Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.12.2012, 20:32
JuHo^ JuHo^ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.02.09
Sijainti: Kalanti
Viestit: 41
Perusasetus

90% varmuudella luulen että katsastus konttorilla pumpun kohtaloksi koitu massan hitaus kun kerran otti jenkaa enemmän kuin kuuluis ni se klipsu tai mikälie jota juurikin se tappi painaa oli vähän niinkun venähtänyt hankala selittää mutta lakkas kuitenkin pumppaamasta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2012, 00:07
blazer blazer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: lemu ,finland
Viestit: 122
Perusasetus

Tietääkö joku missä tuossa syöttöpumpussa on se maaginen ruuvi mistä saa lisättyä syöttöä? Onnistuuko järkevästi koti konstein? Sauhut oli vaan 1,4 niin olis vähän varaa lisätäkkin
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.12.2012, 00:36
mp mp ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Rimito
Viestit: 180
Perusasetus

Siel pumpun sisällä,kannen ja tyhjäkäynti/kierros säätö vivuston alla.Ei aloittelijan asennettavaksi,mut ei paha.Jos ennenropannu vähäkin moisia niin ohjeet on ruuvit auki kannesta,liuta kantta hieman taaksepäin ja nosta pois.nyt näkyy jousia ja kierros säädön tanko,poista pumpun takaa heti kansitason alapuolelta abaut 11mm kannalla oleva pultti joka pitää kierrossäätöä paikoillaan.Poista kierrossäätö ja ja määräsäädon tanko sekä vapauta keskipakosäätimen jousi,nyt näkyy keskellä pumppua reikä pumpun akselille,pyöritä konetta kampiakselilta kunnes reijästä näkyy kuuskolopultin kanta.kierrä pulttia myötäpäivään 10-15minuttia(siis max varttikierros).Se kuuskolopultti on siis tuumamittainen joten tarttet tuumakoon kuuskolon,kokoa en ny muista.kasataan päinvastoin,mutta varmista toi sammuttimen oikea asema eli kasatessa liuta kansi takaapäin paikoilleen muuten kiertää startista tappiin eikä sammu enne ku imusarja täynnä trasselia/lumppuja yms.
Ja ei kai erikseen tartte sanoa että ennen avaamista pumpun ulkopuoli putsataan ja käytetään paljaita käsiä ja puhtaita työkaluja.
Jos hiukankin arveluttaa homma niin älä edes aloita.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.12.2012, 16:56
blazer blazer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: lemu ,finland
Viestit: 122
Perusasetus

Aikast susia noi tarvike siirtopumput(mekaaninen) !!! Pistin tilalle jonkun vanhan sähköllä toimivan perus polttoainepumpun jonka löysin romulaatikosta, ja taas rockaa!!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ:n käyntiongelma Daniel Tekniikka & Jutustelu 62 30.11.2012 00:27
Dieselinkoneen käyntiongelma farmforest Tekniikka & Jutustelu 12 25.07.2012 09:40
Hj60 käyntiongelma ToyotaHj60 Tekniikka & Jutustelu 23 15.02.2012 19:33
HJ:n Käyntiongelma. välijäähdytin Tekniikka & Jutustelu 2 19.02.2010 17:40
XJ:n käyntiongelma Killman Tekniikka & Jutustelu 0 25.11.2005 00:55


Sivu luotu: 04:08 (GMT +2).