![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei ole tuosta tietoa. Oletko kysynyt mihin hintaan saisi esabin 12.51 lankaa, ois kuparoitua ?
|
||||
|
||||
|
Minun lankani tulevat ainakin virosta
Ovat noin 30% halvempia siellä Merkkiä ei ole mutta on kuparoitu enkä huomaa eroa 12.51:seen.Samoin laikat sun muut...Venäläinen 1x115 laikka 50Cent kappale (Hyvä laatu) Mutta nyt kyllä menee aika lujasti sivuun jo alkuperäisestä aiheesta
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 17.11.2012 16:12 |
|
|
|||
|
|||
|
Onkohan noilla 170 ja 200 evolla suurtakin eroa? Muuta kuin että 200:ssa on automaatti ohjelmat? Kannattaako tuon 200 evo:n 30 ampperista maksaa ~300€?
Mistä lie tänä päivänä irtoaa edullisimmin nuo koneet? |
|
|
|||
|
|||
|
Kysymys lienee, kannattaako ohjelmista maksaa tuo kolmesataa...Sillä kolmellakymmenellä ampeerilla ei ole juurikaan mitään merkitystä.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Arvojen ettiminen on muutenkin tuttua puuhaa, töissä tulee hitsattua Esabin puuhastelija versiolla tarvittavat hitsaukset. Tuntuu jotta se masiina tarvihtis välillä mieliala lääkitystä, kun viskoo arvoja miten sattuu. Lopputulos riippuu kuun asennosta suhteessa kossupullon hintaan..
|
|
|
|||
|
|||
|
Jomatigillä näkyy olevan 999€ tuo 170evo.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itse en noista ohjelmista maksaisi yhtään mitään
|
||||
|
||||
|
Hyvin toimii ohjelmat.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| kemppi, minarc |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Kemppi mig | allu-85 | O/M/V Muut | 0 | 10.01.2009 18:54 |
| kokemuksia minarcmig 180:stä?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.12.2008 22:34 |
| Myyty Kemppi mig | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 08.10.2008 20:08 |
| Myydään Kemppi Mig | Hehkutulppa -98 | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2008 10:33 |
| Mistä halpa pakoputki? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 31.03.2005 21:51 |