Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2012, 14:40
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toyot81 Näytä viesti
Ei näy tuo linkki.
En saanut näköjään linkkiä toimimaan.

Mutta kirjoita HAKU kenttään suzuki ruisku , niin tulee monennäköistä juttua ruiskun asentamisesta sekä projektiosiosta sekä tekniikkapuolelta.

esim tuo tulee ekalle sivulle http://forums.offipalsta.com/showthr...=suzuki+ruisku

__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O

Viimeksi muokannut bluevan : 14.11.2012 14:42
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.11.2012, 20:56
Landrooveri:n Avatar
Landrooveri Landrooveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Vakka-Suomi
Viestit: 338
Perusasetus

Juu thanks ruisku jutuista.
Mites tuota kun ovien ikkuna pielissä on sellaista U-mallista listaa, jossa ikkunalasi liukuu niin se on jotakin pehmeetä materiaalia eli ei kumia,mutta se murenee hieman sielt täält. Onko teil muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja mitä sille vois tehdä ettei rapistu kokonaan..?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.11.2012, 21:23
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.270
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toyot81 Näytä viesti
Juu thanks ruisku jutuista.
Mites tuota kun ovien ikkuna pielissä on sellaista U-mallista listaa, jossa ikkunalasi liukuu niin se on jotakin pehmeetä materiaalia eli ei kumia,mutta se murenee hieman sielt täält. Onko teil muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja mitä sille vois tehdä ettei rapistu kokonaan..?
Sitä en tiedä mitä sille huopatiivisteelle voi tehdä, tai millä sen voi korvata, mutta kyllä ihan joka vehkeessä on samaa ongelmaa niiden suhteen. Siinähän rapisee irti mun puolesta ainakin!
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.11.2012, 21:40
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Njoo sama vikaa "huopakourussa" ja vanhan patrolin vastaavan mutta kumisen sai pientä väkivaltaa käyttäen sopimaan. Hiukan tahmeasti ikkuna siinä liukuu mutta ajaa asiansa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2012, 22:11
Landrooveri:n Avatar
Landrooveri Landrooveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Vakka-Suomi
Viestit: 338
Perusasetus

Tarttee mennä kyseleen tuolta kumipajalta tai etralta malli mukana josko sais kumisena,kun ei tuo risa huopanenkaan kovin siisti ole ja varmaan talvisin jäätyy ja ikkunan aukaisulla kouru murenee,eikä sitä kovinkaan paljoa mene.

http://www.kumipaja.fi/

http://tuotteet.etra.fi/main.html?no...9561174&path=1

Viimeksi muokannut Landrooveri : 15.11.2012 00:03
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.11.2012, 00:04
Landrooveri:n Avatar
Landrooveri Landrooveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Vakka-Suomi
Viestit: 338
Perusasetus

Huomasin ruisku topiikeissa sen että kaikki olivat tehneet ruiskun 1.3 koneelle,eikö litraseen pataan ole kukaan tehnyt..?
Mietin vaan uudempia ruisku Altoja että pystyisköhän niistä sovittamaan 410 litraseen ruiskua tai menisköhän tuollaisesta koko kone 410 vaihdelootaan..?

Tuos mallikuvaa uudemmasta alton konehuoneesta. http://www.autopurkaamot.com/imgcar....&type=original

Viimeksi muokannut Landrooveri : 15.11.2012 00:41
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.11.2012, 07:06
ukkonen7:n Avatar
ukkonen7 ukkonen7 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Heinola
Viestit: 642
Perusasetus

oisko uudemmissa sj korisissa joo kumisia kun itellä on kumiset (siis vaihdettu tuoremmasta) ja joskus näin ebay:ssä myytävänä korvaavaa kumista. Se huopa on aika synkkä homma, edellisessä poikki 10cm välein ja liukuu lasin mukana ja jää aina alas.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.11.2012, 07:38
uaz:n Avatar
uaz uaz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 170
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toyot81 Näytä viesti
Huomasin ruisku topiikeissa sen että kaikki olivat tehneet ruiskun 1.3 koneelle,eikö litraseen pataan ole kukaan tehnyt..?
Mietin vaan uudempia ruisku Altoja että pystyisköhän niistä sovittamaan 410 litraseen ruiskua tai menisköhän tuollaisesta koko kone 410 vaihdelootaan..?

Tuos mallikuvaa uudemmasta alton konehuoneesta. http://www.autopurkaamot.com/imgcar....&type=original
No tulihan tuollainen 4-pisteruutta litraseen tehtyä ihan tuohon alkuperäiseen pataan...
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/Su...1/IMG_0251.JPG
__________________
--------------------------------------
T: Kimmo
Nelikot:
Suzuki SJ 410 Turbo IC
MB 300E W124 4 Matic Turbo
Kubota B 7100
Käyttöauto:
MB 300D S124 1992
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 07.09.2013, 23:15
Landrooveri:n Avatar
Landrooveri Landrooveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Vakka-Suomi
Viestit: 338
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toyot81 Näytä viesti
Juu thanks ruisku jutuista.
Mites tuota kun ovien ikkuna pielissä on sellaista U-mallista listaa, jossa ikkunalasi liukuu niin se on jotakin pehmeetä materiaalia eli ei kumia,mutta se murenee hieman sielt täält. Onko teil muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja mitä sille vois tehdä ettei rapistu kokonaan..?
Tullut tähänkin ikkuna U-lista asiaan ratkaisu. Purettiin mersu 190D palasiks ja irroittelin kaikki lasi liuku/lista tiivisteet irti ovien ikkunan pielistä ja kokeilin suikkaan ja sopii todella hyvin. On melkeempä samanlainen, kun se huopa tiiviste,eikä ahdista asennetaessa. Sika liimaa uran alle vaan niin pysyy hyvin paikoillaan. Eli jos kaipaa huopatiivisteen tilalle parempaa niin noista 190 meseistä saa hyvät..
Laittelen kuvia kun saan asennettua loputkin.
__________________
Land Rover Adventure Never Stops.

Viimeksi muokannut Landrooveri : 07.09.2013 23:27
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.09.2013, 17:33
Vitalis Vitalis ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 24.09.13
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 4
Perusasetus

Heipähei kaikille. Pientä ongelmaa pukkaa oman -91 1.6 8v vitaran kanssa. Käynnistettäessä kierrokset kohoavat heti noin 4000 rpm:n paikkeille josta muutaman sekunnin päästä laskeutuvat normaalille tasolle. Tämä ei käsittääkseni ole normaalia. Kun siitä moottorin vierestä kiskaisen sen punaisen johdon irti (joku lämpötunnistin?) loppuu tämä ongelma ja motti hyrrää tasaisesti heti käynnistyksen jälkeenkin. Mikä osa täytyisi todennäköisimmin uusia ja onko suuri homma. En ole näiden vehkeiden kanssa asiantuntija joten tällainen kysymys tällä kertaa. Toivottavasti joku sai selvää mitä tarkoitan. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.09.2013, 18:15
Vitalis Vitalis ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 24.09.13
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 4
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vitalis Näytä viesti
Heipähei kaikille. Pientä ongelmaa pukkaa oman -91 1.6 8v vitaran kanssa. Käynnistettäessä kierrokset kohoavat heti noin 4000 rpm:n paikkeille josta muutaman sekunnin päästä laskeutuvat normaalille tasolle. Tämä ei käsittääkseni ole normaalia. Kun siitä moottorin vierestä kiskaisen sen punaisen johdon irti (joku lämpötunnistin?) loppuu tämä ongelma ja motti hyrrää tasaisesti heti käynnistyksen jälkeenkin. Mikä osa täytyisi todennäköisimmin uusia ja onko suuri homma. En ole näiden vehkeiden kanssa asiantuntija joten tällainen kysymys tällä kertaa. Toivottavasti joku sai selvää mitä tarkoitan. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Hiljaista on, joten lähdetään purkamaan tätä kuvan kautta.
[URL=http://www.lataakuva.fi/pt/3QT1/problemo.html][IMG]http://www.lataakuva.fi/dt/3QT1/pro
Mikä tuon kuvassa olevan johdon tehtävä on?
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 25.09.2013, 18:16
Vitalis Vitalis ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 24.09.13
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 4
Perusasetus

koska kuvan lataus meni vituralleen tässä linkki http://www.lataakuva.fi/di/3QT1/problemo.jpg
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 25.09.2013, 19:50
driimis driimis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.11.12
Sijainti: Oulunsalo
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vitalis Näytä viesti
koska kuvan lataus meni vituralleen tässä linkki http://www.lataakuva.fi/di/3QT1/problemo.jpg
Tuo liikuttaa alipaineella toimivaa häkkyrää joka nostaa kierroksia kylmäkäynnistyksen yhteydessä. Ilmeisesti johdon poistamalla se imee koko ajan jolloin kierrokset ei pääse nouseen.



Tuossa näkyy tuo dash-pot servo. Se siis kylmäkäynnistäessä painaa kaasua väkisin sen verran että kierrokset nousee ja lämmetessä alipaine imasee sen pois tieltä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
kysymyksiä, suzuki


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. JariM Maasturiprojektit 88 15.09.2010 15:48
suzuki sj kysymyksiä tuke Tekniikka & Jutustelu 7 21.12.2009 20:21
SJ410 projekti alkumetreillä - muutamia kysymyksiä ruxu Tekniikka & Jutustelu 13 18.11.2009 17:08
Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia Sampza Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2008 20:34
Suzuki Vitarasta kysymyksiä anracing Tekniikka & Jutustelu 3 02.06.2007 19:58


Sivu luotu: 02:27 (GMT +2).