Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.12.2012, 11:55
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Juu tuo oli tiedossa että reikä vaan kylkeen ja siitä imurinletkulla, joku vaan kertoili jossain että sillai ei saa kaikkia paskoja sieltä pois...sen takia meinasin purkaa sen kennon irti sieltä
Oon kanssa kuullut huhua että joku ei mukamas olisi saanut puhtaaksi ilman purkamista, mutta kyllä itse ainakin olen useammastakin suzukista saanut ihan puhtaaksi kunhan vain tekee sen huolellisesti, ja paineilmaa käyttäen. Ilman paineilmaa jää ihan varmasti edelleen hyvin tukkoiseksi...

Ja helpompi se on ainakin puhdistaa ensin tällä tyylillä, ja jos ei lämmitysteho jostain syystä miellytä sen jälkeenkään(mitä suuresti epäilen), niin sitten voi alkaa laittamaan koko kojelaudan atomeiksi.

__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.12.2012, 11:57
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Jaahas, voipi olla sit että pitää käydä hakeen iso rasiapora
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.12.2012, 15:44
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Jaahas, voipi olla sit että pitää käydä hakeen iso rasiapora
Suosittelen ison poran hankkimista, on meinaan aika iso operaatio purkaa autoa jotta saa kennon näkyville.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.12.2012, 18:37
Turajuuso Turajuuso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.12
Sijainti: Parkano
Viestit: 44
Perusasetus

Tuli juuri joku aika sitten putsattua omasta Suzukista tuo lämppärin kenno, otin siis kennon kokonaan pois ja voi v***u oli siinä hommaa. Koko kojelauta ja kaikki namiskuukkelit joutu ottaan pois.

Lasit alkoi pysymään paremmin huurteettomana, mutta ei riittävästi. Nyt kun on 15 astetta pakkasta niin aika jääkaappi tuo auto on. Lasit sisäpuolelta jäässä ja jäät katoo juuri ja juuri sen jälkeen kun ajaa 2 tuntia lämppäri täysillä koko ajan.

Että olisko mitään vinkkiä, millä sais lasit pysymään huurteettomana ? Jostakin tuli luettua, että virittelee takaoveen tietokoneen puhaltimen puhaltamaan ilmaa auton sisältä ulos niin se vissiin auttais ? Vai pitääkö vaan skravata laseja ajon aikana
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.12.2012, 19:04
Suikkajäbä:n Avatar
Suikkajäbä Suikkajäbä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.07.07
Sijainti: Pori, Finland.
Viestit: 246
Perusasetus

Mulla oli kannsa sama onkelma ekan kerran parivuotta sitten ja tein niinkun täällä neuvottiin, elikkäs porasin rasiaporanterällä reiän koteloon ja yritin siittäsit imuroida, mut ei siit kyl tullu hevon paskaakaan.

Tossa nyt näkyy paljonko sai imurilla pois http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=48289 Loppujen lopuks olikin sit kenno kädessä. Ja kyllä muuten riitti lämpöä ton homman jälkeen, parhaimmillaan ulkona -30 ja autossa +30 vaihdoin kyllä samalla uuden lämppärin moottorinkin.

Nyt pariviikkoa sitten putsasin tosta mustasta susukista kennon kun alko kylmä tuleen ja tässä syy http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=119328
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! --
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.12.2012, 19:12
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suikkajäbä Näytä viesti
Mulla oli kannsa sama onkelma ekan kerran parivuotta sitten ja tein niinkun täällä neuvottiin, elikkäs porasin rasiaporanterällä reiän koteloon ja yritin siittäsit imuroida, mut ei siit kyl tullu hevon paskaakaan.

Tossa nyt näkyy paljonko sai imurilla pois http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=48289 Loppujen lopuks olikin sit kenno kädessä. Ja kyllä muuten riitti lämpöä ton homman jälkeen, parhaimmillaan ulkona -30 ja autossa +30 vaihdoin kyllä samalla uuden lämppärin moottorinkin.

Nyt pariviikkoa sitten putsasin tosta mustasta susukista kennon kun alko kylmä tuleen ja tässä syy http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=119328
Siinä imuroimisessa se taikasana onkin tuo paineilma, jolloin kyllä puhdistuu täysin puhtaaksi. Imuri vaan reiälle, ja paineilmalla alakautta puhaltelee niin kauan ettei enää paskaa irtoa. Toimii takuuvarmasti!
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.12.2012, 20:28
puruluu:n Avatar
puruluu puruluu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.02.07
Sijainti: valkeala, Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

Tars vissii tehä itelle toi reikä, mut kuin paksu toi kenno on? Meinaan vaan et ku sormella koittaa(sitä kennon alapintaa)ni tietää millä kohtaa sen yläpinta on,jotta ei poraa kennoon.
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita
-Rantakunnossa se on hyljekkin
-KYM#6
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 10:27 (GMT +2).