![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Syttyykö pitkien merkkivalo molemmin tavoin ? Onks siinä viivettä ?
|
||||
|
||||
![]()
Ei syty merkkivalo, silloin kun ei syty pitkät. Ei ole viivettä silloin kun toimii.
|
|
||||
|
||||
![]()
vvv = veikkaan viiksi vikaa ...
|
|||
|
|||
![]()
Viiksi vikaa mulle katsurikin vuosi sitten tarjos. Sama viiksi taitaa olla 90-luvun J70 korissa jos oikein asioita tulkitsin.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
btw katsoin irtonaisesta hj60:n viiksestä ja siinä on pitkien systeemiä varten monta kosketinta jotka menee eri lailla päälle riippuen vetääkö vai työntääkö viikseä. Taitaapi olla joku niistä koskettimista huonossa hapessa tossa mun tapauksessa. |
|
|||
|
|||
![]()
Omassani on sikäli outo vika, että hetken ajon jälkeen alkaa pelittää paremmin ja paremmin ja lopulta toimii normisti mutta kylmänä saa odotella.
|
||||
|
||||
![]()
Passatista oon viiksivikoja korjannu crceellä... Menee paskaa liittimeen eikä toimi enää kunnolla... Kannattaa ekana koitta suihkuttaa sinne juureen jos sattuis auttamaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Helmapelti PZJ75:een | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.06.2013 22:52 |
silkkitie 30 päivässä "maasturi" | tikpe | Chit-Chat | 8 | 11.03.2012 17:58 |
PZJ75 takajouset | xJ-4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.12.2008 12:26 |
Ostetaan O: PZJ75 pick-up | mikkoimp | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.08.2008 00:00 |
OMEna päivässä.. Jopa kolmessa.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 26.03.2004 21:17 |