![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei oo töitte jälkee kerenny lähtee pihalle palelemaan ni tänää aktivoiduin ku tuli personal reiner Calmari piipahtaa tallilla. vähä meinas usko loppua purkaessa mut kylhä se siin selvis mite purkaantuu ku oli vähä ekan tehny tuhoja ![]() laakereita pitää käyvä kyselee.. tai lähinnä kui monta sataa tonnia maksavat ja se perkeleen napojen sorvaus kans pitäs jollekki tyrkyttää. jokuse vuoden ku täs joutuu viel teetättää muil sorvaukset siinhä se sorvin hinta sit olikin.. ![]() murroksen kumit, pinionin stehvat ja lukon kalvot menee kans to do listalle. nooh. onneks on koht vähä pitempiä vapaita pääsee korin ja rungon muutoksie kimppuun.. voi sit kätevästi unohtaa akseli hommat.. ku ei nää oikee luonnistu.EDIT: kattelin palstan vanhoja volvolaisten levyjarrutus topikkeja mut en löytäny oikee muita ku 16" tuumaselle tietoa/guvia. Tapsan patrollinki jarrut ilmeisesti sit 16" vanteelle? prrkkl ku on 15" vanteet ja kumit jo
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 04.12.2012 23:10 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
nonii saatana! rupesha se lyhenemään pikkuhiljaa
![]() iha ekaks suhuttelin vähä hiekkaa. kyl oli kiva suhautella vai vähä hatara olo olikin nii ja poliisi saattueessa sain ajaa oikee pajalle team porsas hiillosti kauan ja hartaasti. olin vissii ainut kuka ajo rajotuste mukaan no vat ever.- 40 cm.. tuon verra ku lyhentää tulee just nii töpö ku voi lateilla olla. veli antti ja Calmari vähä jeesas tuos mitotukses ku se ei oikee oo vahvinta alaa miulla puolen millin tarkkuuvella sahailin palat pois. olin vartavaste hakenu 0,8mm rhodiuksen kiviä toho hommaan. ja monasti jo todettu nuo ultimate hyviks pelti hommissa![]() huomen karkeesti katkasen kopan, on meinaan aikasta herkku tehä pääkaari yms ku ottaa taka osan kattoa pois ejestä.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
^^^
vekkulin muotonen pyörän"kaari" tulee
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Itse olisin sen verran laiskana tehnyt sen katkaisun katosta ja tuolta takaosasta, samaan tyyliin kuten läjästä, jolloin kaari jääny orkkikseksi. Ei sitä olisi tarvinnut uudestaan muotoilla. Mutta Latelta ei voi muuta odotttaa kuin priimaa joten jännityksellä odotetaan mitä tuleman pitää
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#5
|
||||
|
||||
|
kaaret oli tehty 35" kumeille ja tilalle tulee 39,5 x 18 eli uusiks menee muutenkin.. ja sisä loksutki lähtee veks
![]() ikkuna aukosta sihdattiin alhaalta ja ylhäältä vaan suorimmat kohdat. pääsee sit liitoksessa huomattavasti helpommalla.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
|
höh.. mie luulin et pääsis iha kunnol pakertaa mutta.... se kävi paikallee ku iskä äiskän selkään kannatti millitellä.etummaises liitokses piti vähä puristaa kasaan ja pönkää laittaa ikkuna aukkoon (12mm rassin pätkä kuvassa) ku taka osan katto on hiukka matalempi ku edessä ja leveydessäki on vähä heittoa. keski kohilla katon sivu rohviilissa pien "pullistuma" alunperin. eipä tuottanu tuskaa. ![]() katon muokkausta. huono kuvakulma mut taka osan katto on n:10-15?mm korkiampi ku edessä eli pykäläähä se jätti. siivutin molemmat puolet ja vähä näytin sepän vasaraa ja hyvähä siit tuli. hitsattuna/ hiottuna näyttää iha ku ois aina ollu pien koroke katossa ![]() ja kaari hommatha tyssäs het alkuusa. kaaret sisälle tilaa viemään??... Eeeeeeeeeeeeei HElwetti! ![]() ![]() no mites EXO cage? matto teline ... Eih.. ruma ku perkele![]() no mikäs sitten? no tietysti yhistetään nuo 2 normi kaari hommelia. liian vaikee käyvä sepostamaa mite meinasin tehä mut otan huomen sit kuvei niinQ ![]() juu ja otan kameran huomen.. rupee nokian linssi olee aika hinkattu..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Missäs on noin hieno mesta puhallella? Alkais miunkin Jeeppi pikkuhiljaa olla siinä kunnossa että pitäisi pestä pintaruosteet pelleistä pois.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
helmatha pitää ekan vaihtaa enneku alkaa kaari hommat.. ja kaik mätä pelti pois leikattuna. nooh.. vähä reillulla käjellä otin. täs kohtaa meinas vähä olla fiilis et voi saatana! helma pitäs saaha kii mut mihin. eiku tupakkia vaan ja tuumailua ja ku ei huvittanu vaa sahata pätkää palkkia helmoiks tein sitte tämmöset. kevyet, kestävät ja ennenkaikkea teknisen näköset ja muistin jopa jäykkäreihi jättää kondenssi yms paskalle valuma koloja ja fakin hienot KEVENNYS REIJÄT .. kierteytetty tuppa tulee kumpaaki päähä viel et saa vejet pois. ja yläpuolelle joku kolone mist lisäillä kerra vuotee kotelosuoja mämmiä.hepissä. kannen laitoin jo kans. pyörän kaarista ku ei viel tiiä mite tulevat on päihi jätetty vähä työstö varoja. jos ois lasin takaa lyhentäny ois jääny nii saatanan isot ruudut kylkii miu mielest nyt on just hyvä! huomen jatkuu!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#10
|
||||
|
||||
|
hienoo kattella kuvia, ku pelti tottelee käskijäänsä !
mistä ikinä nuo taidot onkaan tulleet, on helppo arvata että kädessä on pidetty muutakin kuin ku..ia ! ISOPEUKKU
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#11
|
||||
|
||||
|
ku&+i on sitä kokoa et ei tarvii ku etusormen ja peukalon siihe hommaa ni muut sormet jäi metalli hommille
![]() EDIT: ja totteleeha se metalli hienosti kuha ottaa vaan tarpeeks ison moskan
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 08.12.2012 19:57 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Sopusuhtaisen näköinen perä tulee jiippiin.
![]() Kannattaisko leikata siirtopyörän mentävät takakaaret tässä vaiheessä? Sitten kun saat akselit alle, ja tiedät mihin ne sattu osumaan, niin leikkaat lopulliset muodot. Äkkiä sitä peltiä pilkkoo, suurempi vaiva polttaa kiinni. Meinaatko akselia alkup paikkaan? Sulla tais olla leimaamis tavoite tälle?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
| Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |