![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos puretaan niin hephalloo sisusta ja panssari mulle...!!!! Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ja jos uutta tarvii niin oli -98 V8 myynnis...!
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
|
#3
|
||||
|
||||
Discoweb
Laitetaas tänne tällanen linkki, jos ei ole ollut jollakulla vielä tiedossa.
Siellä mukavasti kuviakin Discojen laittelusta. http://www.discoweb.org/ Kaitsu
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Konttasin Discon alla ja etuakselissa on kiinni sellainen ihmeellinen kuminen "pyörä" tai "kiekko", halkaisijaltaan joku 10-15 cm. Mikä ihmeen kapistus se on ? Kuvaa en tietenkään tajunnut ottaa ja nyt auto on siis lainassa.....
EDIT: näkyy tuossa kuvassa perämurikan vieressä http://www.anyvan.com/user-images/0-...734/152691.jpg
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 21.11.2012 07:43 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
moI!
Soon "resonator" eli värinän vaimennin http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-TVG100000 tuo DII taka akselissa mutta samanmoinen D1 etuakselissa! //Janne ps: tuossa lisää mietittävää! http://www.landroverweb.com/landrove...rover-manuals/
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" Viimeksi muokannut lacrits68 : 21.11.2012 09:37 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo, ja muistelisin että jossain keskustelussa (olikohan Rover-palstalla) olis joku kommentoinut että sen voi ottaa poiskin sieltä ilman "pahempaa" vaikutusta.
Saattaahan se vähän suojatakin raidetankoa kosketukselta siitä kohtaa.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tai sit se just kääntyy osumasta siihen raidetangon päälle😳
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
-Miika_ |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Onhan mullakin Disco. Ehkä kuitenkin enemmän käyttö kuin harraste auto. Sit harrastetaan kun hajoo. Viimeks pellittety takaluukua uusiks. Eikä ole ees eka kerta tuon auton historiassa. Täysin vakio, lukkunottamatta 31 renkaita ja takapään tuuman nostoa.
Pääasiassa toimittaa metsästys auton virkaa. Aika nurkumatta vie reilu 300kg omenoita sisätiloissa elukoille ruokintaan. Onhan sillä aarteita kuljeteltu sit myös toisinaan sinne ja tänne. Sit kuvat puuttuu yhestä fullsize Broncon, Rangen ja Traildusterin jämien kuljetuksista. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Vai on Miika ostanut uuden kiesin, pistäs kuva vaikka tekstarina. Kai siin on nahkapenkit ja ilmastointi?
|
|
#11
|
||||
|
||||
Lisää Discoja?
Eihän tässä nyt voinu millään vielä olla kaikki palstalaisten Discot, eihän?
Kaitsu
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Loput ei uskalla tunnustaa
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#13
|
||||
|
||||
Land Rover Discovery Upgrades - Weak Links, Strong Fixes
Laitetaas tänne tällainen ihmeteltäväksi.
http://www.fourwheeler.com/techartic...s/viewall.html Ja Discon omistajia saa ilmoittautua lisää tähän topicciin
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
| topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
| Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |