![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuli juuri joku aika sitten putsattua omasta Suzukista tuo lämppärin kenno, otin siis kennon kokonaan pois ja voi v***u oli siinä hommaa. Koko kojelauta ja kaikki namiskuukkelit joutu ottaan pois. Lasit alkoi pysymään paremmin huurteettomana, mutta ei riittävästi. Nyt kun on 15 astetta pakkasta niin aika jääkaappi tuo auto on. Lasit sisäpuolelta jäässä ja jäät katoo juuri ja juuri sen jälkeen kun ajaa 2 tuntia lämppäri täysillä koko ajan. Että olisko mitään vinkkiä, millä sais lasit pysymään huurteettomana ? Jostakin tuli luettua, että virittelee takaoveen tietokoneen puhaltimen puhaltamaan ilmaa auton sisältä ulos niin se vissiin auttais ? Vai pitääkö vaan skravata laseja ajon aikana ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli kannsa sama onkelma ekan kerran parivuotta sitten ja tein niinkun täällä neuvottiin, elikkäs porasin rasiaporanterällä reiän koteloon ja yritin siittäsit imuroida, mut ei siit kyl tullu hevon paskaakaan.
Tossa nyt näkyy paljonko sai imurilla pois http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=48289 Loppujen lopuks olikin sit kenno kädessä. Ja kyllä muuten riitti lämpöä ton homman jälkeen, parhaimmillaan ulkona -30 ja autossa +30 ![]() Nyt pariviikkoa sitten putsasin tosta mustasta susukista kennon kun alko kylmä tuleen ja tässä syy http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=119328 ![]()
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
-Pauli- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tars vissii tehä itelle toi reikä, mut kuin paksu toi kenno on? Meinaan vaan et ku sormella koittaa(sitä kennon alapintaa)ni tietää millä kohtaa sen yläpinta on,jotta ei poraa kennoon.
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Omaan tein reijän lämppärin kylkeen mattopuukolla ja kuumaliimalla pala takaisin.
|
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |