaa ja hyvin on kelvannut. Tohon kysyjän Volvoon - kuten ~kaikkiin ton kokoisella vaparilla oleviin - menee Boschin +23 ja tolle mainitulle korjaamolle noita on myyty viimeisen puolen vuoden aikana 22 settiä ja se tuskin niitä ostaisi jos ne eivät pelaisi. Joten Volvon omassa sytytystulppatehtaassa tehty tulppa tuskin on ainoa toimiva vaihtoehto.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ettei olis puola, eikös tässä ole oma puola joka pytylle
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Boschin tulpat oli aikaisemmin, nyt NKG. Tosiaan viimenen rikko tuli alle 50km ajossa ja nimenomaa siinä kun antoi kenkää niin että kierrokset yli 5tonnin.
- Ei ole erillistä puolaa ja bensaruisku on "perinteinen" pumppu ja bensakisko systeemi. - Erillistä lisäsuutinta ei ole, sähköinen tyhjäkäynnin säätö IAC venttiilillä, putsattu ja toimii.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Näin Volvoharrastajan näkökulmasta, niin ne alkuperäiset ei ole niin paljoa kalliimpia kuin "tarvike"tulpat, että siinä kannattas alkaa arpomaan. Ihan näin ottamatta kantaa eri tulppavalmistajien tulppien hyvyyteen/huonouteen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei se volvo valmista itse sytytystulppia. Eikä mäntiä, laakereita, tiivisteitä yms. Eikä kukaan muukaan auton tai moottorin valmistaja. Kyllä ne osat tulee alihankkijoilta. Ylensä ne ovat tunnettuja valmistajia, ihan samoja kuin mitä tarvikkeenä myydään.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuskin tuohon tulppa on syyllinen jos tuo häikkä on ainoastaan 2 pytyssä.
Joku muu palamishäiriö kakkossylinterin tienoilla suutinvika,venttiilivika,ohivuotoa alakertaan yms.. Suuttimen tarkistuksella aloittaisin ja seuraavaks ohivuoto tai puristuspaine mittaus jos suutin on ehjä. Vois vaihtaa pari suutinta keskenään ristiin ja kattoa hyppääkkö vika toiseen sylinteriin.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Samoilla linjoilla olen edellisen postaajan kanssa. 1. tulppahan oli musta, mutta ei märkä, loput 3-5 vaaleen harmaita. Jos 2-3 pytyn välissä on linjassa tukos niin se varmaa vois tuota häikkää aiheuttaa. bensalinjahan tulee sielttä 1. pytyn suunnasta.
Jos nyt pääsis lämpimään halliin joulunvälipäivinä niin tarkotus oli mitata puristukset ja tutkia suuttimet + linjasto. Öljyistä savutusta ei tule kylmänä eikä kuumana.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kartaanit ei kestä. | opelah | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 03.03.2011 16:37 |
Ei voorti kestä.... | Uazmies | Linkit | 2 | 16.12.2010 06:11 |
Ei kestä moggilaiset | JiiPee | Linkit | 3 | 15.02.2010 20:52 |
Läjän etuperä ei kestä | toytoy | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 13.04.2005 12:13 |
mikä on kun ei kestä? | dalton | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.01.2005 09:40 |