![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Enpä tiiä... Koitin mittaria tänään 740kymppi volvossa ja siinä pelas muuten ok mutta näytti tyhjäkäynnillä +1700rpm, auton oma mittari näytti ~800rpm... Lisäks tarkistin susukista tulpanjohdot, virranjakajanosat, kaikki näytti olevan ihan ok. Otin puolankin jo irti mut sille en nyt mitään ymmärtänyt tehdä. Perskele et alkaa ketuttaan, kun voi olla yksinkertainen asia taas vaikee... Kun tossa on samat sytytyksen osat(moottori) jonka otin tosta valkosesta suzukista, missä taas tollanen erimerkkinen motonetin kiekkamittari pelas ihan moitteettomasti. Ainoostaan Puola on eri, joten voiskos siinä olla joku mikä aiheuttas kyseisen onkelman ?
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mihin kytkit sen mittarin virtajohdon..?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Radiopaikan takana oli valmis johto johon tuli +12 kun laitto virrat päälle.
Taidan lähtee ostamaan erimerkkisen mittarin, jos vaikka sattus toimimaan
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Nonniin. Tulipas sitten vaidettua suzukiin sytytyspuola etuvastuksineen, tulpanjohdot+ tulpat ja kondensaattori. Ja perskele, eipäs toimi kiekkamittari vieläkään. Teinpä vielä niin, että vein ton Autogaugen takas motonettiin ja sanoin ettei toimi ja kappas ekaa kertaa elämässäni sain motonetistä rahat takasin
![]() No marssin sit eri puljuun, joka myy erimerkkisiä mittareita ja Eihän toi 3maskaan mittari näytä oikein, tyhjäkäynnillä 800~rpm mut kun kaasua polkasee menee mittari yli asteikon (8000) ja muutenkin ajossa kierrokset mielestäni +1500 liikaa... Onkos noi (halpis) mittarit vaan niin paskoja nykyään ettei vaan toimi vai mikä hemmetti tässä nyt panee hanttiin.
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#5
|
|||
|
|||
|
kerrotko miten kytkit ton jenkakellon eli mihin ne piuhat menee.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onhan sulla se kierroslukusignaali johto kytkettynä sytytyspuolan miinus puolelle ja tarkasta, että koneen maadoituspiuha on kunnossa.
Viimeksi muokannut Landrooveri : 10.12.2012 00:49 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Juu kyllähän tuo vähän siltä kuullostaa että vika on autonsähköissä/asennuksissa eikä mittareissa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
![]() |
| Luokat |
| kysymyksiä, suzuki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
| suzuki sj kysymyksiä | tuke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2009 20:21 |
| SJ410 projekti alkumetreillä - muutamia kysymyksiä | ruxu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2009 17:08 |
| Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia | Sampza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2008 20:34 |
| Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |