Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.11.2012, 16:57
kuokkanen kuokkanen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.03.11
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 104
Perusasetus

korin korotus olikin ihan piupau juttu
otin ensin toiselta puolelta 5 korin kiinnike pulttia auki. 1 takakulmassa 1 takapenkin alla 1 taka jalkotilassa 1 etujalkotilassa ja viiminen keulassa syylärin vieressä.
sen jälekee tunkkasin runkoa helmasta noin 6 senttiä ylös päin jokainen nailoni tanko meni paikalleen kun vähän rautakangella avitti. pultit kiinni ja sama homma toiselle puolelle.
vaihekeppien reikää pitää vähän suurentaa ja luulen että tulee hyvä jos vähän vielä kääntää keppejä etukenoon niin menee vaihteet viel päälle normaalisti.
nailoni tankoa tein 75mm pätkiä 10 ja M10 sinkitystä kierretengosta 8senttiä vakio pultteja pisempiä pätkiä.. loppujen lopuks korotukselle tuli hintaa noin 55 euroo ei paha hinta. kolmisen tuntia siinä meni kaikkineen aikaa apuna pylväs porakone ja vanne saha millä katokoin nailonia.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	WP_000436.jpg‎
Views:	891
Size:	95,0 Kt
ID:	31126   Click image for larger version

Name:	WP_000430.jpg‎
Views:	900
Size:	83,9 Kt
ID:	31131   Click image for larger version

Name:	WP_000434.jpg‎
Views:	3867
Size:	90,7 Kt
ID:	31128   Click image for larger version

Name:	WP_000433.jpg‎
Views:	867
Size:	94,5 Kt
ID:	31129   Click image for larger version

Name:	WP_000428.jpg‎
Views:	971
Size:	93,1 Kt
ID:	31130  

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.11.2012, 17:04
kuokkanen kuokkanen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.03.11
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 104
Perusasetus

tänään tilasin renkaat ja vanteet cros4wd:ltä pitäis tällä viikkoo saaha suomeen. vielä pitää laitella vähän jonkun näköistä kumia tonne pyörän kaarien sisälle ettei oo mutaa tankin päällinen ja kone huone täynnä. ootteko miten laitellu umpeen ne?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	WP_000435.jpg‎
Views:	829
Size:	92,3 Kt
ID:	31132   Click image for larger version

Name:	WP_000432.jpg‎
Views:	805
Size:	96,9 Kt
ID:	31133  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.11.2012, 17:41
caltsu caltsu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.11.09
Sijainti: Orimattila
Viestit: 97
Perusasetus

Mun autoon ne on laitettu kumimattolevyillä umpeen.
Mitä muuten maksoi kone?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.11.2012, 17:56
kuokkanen kuokkanen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.03.11
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 104
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja caltsu Näytä viesti
Mun autoon ne on laitettu kumimattolevyillä umpeen.
Mitä muuten maksoi kone?
pitääpäs kysellä jotain mattoo sinne...
eihän noi koneet kalliita ole, jaksaa kysellä niin kyllä jollain on rahapula tai liikaa romuja nurkissa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol GR y60 jarrusatuloiden männät Ewerglade Tekniikka & Jutustelu 1 26.02.2012 22:16
Ostetaan Ostetaan: Patrol GR Y60 Jakes O/M/V Ajoneuvot 1 12.08.2011 12:01
Patrol GR Y60 korotus tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 9 08.09.2009 07:00
Ostetaan Patrol GR Y60 vasen napalukko Kirvus O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 10.05.2009 09:58
M: Nissan Patrol GR Y60 4,2D - Virossa hulkur O/M/V Ajoneuvot 0 03.03.2006 12:29


Sivu luotu: 04:41 (GMT +2).