![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() 6,2d Käyntiongelma...Tuli tuossa vaihdettua blazerista tankki,siirtopumppu(sähköinen mekaaniseen. Jotkut sano et toimis paremmin), suodatin ja polttoainelinja. Nyt kone sammuu ryntäytyksen jälkeen kuin saunalyhty, semikorkeilla kierroksilla vaeltaa. Muutaman kerran sammunut kesken ihan normiajon kun helppaa kaasusta. Kun painaa kaasun pohjaan niin pätkii ihan kuin menis rajoittajaan( eihän näissä ole semmosta, eihän?) sauhut oli 1,4 eli aikast alhaset... Ennen remppaa toimi ihan ok vaikka välillä unohti pistää siirtopumpun päällekkin. Ja se sähköpumppu vaikutti muutenkin aikast hengettömältä, piti vaan epämääräistä rutinaa. Niin ja koneen sammumisen jälkeen lähtee käyntiin samantien kun hiukan startilla pyöräyttää... Vois kuvitella et jos on ilmaa jossain niin sais sahata enempikin et lähtee käymään.
Viimeksi muokannut blazer : 06.12.2012 22:44 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
tappi ei ole päässyt tippumaan lohkosta kun olet mekaanisen laittanut ja 2kpl tiivisteitä on päällesin siirtopunpun alla?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
jotkut on ottanut sen peltilevynkin pois kun on jossakin mllissa helpompi ottaa siitä auki ni on tappi tippunu.
Tiivisteistä en tiedä et miks kaks mutta omalla kokemuksella ![]() mitä tästä opimme emme ehtään mitään ![]() itse veikkaisin suodatin jalan o-renkaita taikka jotakin muuta saumaa/liitosta josta voisi ilmaa saada. läpinäkyvällä putkella vois selvitä tekeekö ilmaa |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Rupeen itsekkin epäilemään tuota siirtopumppua kun tuntuu kuin koneelta loppuis menovesi kesken. Tyhjäkäynti on ok ja ottaa kierroksia ihan kivasti ku polkasee, mutta jos innostuu enempi sotkemaan niin alkaa röpeltää ja jää pyttyjä välistä ja siitä kun helppaa kaasusta niin sammuu. Kaasulla saa pidettyä käynnissä ja hetken kun antaa tasottua tyhjäkäynnillä niin kestää kiekasta taas pari kertaa mutta kaasua ei kestä kokonaan pois laskea heti kiakasun jälkeen... Mikäs siinä siirtopumpussa porsi? Aika pienestä on kiinni jos puuttuva tiiviste riittää rikkomaan, eivän se ole ku joku 0,5mm paksu(normi paperitiiviste).
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
90% varmuudella luulen että katsastus konttorilla pumpun kohtaloksi koitu massan hitaus kun kerran otti jenkaa enemmän kuin kuuluis ni se klipsu tai mikälie jota juurikin se tappi painaa oli vähän niinkun venähtänyt hankala selittää mutta lakkas kuitenkin pumppaamasta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ:n käyntiongelma | Daniel | Tekniikka & Jutustelu | 62 | 30.11.2012 00:27 |
Dieselinkoneen käyntiongelma | farmforest | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.07.2012 09:40 |
Hj60 käyntiongelma | ToyotaHj60 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 15.02.2012 19:33 |
HJ:n Käyntiongelma. | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.02.2010 17:40 |
XJ:n käyntiongelma | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.11.2005 00:55 |