Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #851  
Vanha 26.10.2012, 20:34
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.267
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
ABS jarrullisessahan paisuntasäiliön alla on se hydroboosti hässäkkä.Itse laitoin sen pöntön paisuntasäiliön ja akun väliin ihan vaan nippusiteillä ilmastoinnin letkuihin kiinni
Ainakin omassa autossa oli ne kaikki letkut kivikovia ja katkes varmaan sadasta kohdasta.Olikohan se nyt nelimillistä paineilmaletkua kun "lainasin" töistä senverran että sai letkut uusiks
Juu tommosen absi-jarrullisen pömpeleistä ei ollu mulla mitään tietoa
Vastaa lainaten
  #852  
Vanha 26.10.2012, 22:20
Superlon:n Avatar
Superlon Superlon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.11
Sijainti: Mynämäki
Viestit: 304
Perusasetus

No jos laitat sulaketta väliin, niin suosittelen, että laitat suunnilleen saman kokoisen kuin laturin nimellisteho. Esimerkiksi hidas ANL-tyylinen sulake voisi toimia siinä hyvin.
Vastaa lainaten
  #853  
Vanha 26.10.2012, 22:31
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Juu tommosen absi-jarrullisen pömpeleistä ei ollu mulla mitään tietoa
Joo..niin mäkin tässä viimeaikaisten kokemuksien perusteella toivoisin etten olis abs kikkareisiin törmännyt,mutta kiitos ystävällisen kanssa-autoilijan varaosia on tulossa kunnes voin vapauttaa oman kikottimeni moisista loisista
__________________
J E E P
just empty every pocket

Viimeksi muokannut Limite : 26.10.2012 22:39
Vastaa lainaten
  #854  
Vanha 31.10.2012, 21:11
..Marko.. ..Marko.. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.11
Sijainti: Maassa
Viestit: 229
Perusasetus

Onko nyt jollakulla kokemusta mistä on "helppo" leipoa XJ:hin kone ton rellun koneen tilalle?(2.1td) eli oma kohta taas läjässä mutta seuraavan kerran ku leviää vaihdetaan kyllä tekniikka. eli onko missää autossa helpohkoa istutus vaihtoehtoa dieselinä.. ois tos esim 190 mersun konetta tarjolla mutta joku nyt jolla kokemusta on sovittamisesta tietäis meneekö ton jatkeeksi mikään....
Vastaa lainaten
  #855  
Vanha 31.10.2012, 22:23
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..Marko.. Näytä viesti
Onko nyt jollakulla kokemusta mistä on "helppo" leipoa XJ:hin kone ton rellun koneen tilalle?(2.1td) eli oma kohta taas läjässä mutta seuraavan kerran ku leviää vaihdetaan kyllä tekniikka. eli onko missää autossa helpohkoa istutus vaihtoehtoa dieselinä.. ois tos esim 190 mersun konetta tarjolla mutta joku nyt jolla kokemusta on sovittamisesta tietäis meneekö ton jatkeeksi mikään....
4.0 ho ajaksä niin paljon että se diesel kannattaa ollenkaan?

volkkari diisselit ehkä voi tulla kyseeseen, sinnehän toki kohtuu pitkä kone sopii, onko mersukoneet vaan turhan painavia?
Vastaa lainaten
  #856  
Vanha 31.10.2012, 22:33
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
4.0 ho ajaksä niin paljon että se diesel kannattaa ollenkaan?

volkkari diisselit ehkä voi tulla kyseeseen, sinnehän toki kohtuu pitkä kone sopii, onko mersukoneet vaan turhan painavia?
4.0 HO:n sovittelu rellun dieselin tilalle on aikamoinen projekti.. kun periaatteessa aivan kaiken joutuu vaihtamaan mikä liittyy moottoriin, vaihteistoon, sähköihin yms...

Tuon dieselin tilalle menisi hienosti joku Mersun 5- tai 6- pyttyinen vanhempi ei älyohjattu dieselikone, ja varmaan riittäisi päästörajat, konetilavuus kuin tehorajatkin (4.0 isoin kone ja maksimitehot 192hv + 20% ). Painokaan ei ole ongelma, orkkis kuutoskone ei ole mikään höyhen En oikeastaan muuta dieseliä tuonne pellin alle edes harkitsisi, koska nuo mersin vanhemmat myllyt on kestoltaan sekä viritettävydeeltään aika loistovermeitä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #857  
Vanha 31.10.2012, 22:47
..Marko.. ..Marko.. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.11
Sijainti: Maassa
Viestit: 229
Perusasetus

2.5d ois tossa edullisesti saatavilla. Siihen hyrrä kylkeen..
Vastaa lainaten
  #858  
Vanha 31.10.2012, 23:01
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..Marko.. Näytä viesti
2.5d ois tossa edullisesti saatavilla. Siihen hyrrä kylkeen..
googlella haet xj diesel conversion.. löytyy jopa adaptereita aw4 - om koneiden väliin
Vastaa lainaten
  #859  
Vanha 01.11.2012, 01:46
piippu piippu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.05.05
Sijainti: Härmä & Jokioinen
Viestit: 316
Red face

Pakko kysäistä, ettei tule tehtyä itselle lisää hommia.

Vinssiä kun sovitellaan syylarin alle, niin muistaako kukaan käykö kallistuksenvakaaja runkoaisojen välissä missään ajateltavissa olevassa ajotilanteessa ylempänä kuin kampiakselin siivapyörä? Meinaan kun vinssin saisi sommiteltua petinsä kanssa lähes siivapyörään kiinni, mutta kun nostelin kallistuksenvakaajaa hollille alkoi näyttämään pahalta.....etuakseli kun on maannut tallin nurkassa irrallaan jo kohta puol vuotta, niin ei muista millään missä asennossa vakaaja oli "pienenä"



EDIT. mahtuuhan se sinne hienosti, kun ensin asenteli kokeilumielessä akselin paikoilleen ja jumppasi sitä ees-taas sivuille viereen kallistuksenvakaajan kanssa ja lopuksi repi akselin jälleen tallin nurkkaan pois muiden hommien tieltä

Viimeksi muokannut piippu : 07.11.2012 00:42
Vastaa lainaten
  #860  
Vanha 10.11.2012, 15:15
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Laatikkoöljy


Käykö vaihteistoon mikään muu öljy kuin tuo Dextron II ? Eipä muuta akuuttia probleemaa mut Dextron III öljyä olis pytyllinen eikä tuota II pisaraakaan...eikä tähän lauantai-iltaan taida enää mistään saadakkaan
Autohan on XJ -90 4,0+aut
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #861  
Vanha 10.11.2012, 17:01
Superlon:n Avatar
Superlon Superlon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.11
Sijainti: Mynämäki
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Käykö vaihteistoon mikään muu öljy kuin tuo Dextron II ? Eipä muuta akuuttia probleemaa mut Dextron III öljyä olis pytyllinen eikä tuota II pisaraakaan...eikä tähän lauantai-iltaan taida enää mistään saadakkaan
Autohan on XJ -90 4,0+aut
Wikipedian mukaan Dexron II-öljy on muinaiskamaa ja tuo III on yleisesti ottaen taaksepäin yhteensopiva aikaisempien öljyjen kanssa.

Lainaus:
Dexron-III In 1993, GM released new Dexron-III fluid. It is generally backward-compatible with transmissions originally filled with earlier Dexron fluids or with Type-A/Suffix-A fluid.
Vastaa lainaten
  #862  
Vanha 10.11.2012, 17:11
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Superlon Näytä viesti
Wikipedian mukaan Dexron II-öljy on muinaiskamaa ja tuo III on yleisesti ottaen taaksepäin yhteensopiva aikaisempien öljyjen kanssa.
Googlettelin itsekkin ja katsoin Wikipediasta kans samaa ja löysin jotakin keskusteluketjua toisaaltakin netistä.En vaan tohtinut lurauttaa sitä ihan sukkana kysäisemättä ensin täältäkin
Kiitti vastauksesta.
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #863  
Vanha 13.11.2012, 10:09
Temutin Temutin ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.124
Perusasetus

Mitäs öljyä pitäs xj.n jakolaatikkoon laittaa.. Ei ollu jatkuvalla nelikolla.. Atf?
Vastaa lainaten
  #864  
Vanha 13.11.2012, 10:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

ATF:ää sinne menee. Dexronit on käypäsiä (alkuperäinen oli II:sta mutta sitähän ei mistään saa, hyvä kun eddees Dex III:a nykyisin ), samoin Chryslerin ATF+ 4. Jos sulla on automaatti niin laita samaa kuin siellä on eli Dexronia.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #865  
Vanha 15.11.2012, 01:33
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

ne jeepeissä koneelle tulevat aluperäiset muoviputket... tarttis saada toinen niistä hieman muokattua, löytyiskös noita alkuperäisiä liittimiä jostain irtotavarana vai pitääkö tylysti lyödä orkkis putki poikki ja tehdä joku liitos... millanen? kestäiskö esim. ne muoviputkeen tulevat pikaliittimet mitä raskaan kaluston puolella käytetään vai tuleeko ongelmaa bensan/etanolin keston kanssa kun en tiedä niiden materiaalista että mitä ne on.
Vastaa lainaten
  #866  
Vanha 18.11.2012, 09:23
xxpowellxx:n Avatar
xxpowellxx xxpowellxx ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 237
Perusasetus

Tässä muutama kuva kun vinssi tuli viimein kiinni.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	puhelin 022.jpg‎
Views:	253
Size:	763,1 Kt
ID:	31482   Click image for larger version

Name:	puhelin 023.jpg‎
Views:	261
Size:	790,1 Kt
ID:	31483   Click image for larger version

Name:	puhelin 027.jpg‎
Views:	267
Size:	834,0 Kt
ID:	31484   Click image for larger version

Name:	puhelin 028.jpg‎
Views:	263
Size:	766,7 Kt
ID:	31485   Click image for larger version

Name:	puhelin 029.jpg‎
Views:	290
Size:	974,0 Kt
ID:	31486  

Vastaa lainaten
  #867  
Vanha 18.11.2012, 09:26
xxpowellxx:n Avatar
xxpowellxx xxpowellxx ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 237
Perusasetus

Harmi kun jäi ottamatta kuva tuosta reikäraudasta mikä on vinssin ja rullakidan kiinnitystä varten..
Mikäli joku haluaa lisää kuvia niin minulta saa yksityiskohtaisempia kuvia.
Vielä pitää pikkasen puskuria väsäillä mut kyllä sillä jo ajelee

Viimeksi muokannut xxpowellxx : 18.11.2012 11:36
Vastaa lainaten
  #868  
Vanha 24.11.2012, 17:05
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Mistähän löytyis -90 XJ:hin tällainen viskotuulettimen akseli/laakeri yhdistelmä?? Mahtaakohan olla arvokaskin? Vaihdoin ensiavuksi kivettyneitten vaseliinien tilalle uudet,mutta on jo niin saanut itteensä että jurisee aika miehekkäästi
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Jeep vesipumppu ja flektin laakeri 007.jpg‎
Views:	161
Size:	890,2 Kt
ID:	31718  
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #869  
Vanha 24.11.2012, 17:19
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Mistähän löytyis -90 XJ:hin tällainen viskotuulettimen akseli/laakeri yhdistelmä?? Mahtaakohan olla arvokaskin? Vaihdoin ensiavuksi kivettyneitten vaseliinien tilalle uudet,mutta on jo niin saanut itteensä että jurisee aika miehekkäästi

onko se niinku tuolta sisältä?
Vastaa lainaten
  #870  
Vanha 24.11.2012, 17:35
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Ei vaan ilmastoinnin kompuran jalan sisältä.Siitä hihnapyörän takaa.Tuulettajan laippa pultataan tuon akseli/laakerin laippaan kiinni.Tuossa mun kuvassa sitä laippaa ei ole kun naputtelin sen pois että pääsi lukitusrenkaaseen käsiksi ja siten naputtelemaan sen pois siitä kompuran jalasta
__________________
J E E P
just empty every pocket

Viimeksi muokannut Limite : 24.11.2012 17:57
Vastaa lainaten
  #871  
Vanha 24.11.2012, 19:22
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Ei vaan ilmastoinnin kompuran jalan sisältä.Siitä hihnapyörän takaa.Tuulettajan laippa pultataan tuon akseli/laakerin laippaan kiinni.Tuossa mun kuvassa sitä laippaa ei ole kun naputtelin sen pois että pääsi lukitusrenkaaseen käsiksi ja siten naputtelemaan sen pois siitä kompuran jalasta
Käsittääkseni tuota akseli + laakeriyhdistelmää ei ole koskaan erikseen saanutkaan, vaan on "dealer only"- osa ja sisältää aina kompuran kiinnikkeen + tuon viskoflektin laakerin + navan laippoineen. Ilmeisesti ko. osaa ei myöskään enää uutenaa saa, joten joutuu joko etsimään ehjemmän romikselta, katsoa onko sopivankokoista laakeria saatavilla (ja pystyykö vaihtaa), tai sitten vain heivaat koko viskoflektin mäkeen ja laitat riittävän tehokkaan sähköflektin tilalle.

Sähköflektillä olisi sekin etu että toisen ohjaus pysyisi edelleen lämpöreleen perässä niin halutessaan, toinen vaikka koko ajan päällä ja erillisestä napista hytissä saisi molemmat pois jos ajaa syvemmästä lätäköstä -> ei ole paskaa konehuone täynnä ja pysyy syylarikin paremmin ehjänä


edit: Niin ja yksi vaihtoehto on tietysti konvertoida Renix- version kompurakiinnikkeestä HO- koneisen kompurakiinnikkeeseen ja laittaa sellaisen AC- kompura jos vielä aineet pysyy muuten sisällä (Renix- vehkeisiin muutenkaan taida enää R12 aineita viilennykseen saada kun ei ole sallittuja).. HO- aikakauden pidikettä on edelleen saatavana kun konetta tehtiin aina 2006 asti, ja jos et tartte ilmastointia niin kompuran tilalle saa erillisen hihnapyöränkin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 24.11.2012 19:25
Vastaa lainaten
  #872  
Vanha 24.11.2012, 20:25
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
... HO- koneisen kompurakiinnikkeeseen ja laittaa sellaisen AC- kompura jos vielä aineet pysyy muuten sisällä (Renix- vehkeisiin muutenkaan taida enää R12 aineita viilennykseen saada kun ei ole sallittuja).. HO- aikakauden pidikettä on edelleen saatavana kun konetta tehtiin aina 2006 asti, ja jos et tartte ilmastointia niin kompuran tilalle saa erillisen hihnapyöränkin.
R12 korvaavia aineita on olemassa ja saatavilla ja myös HO-aikakauden vehkeissä on alussa R12 ainetta ollut käytössä. Ainakin mun autossa.
Vastaa lainaten
  #873  
Vanha 24.11.2012, 21:50
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Käsittääkseni tuota akseli + laakeriyhdistelmää ei ole koskaan erikseen saanutkaan, vaan on "dealer only"- osa ja sisältää aina kompuran kiinnikkeen + tuon viskoflektin laakerin + navan laippoineen. Ilmeisesti ko. osaa ei myöskään enää uutenaa saa, joten joutuu joko etsimään ehjemmän romikselta, katsoa onko sopivankokoista laakeria saatavilla (ja pystyykö vaihtaa), tai sitten vain heivaat koko viskoflektin mäkeen ja laitat riittävän tehokkaan sähköflektin tilalle.

Sähköflektillä olisi sekin etu että toisen ohjaus pysyisi edelleen lämpöreleen perässä niin halutessaan, toinen vaikka koko ajan päällä ja erillisestä napista hytissä saisi molemmat pois jos ajaa syvemmästä lätäköstä -> ei ole paskaa konehuone täynnä ja pysyy syylarikin paremmin ehjänä


edit: Niin ja yksi vaihtoehto on tietysti konvertoida Renix- version kompurakiinnikkeestä HO- koneisen kompurakiinnikkeeseen ja laittaa sellaisen AC- kompura jos vielä aineet pysyy muuten sisällä (Renix- vehkeisiin muutenkaan taida enää R12 aineita viilennykseen saada kun ei ole sallittuja).. HO- aikakauden pidikettä on edelleen saatavana kun konetta tehtiin aina 2006 asti, ja jos et tartte ilmastointia niin kompuran tilalle saa erillisen hihnapyöränkin.

Viskoflektin laakeri oli myös aivan finaalissa joten se jäi jo tämän päivän rempan yhteydessä pois.Vähän oli koeajolla jäähdytys puutteellinen pelkällä omalla sähköflektillä mut alle sadan asteen lämmöt jäi.Tämä tietty ihan vaan maantieoloissa.
Mä oon jo pidempään suunnitellut juurikin tuollaista kahden sähköisen tuulettimen pakettia just tuon kuraveden lentämisen takia.On konehuone kokolailla kurjan näköinen joka ikinen kerta kun vähän kahlailee kun visko oikein vatkaa paskavettä ympäriinsä.Ilmastointikompuran paikalle meinasin siirtää laturin et olis sekin sit vähän korkeammalla eikä uisi aina siellä kuravellin seassa.Täytyypi huomenissa vähän suunnitella ja tutkia hihnan reittiä ja laturin paikkaa..
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #874  
Vanha 24.11.2012, 22:04
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Viskoflektin laakeri oli myös aivan finaalissa joten se jäi jo tämän päivän rempan yhteydessä pois.Vähän oli koeajolla jäähdytys puutteellinen pelkällä omalla sähköflektillä mut alle sadan asteen lämmöt jäi.Tämä tietty ihan vaan maantieoloissa.
Mä oon jo pidempään suunnitellut juurikin tuollaista kahden sähköisen tuulettimen pakettia just tuon kuraveden lentämisen takia.On konehuone kokolailla kurjan näköinen joka ikinen kerta kun vähän kahlailee kun visko oikein vatkaa paskavettä ympäriinsä.Ilmastointikompuran paikalle meinasin siirtää laturin et olis sekin sit vähän korkeammalla eikä uisi aina siellä kuravellin seassa.Täytyypi huomenissa vähän suunnitella ja tutkia hihnan reittiä ja laturin paikkaa..
Säästä kuitenkin kompura, öljysumutusvoitelulla siitä saa hiton hyvän ja tehokkaan ilmakompuran
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #875  
Vanha 27.11.2012, 17:34
xxpowellxx:n Avatar
xxpowellxx xxpowellxx ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 237
Perusasetus

Onko jeep miehillä kokemuksia etuakselille asennettavista palalukoista.
Puskeeko miten paljon talvella?
Onko ylipäätään mitään positiivista ja negatiivista sanottavaa.
Saisin nimittäin hyllystä uudet "ulos kanto hintaan".
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 23:54 (GMT +2).