![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
noinkin rohkeeseen retkeen mä voin sponsoroida lainaks recaron Dynan hyttiin reissun ajaks...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos kerran meinaat lähteä Dynsselillä nautiskelemaan, niin aja nyt ihmeessä Tallinnan kautta. Mun Dyna kulki tyhjänä ehkä 90km/h B-moottorin tarjoillessa "voimaa", tiedä oliko hiukan normaalia tiuhempi perävälitys? Se oli sellanen pienellä hytillä oleva eli ihan OK ajella radiopelttorien kanssa. Ergonomia oikein aneli ajamaan pidempiä matkoja ja jousituksen herkkyys hiveli selkärankaa myös moottoriteillä. Vanhat korpuksi kuivuneet renkaat lukkovanteilla antautuivat vuoron perään rungoiltaan. Eturenkaan muuttuessa soikioksi death-woble alkoi aina 40km/h jälkeen. Peruuttaessa kytkinlevyn jouset antoivat niin paljon perään, että auto liikkui taaksepäin kuin Youtube -video megasella mokkulalla.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kivisellä oli sen verran hyvä myyntipuhe Dynasta että se laittoi uudestaan harkitsemaan asiaa
![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vankka kokemus puhuu. Kumpaan suuntaan se käänsi sun kelkkaa...?
![]() ![]() ![]()
__________________
Sika ajaa Possulla |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä oli VW LT 50 vai oliko se 55. Oikein doppel malli. Tilaa oli muistaakseni 7 hengelle. Lavalla pituutta muistaakseni 3.5m ja leveyttä 2.1m. On kyllä huomattavasti parempi auto ajella kuin Dyna, koska sellaisenkin olen omistanut. LT kantavuus oli muistaakseni 2500kg. Sinne sisätiloihin mahtui kaikenmoista roinaa aika reilusti. Rahtari alennuksia sillä ei saanut vaikka pari kertaa reissussa yritin..Taitaa olla vakiona 2.1m korkee. Pituutta tais olla joku 6-7m. Madallussarjaa vaan kiinni niin saa matalempaa yhdistelmää. Hienosti se jaksoi reilu 3000kg roudaa polttopuuta. Ei ryytynyt mihinkään mäkeen.
Nuo kevyt kuormurit on vaan muuten pirun kalliita pitää. Kallis vakuutus ja tuo katsastus on varsinkin kunnon ryöstöä. Millään tavalla eroa pakun katsastuksesta, mutta hintaa melkein tuplaten. Ihan vaan siksi kun on kuormuriksi rekisteröity. Dynasta täytyy sen verran kehua että se kesti kyllä melkoista rääkkiä. Kantavuus oli joku 600kg lavalla ja sillähän vietiin täysi lasti hiekkaa. Painoa oli kuulemma lähemmäs 1500kg sillä lavalla. Hienosti jaksoi. Renkaat vaan laukesi takaa, mutta meni se vanteilla hienosti kotiin asti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lava-auto hakusessa | JNNE | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 26.12.2011 02:31 |
Pakettiautosta lava-auto? | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 10.04.2007 20:46 |
mikä mikä auto.äänestys. | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.08.2004 23:07 | |
O: lava-auto | O/M/V Muut | 0 | 06.02.2004 19:56 | |
O: 4x4 Lava auto | V-P | O/M/V Muut | 0 | 30.11.2003 18:12 |