Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2012, 16:53
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

hi hii


Jutteli härskin kanssa ja vannoi kostoa !!! Mistä ihmeestä se oikein puhu ??? em mää vaan tiiä
Väittää,että ois muka joku tussilla piirtänyt hänen naamaansa

Tainnu itte töhertää vai mitä ootte mieltä??

Ps.kuva härskistä vois olla kiva.Ihan sen takia,että vois verrata onko kauniimpi kuin uimonen

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.12.2012, 17:16
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Härski mainitsi että kaikki on listalla ja jokainen joutuu koston uhriksi. Kuvia on ja taitaa joku videokin olla, ei vaan siirry puhelimesta helposti näytille.

Ei tullut kiukaasta tosin otettua kuvaa. Tähtäys oli ylälauteen herralla kohdillaan, neljään kaveriin ja kiukaalle samalla yskäisyllä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2012, 17:42
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Wink



Katu uskottavat kasvomaalaukset.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.12.2012, 19:01
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Viestit: 1.443
Perusasetus

PikkuMyy ja Juha kiittävät mukavasta ajopäivästä ja pikkujouluista!
Ikinä en oo Wrankulla ajanut mutta kiva oli ajella vaikka en sieltä paljon nähnytkään, vanhasta muistista niitä reittejä ajelin ja hyvin se kulki.
Kiitos Kaitsulle auton lainasta, ajattele..se jäi ehjäksi vaikka sillä hurjastelinkin heh!
Ei nähty tuota loppujuhlaa mutta kuvista päätellen kivaa oli ollut krhmmmm ja melkein arvaan kuka on ollut taiteilijana...

Viimeksi muokannut PikkuMyy : 17.12.2012 20:24
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.12.2012, 19:09
SUPI4x4:n Avatar
SUPI4x4 SUPI4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.05
Sijainti: Turenki
Viestit: 262
Talking

Nuoren tonttulakkisen neidon pyynnöstä kuvajaisia...
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	nett5.jpg‎
Views:	433
Size:	564,9 Kt
ID:	32334   Click image for larger version

Name:	netti6.jpg‎
Views:	455
Size:	418,3 Kt
ID:	32335   Click image for larger version

Name:	netti3.jpg‎
Views:	424
Size:	917,5 Kt
ID:	32336   Click image for larger version

Name:	netti1.jpg‎
Views:	476
Size:	356,0 Kt
ID:	32337   Click image for larger version

Name:	netti7.jpg‎
Views:	420
Size:	383,5 Kt
ID:	32338  

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.12.2012, 20:38
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PajeAm Näytä viesti
Nuoren tonttulakkisen neidon pyynnöstä kuvajaisia...
Hyvä kuva Teron Rangesta.....vois luulla, että siin on oikein voimaa ja jaksaa sutiakkin
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.12.2012, 20:42
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Angelo Näytä viesti
Härski mainitsi että kaikki on listalla ja jokainen joutuu koston uhriksi. .
Juu....eikä kuulemma tarvii edes kostettavien sammumista odottaa.....tytöt ja pojat kuulemma samalla listalla kaikki


Kyl offari porukka on vaan jotenki luovaa porukkaa.....roveristin "tatskat" oli kuulemma ollu tyyliä, pajero, suzuki, toyota
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.12.2012, 22:15
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

onko sulla pokkaa


Kuuleppa jare laitoin sulle s.postiin videon laitatko sen tänne
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.12.2012, 22:35
härde:n Avatar
härde härde ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.04.07
Sijainti: Röykkä
Viestit: 19
Perusasetus

Kiitoksia hieanosta ajopäivästä rehtorille/ muuu järjestävä popppo!
Olihan sitä joo vauhtia ja vaarallisia tilanteita pitkin päivää hyvät ajot oli. Ja mitä kuviin on katsomista niin ei se vauhti ja vaaralliset tilanteet pelkästään päivään jääny!

Ainii peten talille jäi ilmeisesti mun LedLenser P5R sattuko joku näkemään sitä tai nostamaan johonkin talteen? Olis kiva löytää se.

Kiitos ja anteeks ;D
__________________
Anna mennä vaan, tää on ihan helppo reitti!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.12.2012, 12:47
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirkmacine Näytä viesti
Jutteli härskin kanssa ja vannoi kostoa !!! Mistä ihmeestä se oikein puhu ??? em mää vaan tiiä
Väittää,että ois muka joku tussilla piirtänyt hänen naamaansa

Tainnu itte töhertää vai mitä ootte mieltä??

Ps.kuva härskistä vois olla kiva.Ihan sen takia,että vois verrata onko kauniimpi kuin uimonen
Mahtokohan Jare olla paikoilla?
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 18.12.2012, 14:44
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Mahtokohan Jare olla paikoilla?
Salanimellä oli eli "mini muutettu jare" oli paikalla
Mutta mites se jare tähän liittyy
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Keltalan Kahlaajat Ry tietoa safareista yms.. _hornet_ Tapahtumat 75 16.02.2013 21:39
Myyty HJ 60 -83 "Safari look" Leimaa 12/2012 asti,toimivalla mek.vinssillä Hp.2650€ JT65 O/M/V Ajoneuvot 0 01.03.2012 10:26
Punkalla "jotain ajoa" 7.5.2011 tare Tapahtumat 133 25.05.2011 08:01
Myyty Cooper discoverer radial stt 35"12.5"15" Pörö O/M/V Renkaat ja vanteet 0 09.12.2008 20:00
Myyty 33"12.5"15" bf.n allterrainit 8x15 vanteilla kares O/M/V Renkaat ja vanteet 0 03.12.2008 19:12


Sivu luotu: 23:14 (GMT +2).