![]() |
|
"REHTORIN"pikkujouluajelut punkalla 15.12-2012
Tarkoitus ois taas ajella Riihimäellä (punkalla) 15.12-2012 KLO 10.05-17.04
välisenä aikana. Portit avataan Klo 09.40 Ajoneuvoksi kelpaa mönkkäristä-kuorma-autoon kaik silt väliltä. Säännöt samat kuin ennenkin.(sammutin,turvavyöt,ym,ym) Grillin yritän hommata ja kaato pullon(auton kaatajalle:p) Glökit tarjoon kaikille tulijoille !:o Pikkujoulu fiiliksellä mennään elikkä asu vapaa mutta pakollinen(pelkkä tonttu hattu luetaan asusteeksi:D) Ajo maksuton,MUTTA GRILLIN VIERESSÄ ON KOLEHTI LODJU johon voi omantunnon mukaan laittaa fyffee. Ilmoitelkaa tänne niin saan tietää kuinka monta on tulos!! TERVETULOA ! Ajo-ohje: URAMONMÄKI,HELSINGINTIE 2645 11910 RIIHIMÄKI(janakkala)Riihimäen ABC:een kohdalla vanhalla hämeenlinnantiellä(tie130) Jos kysyttävää paikasta tai jotain muuta niin soita nol4nol9006762 |
Mä tuun ainaki......onks kaatopulloja useampia, vai meneeks se ekaks kaataneelle;);)
|
Onko tää ihan sattumaa, että on (taas?) samaan aikaan Kulman ajojen kanssa?
Kaitsu |
Tulossa! :)
|
Hyvä hyvä
Missä jatkot??? vai onks tää niin ku pelkkää ajelua:D:D:D Kato olishan se hyvä rehtorinkin vierailla näissä ajoissa:D
No niin jos vaikka nyt pääsis ulkoiluttamaan tota porttaali Geetä, viimeksi kuitenkin ollut käynnissä tammikuussa pikkujoulu ajeluissa:) |
juu kyllä !!!
|
Mr. längvits ajelut!:D pakko osallistua!!
Lainaus:
|
Lainaus:
Jarelle: Kaatopulloja on vain yks,jos kaatoja tulee enemmän niin valitsen kelle annan.Tai sitten johtajan asemassa luen tasapeliksi ja juon ite:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Pakko tulla. Innolla uuteen harrastukseen...
|
Juuri näin
Lainaus:
|
Hyvinkään Susuki kaksikko paikalla.
|
Lainaus:
Ei vaan lomat anottu.. Lainaus:
|
Vois vaikka tulla tota ähväläista ulkoiluttaa ja uusia gummeja kokeileen sekä tietysti kameran kanssa heilumaan.
|
200:sen taka-akseli paskana. Toivottavasti saahaan kuntoon ennen ajoja.
Kaikkee sitä... PRKL! |
Lainaus:
Ja loppu tulos tais olla aina sama:rolleyes: |
Tulossa faijan kanssa :D Ehkä 2 autolla tullaan :)
|
Tullaan poitsun kans Rangee ulkoiluttaan
|
Tullaan vaikka pösöllä jos volvo on sökö.
|
Lainaus:
|
Tullaan ainakin paistamaan maggaraa, jos ei tule työkiireitä.
|
Lainaus:
|
HMMM....:)
Jos vaikka mekin sitten tultais..;) On vaan niin "KAUHEAN"pitkämatka..:) |
Joku idiootti (minä itse...) on laittanut mulle tuolle viikonlopulle yövuorot. :(
|
Sivu luotu: 06:37 (GMT +2). |
|