![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kummatkin.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Siellä on jotain vikaa jossain, ei pitäis puhalluksen loppua!!!
__________________
Killing time is not murder |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jopas mielenkiintoista
![]() Puhallinmoottorin sammumiseen ei oikein taida olla kuin pari syytä, johtovika/ kontaktihäiriö, tai sitten puhallinsäätimen vastuspaketin hajoaminen (mikä on kohtuu yleinen vika XJ:ssä). Sitä en kyllä tiedä, miksi tekisi tuon vain sitten ylämäessä mutta ei muuten.. Oletko koittanut kaikilla puhaltimen asennoilla että tekeekö tuon? Jos puhaltaa täysillä eikä silloin hyydy ylämäessäkään, niin olisi ainakin vastuspaketin piilevä vika/ kontaktihäikkä suljettu pois pelistä. Lämpimän ilman tulo kabiiniin toki loppuu jos ei puhalla ollenkaan, tuskin vedenkierto lämppärinkennolle ylämäessä estyy?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kokeiltu on kaikilla puhaltimen asennoilla ja sama homma. Ja homma menee niin että kun ylämäki alkaa niin ensin puhaltaa hetken kylmää ja sitten loppuu puhallus kokonaan. Kun ylämäki loppuu alkaa tulla lämmintä normaalisti. Alamäessä toimii myös normaalisti. Ei vaan pysty ymmärtää, koskaan kuullutkaan että vois noin tapahtua
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Yks ongelma mikä mulla oli omassa XJ:ssä oli että kun rattia käänsi sopivasti lämppärin puhallin joko hyytyi tai alkoi puhaltamaan täysillä Vika löytyi rattiakselin päältä jalkotilasta, tehtaalla ovat asentaneet johtopakat kulkemaan pirun terävien kiinnikerautojen yli ja oli muutama lämppärin johto jo hinkkautunut puhki. Sopivasti kun ne liikkui meni johtoja oikoseen ja lämppäri teki ihan mitä se halus...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joopa joo... Nyt rupesi jostain oikealta puolelta konetta kuulumaan vinkunaa ja rallatusta! Kuulostaisihan kun olis laakeri tullu tiensä päähän. Miten yleistä on että laturista menee laakeri vai voiko kuulua jostain koneen sisältä? Ilmastoinnin kompurasta se ääni ei mun mielestä tule. Lataus on ok, öljynpaineet on ok, lämmöt on n.90 astetta. Kaikenlaista murhetta, perkele...
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Toimii normaalisti.
__________________
Jeep Cherokee XJ -90 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |