![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
[jeesustelu] Kannattaako yrittää käyttää maastoon rakennettua apinakiikkua käyttöautona yleisessä liikenteessä, siihen on olemassa oikeitakin autoja. Tiellä liikkuu muitakin eikä kaikilla ole 5mm teräksestä rakennettuja puskureita ja turvakehikkoa ympärillä. Ajatteles jos joku kitkarengas kalle kiskasee sun keulaan kehällä. ja sitten sun ARB puskuri repii sen liisinki priuksen kyljen auki. [/jeesustelu] Niin ja tää nyt ei ollut sitten kuitenkaan ihan suoraan matille eikä lerssiselle, vaan tämä taso millä "ajetaan" liikenteessä, vaihtelee joka kuskilla aika paljon. pikkuinen ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hetkinen, mitäs täällä aiemmin kirjoitettiin.
Lainaus:
En käytä maasturia käyttöautona jokapäiväisessä liikenteessä, mutta sillä voi liikkua niillä mutikkailla liikenteen seassa myös talvella, jos tarve vaatii, silloin on syytä käyttää järkeä ja ennakoida, ennakointia on myös se että välttää ruuhkaisia aikoja ja teitä. Normaaliin ajoon suosittelen jotain pieniruokaista käyttökikkaretta jossa kunnolliset talvirenkaat, ja joka saastuttaa vähän, näin maailma pelastuu. Niin ja kuitenniin ajelen ympäri suomen, noin 40tkm vuodessa. Että ei oo pelkästään Kolomesta Jiistä nää kokemukset liikenteen parissa. Ja silti on joukossamme monia joiden olisi syytä tyytyä taxi tai bussi kyytiin. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eli keskustelusta voinee kärjistetysti vetää johtopäätöksen että siellä missä tiet on pääasiassa sulana ympäri vuoden kannattaa ajaa nastoilla ja täällä periferiassa pärjää ilmankin.Ja tämän saatan allekirjoittaakin.
Ei vaan kyllä nuo kaupunki risteykset on liukkaita ja oma kokemus stadin liikenteestä on semmonen että ihan turha ruveta paikallisten kanssa koittamaan, ei pärjää. Mutta onneksi siellä on kaistoja että kiireiset pääsee ohi, ja sen verran pitää olla palleissa painetta ettei pieniä torvikonsertteja ja keskarinnäyttöjä säiky...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
|||
|
|||
![]() Ja vielä.
Tossa parina viime vuonna on Helsingissä mm. Mannerheimintie ollu välilä semmosessa kunnossa et tavan hlö autolla on saanu ajaa kävelyvauhtia. Ikäni asunu tässä pk seudun kehyskunnassa ja ajan n. 100-200km kehä kolmosen molemmin puolin. Ite suosittelen oikeastaan kaikille kunnon talvirengasta. Sit on eri homma jos ajaa niin vähän et renkaat ei kerkee kuluu vaan korppuuntuu pilalle. Landella ja stadissa on eri syyt mut yhtä liukasta on aina,landella on aikaa ennakoida mut tietkin voi olla vähemmän hiekotettyja,stadissa liikenne on hektisempää ja risteyksessä sutiminen aiheuttaa verenpainetta ja suojatielle jarrut lukossa voi katkoa luita. Mutarenkailla ajo ei oo niinkään ongelma itselle vaan muille ja se aiheuttaa vaaratilanteita.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
![]() |
Luokat |
mutarengas, stron, talvirengas |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lunastus vai ei | battis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.02.2008 12:52 |
Takuuseen vai ei? | Nerd-O | Chit-Chat | 33 | 31.10.2007 20:55 |
ohjausiskari vai ei?? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.06.2005 10:49 | |
Astinlauta vai ei | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.03.2004 19:38 |
Vetokoukku vai ei? | Modified | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 08.02.2004 11:06 |