![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No eihän se nivel ny hajoa jos ajaa tiellä suoraan neliveto päällä. Oli se sitten tml,toyota,longfield tai tamgears. Joku muu juttu siellä on pettänyt, varsinkin ku ei oo edes ajettu koko autolla ku on ollu telakalla viimmeset kuukaudet.
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mulla meni napa täysin jumiin ruttutukku hj61 kun murros hajos ei saatu halliin sisälle niin piti purkaa pakkasessa hallin pihassa napa.murroksesta oli lohjennut pala ja junttas lopun murroksen ja navan väliin kiinni ja napalukko ei pelannut oli kokoajan kiinni asennossa. sain vielä lukko päällä halliin revittäessä vetarin pään paskaks kun saman murroksen malja oli kanssa halki.
tästä pelistä oli puhetta |
|
||||
|
||||
![]()
Niin no kyllä noille nivelille on sikaa annettu mm. Nokialla. Ei sillä mielestäni ole mitään tekemistä sen kanssa jos auto seisoo välissä pidemmän aikaa...
|
|
||||
|
||||
![]()
moi!
dejavu :O oli sulla onnea ku omin jaloin kävelit autosta ulos! Se on maailman xittumaisin tunne kun sä tajuat että nyt men xituks! siihen menee se sekunnin kymmenys! ![]() Onneksi ei käynyt pahemmin! //Janne
|
||||
|
||||
![]()
No tulihan se sieltä että mettässä hajotettu jo sit tiellä petti ja men jumiin.
Noista aikasemmista vaan sai sen käsityksen että on ajettu tiellä uudella murroksella ja naps,pam meni hajalle kun oli ostettu valkeakosken suunnalta. edit. joskus nokialla mulla kesti valkeakoskelta ostettu murros 3h paiskomista umpihangessa 38,5" renkailla. Aamulla ennen lähtöä vaihdoin ja kotona vaihdettiin taas.
PäHäMa MMC Slck Viimeksi muokannut _kekkula_ : 01.12.2012 17:02 |
|
||||
|
||||
![]()
mulla on aina hajonnut hj:sta murros niin että pyörä on jäänyt aina jumiin.. 5 kpl tullut niitä pienistettyä.. ja olen joutun purkaan navan siinä paikas että saan palaset pois välistä. niin murros on varmaan tuos hajonnut kans niin...
|
|
||||
|
||||
![]()
eikö ole kaikein selevin kun purat navat ja kattot hajosko se murros vai mikä sielä jumitti?? niin tiedät sitte jumittumisen syyn...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joko niitä kuvia saa siitä hajonneesta klimpistä?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tamgears/kokemuksia tavaroista | Anadeus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.01.2010 21:14 |
Saatanan ryssät | VonLeka | Chit-Chat | 37 | 20.10.2009 07:30 |
Tamgears | nettijussi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.06.2004 23:45 |
Saatanan warettajat | tuska | URL | 0 | 05.03.2003 18:52 |
Saatanan Palvonta Leviää! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:28 |